Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Światła skandynawskie JAK WYŁĄCZYĆ?


garek86

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Przekopałem całe forum oraz internet i nie znalazłem odpowiedzi na mój problem otóż posiadam audi a4 b5 1.9tdi z silnikiem AFN rocznik 97 wersja skandynawska problem polega na tym że po przekręceniu kluczyka od razu zapalają mi się światła mijania(krótkie) na jakieś 60% możliwości, manetka od świateł jest wtedy w pozycji 0, gdy przełączę ręcznie w pozycje 1 gasną mijania świecą tylko postojowe a gdy przełączę na pozycje 2 zapalają się mijania na 100% możliwości, moje pytanie do was Jak to odłączyć żeby było jak w wersji europejskiej czyli wszystko robić ręcznie? zaznaczę że nie da się tego zrobić vagiem, potrzebuję to odłączyć ponieważ chciałbym zamontować światła do jazdy dziennej takie paski w zderzak. Za pomoc byłbym bardzo wdzięczny. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niektórzy takie cuś rezają , a Ty chcesz zrobić wiejski tjunig i założyć ledy :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz juz gotowe dzienne światła i chcesz to zmienic na wiejskie ledy :sick3: przemyśl to dwa razy :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamontowałem już konkretne światła do jazdy dziennej na diodach smd osram dragon plus fotki podeśle później wygląda to bardzo ładnie wyrezane na środku bocznych kratek zderzaka. Potrzebuje rozwiazania mojego problemu może ktoś wie jak to ogarnąć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety w tym roczniku nie ma jeszcze modułu komfortu i się nie da :no: podobno cos w instalacji trzeba odłączyć lub przekaźnik może gdzieś być ukryty szukałem owego nawet moje przekaźniki wymieniałem na europejskie i nic nie pomogło [br]Dopisany: 21 Kwiecień 2011, 10:37_________________________________________________Tak wyglądają te światła do jazdy dziennej

image.jpg

image.jpg

[br]Dopisany: 21 Kwiecień 2011, 10:44_________________________________________________

image.jpg

image.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W b5 za tryb skandynawski odpowiada hardware, czyli przekaźnik lub zworka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza sie - pomyłka z mojej strony :hi: ./ Pod kierownicą a włąściwie pólką kierowcy poszukał bym przekaźnika odpowiedzialnego za uruchomienie tych świateł zaraz po stacyjce . Potem przewód który zasila światła mijania włączył w instalację świateł dziennych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podsyłam foto przekaźników i kostki pajaka od świateł mam nadzieję że ktoś wytłumaczy mi co gdzie trzeba odpiąć lub podpiać aby wyłączyć te światła

kostka_pajaka.jpg

IMG_20110422_100930.jpg

IMG_20110422_101015.jpg

przeka_niki_1.jpg

[br]Dopisany: 22 Kwiecień 2011, 10:31_________________________________________________PROBLEM ROZWIĄZANY :> trzeba odciąć trzy kabelki jeden z przekaźnika 214 i 2 kable z 209. Załączam foto

przeka_niki_1.jpg

[br]Dopisany: 22 Kwiecień 2011, 16:26_________________________________________________Dzięki kolego KRUPSKI za pomoc :hi: twoje wskazówki okazały się trafne :) TEMAT UWAŻAM ZA ZAMKNIĘTY. POZDRAWIAM WSZYSTKICH AUDI MANIAKÓW :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...