arcita Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Panowie, Przy okazji wymiany oleju poprosiłem mechanika o sprawdzenie układu wspomagania ( we wcześniejszych postach prosiłem o pomoc w temacie bo przy temperaturze poniżej 10 stopni nie ma bata żeby skręcić koła bez uprzedniego grzania samochodu + dziwne ruchy kierownicy). otóż pan mechanik dzwonił i powiedział że zamiast płynu wspomagania jest coś na podobieństwo smoły - przynajmniej kolorem. Zaznaczam że na jesieni 2010 cały układ był czyszczony i zalany nowym płynem ( 2-krotnie). W chwili obecnej jestem w kropce dlatego jeżeli któryś z Szanownych Kolegów- Forumowiczów miał podobne przejścia to będę bardzo wdzięczny za trop jak to wyelimonować.
MATIUS Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 mam to samo wymieniam na dniach pompę wspomagania i zalewam nowym płynem taką diagnoze postawił mechanik
arcita Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Tyle że ja wymieniałem pompe 2x w ciągu ostatnich 6 miesięcy i oczywiście nowy płyn za każym razem był lany. Mam tam jakiś taki syf z układem kierowniczym że albo wszystko wynieniam albo jakiś chroniący kieszeń cud się zdarzy. Póki co pompa niby nowa ale płyn czarny + nie chodzi na zimno ... Daj znak czy dalej będzie się smolił bo (oby nie) to może być ta sama przypadłość co u mnie. A tak w ogóle to coś się dzieje innego oprócz tego że płyn jak smoła?
MATIUS Opublikowano 5 Maja 2011 Opublikowano 5 Maja 2011 brak wspoma jak zimno, teraz jak cieplej mam wspoma odrazu , i pompa wyje... teraz zaleje czerwonym bo taki był w pompie którą kupiłem.. [br]Dopisany: 01 Maj 2011, 15:01_________________________________________________Tak więc jestem po wymianie pompy i płynu z zielonego ori na czerwony febiego takim była zalana pompą którą kupiłem ZF 110 Bar identyczna do tej którą miałem dzisiaj rano po postoju nocnym odpaliłem i wspomaganie było odrazu ,kierownica lżej się kręci ,pompy nie słychać tak jak do tej pory zabieg udany w 100% i jestem bardzo zadowolony bo wydałem 150zł zamiast z 700 na regeneracje magla tyle że maglownicę mam w używce na zapas z auta o przebiegu 130 00 tys więc jestem póki co spokojny .
arcita Opublikowano 12 Maja 2011 Autor Opublikowano 12 Maja 2011 dzięki za info! moja jest prawie cnotliwa ale coś nie gra. jak myślisz czy jak przepłucze układ i zaleję czerwony płyn to może to poprawić kondycje?
MATIUS Opublikowano 13 Maja 2011 Opublikowano 13 Maja 2011 ja zaryzykowałem i zalałem czerwonym syntetykiem febiego... za jakiś czas jak już troch płyn zmieni barwe bo syf sie wypłuka zmienie jeszcze raz narazie ciesze się że wsio chodzi BDB dobrze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się