muchabzz 0 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 witam a4 b5 2,5 tdi rocznik 2000. mocne podejrzenia o padniecie przeplywki. silnik pod obciazeniem nie wyciagnie wiecej niz 2600 obrotow na duzych predkosciach. 3000 ma na drugim trzecim biegu nie wiecej. przy okazji czyszczenia egr zajrzalem do kolektorow i jest sucho czyli turbo nie przepuszcza oleju. stad podejrzenie. i teraz pytanie gdzie w UK moge kupic jakas przeplywke nie bosha bo placic 140 funtow to mi sie nie usmiecha. czy ewentualnie polecacie przeplywki jakiejs innej firmy? jesli nie w uk to gdzie mozna kupic przeplywki w pl |(wtedy ktos znajomy mi przywiezie przy okazji) swoja droga badajac temat doszedlem do jakichs chinskich stron gdzie za przeplywke do tej furki placi sie 10 dolarow pod warunkiem zakupienia minimum tysiaca sztuk. tak wiec zgadza sie po raz kolejny zasada ze producenci kroja na czesciach niesamowita kase bo nie wierze ze koszt produkcji tego boshowskiego ori to wiecej niz te 10 dolcow:( pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burus2 1 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 tylko ori nawet używka lepsza od chińskiego badziewia nowa podruba potrafi nietrzymać parametrów, ja jak kupywałem mogłem włożyć do furki i zrobić logi było ok więc wziołem pierburga za 100zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muchabzz 0 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 wszystko pieknie ladnie tylko gdzie kupic tego pierburga w uk ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seski 0 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 wszystko pieknie ladnie tylko gdzie kupic tego pierburga w uk ? maybe e-bay...? :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muchabzz 0 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 myslisz ze nie probowalem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek4net 5 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 kupno przeplywki w ciemno bez zlogowania 011D, 008D i 003D to durnoctwo do ntej potegi - przyczyny klopotow z wkrecaniem sie moga byc rozne Na logike (nie probowalem...ale powinno dzialac chyba, ze ecu jako blad takie cos "zauwazy") mozna zaslepic EGR i spiac przez diode piny w kostce przeplywki (dla ECU bedzie to sygnal "powietrza jest od cholery i jeszcze troche")...na googlach znajdziesz opis, ktore piny itp Przeplywke mozna tez sprobowac wyczyscic (google) pozdrawiam, Przemek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zib0l 0 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 ja przeczyscilem swoja przeplywke preparaten sense clean, gdyz jak robilem logi pod wirusa wyszlo ze jest + - ok, ale mozna jeszcze poprawic ją i po zabiegu autko lepiej sie zbiera.. ----------------------------------- tu masz rozne sposoby z forum: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=69123&postdays=0&postorder=asc&start=45, http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic254369.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muchabzz 0 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 przeplywka byla czyszczona kilka razy i po kazdym zabiegu autko krecilo sie o 500 obr lepiej. stad wniosek ze przeplywka pada. byc moze poprzedni wlasciciel czyscil ja nieumiejetnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek4net 5 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 przeplywka byla czyszczona kilka razy i po kazdym zabiegu autko krecilo sie o 500 obr lepiej. stad wniosek ze przeplywka pada. byc moze poprzedni wlasciciel czyscil ja nieumiejetnie ostatni raz napisze.... jest n potencjalnych przyczyn, ze auto sie nie wkreca wymiana przeplywki za kilka stow w ciemno to durnoctwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muchabzz 0 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 ok w takim razie poprosze cie calkiem powaznie zebys wymienil kilka przyczyn najczestszych a ja to sprawdze co juz sprawidzilem : - egr - dolot - podcisnienie - olej w dolocie od strony intercoolera (tzn nie ma go ) - wymienione wszystkie filtry lacznei z paliwowym caly serwis o czasie ogolnie robie a nawet lekko przed. - wymieniony plyn w chlodzacy - sprawdzilem vagiem na bledy i wyskakuje tylko jeden blad 1798....cos tam ale nie pamietam jaki w tej chwili. zwiazany z immobilizerem - probowalem robic logi statyczne ale mam z tym problem bo vag nie obsluguje tego drugiego trybu w wersji shareware co jeszce moge zrobic? wszelkie sugestie mile widziane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
titka 0 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Jaka wersja vaga , bo jak co to może pomoge. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się