Skocz do zawartości

titka

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O titka

Osiągnięcia titka

0

Reputacja

  1. BS- Basic Sittings -Ustawienia podstawowe grupa 0 lub 000 jak kto woli. W drugim okienku ma byc 47-52 na cieplym.
  2. Ceramizer nawet nie wiem kto to robi. XADO jedyny srodek jaki znam, ktory nie jest jakims tam uszlachetniaczem typu motordoktor itp.Rewitalizanty maja ochraniac to co jest w stanie normalnym , lub lekko zuzytym ale nie naprawic padnietych panewek , uszczelniaczy,turbin,tlokow , perscieni itp. albo naprawic zarznieta motorownie. Jak cos jest zjechane to tylko kapitalka.
  3. Witam. Wsparcie sprzedajacego - takie rzeczy tylko w erze . Na priw prosze to pogadamy. Pozdrawiam Titka.
  4. Open Circuit, a nie przerwanie obwodu ?
  5. Jaka wersja vaga , bo jak co to może pomoge.
  6. Mozesz zalewac tym olejem ale lepiej full synt. Ja testuje ten olej i uwazam go za bardzo dobry.
  7. No chyba standartowo filtry, olej i takie tam.A po serwisie reset licznika serwisowego i ok.
  8. A nowy filtr oleju zalałeś , czy na sucho wkręciłes.
  9. Ja uzywam kluczy COWAL-a bo sa naprawde dobre :>. Mam jeszcze skrzynie Waltmana ale juz jakosc nizsza.
  10. Witam.Większego spalania nie doszukiwał bym sie w zmianie kapci, może być roznica ale nie taka.Ja po zmianach z zimowych 195/15 na letnie 205/16 i 215/17 nie zauważylem zmian w spalaniu, a jesli byly to naprawde niewielkie.Albo mechanior cos skopal albo padlo cos co i tak by padlo w najblizszym czasie, bez vaga to wróżenie z fusow.Spalanie rzędu bak na ok. 1000km uwazam za calkiem normalne , oczywiscie przy normalnej jezdzie.
  11. Witam. No to działa ten Vag czy nie .Kolega wyzej wspomnial o serial number i jesli jest nie podany to nici z diagnozy.Jesli nie wiesz jak go wydostac to daj znac ,pomyslimy :gwizdanie:
  12. nie am opcji kolego byś z silnika 125Km wyciągnął 230km/h - musisz mieć straszne przekłamanie licznika okolo 20km/h. Choć i 210km/h z tego silnika to dużo by było-oczywiście mówię o prędkości faktycznej a nie licznikowej. Witam.To byly wskazania licznikowe, wiec nie twierdze ze na 100% realne , ale nie wszyscy jezdza z urzadzeniem pomiarowym tylko patrza ile jest na liczniku.Moje 1,8 bylo obnizone i motor musial byc naprawde dobry bo jak prowadzilem z niemiec 1,9 a kumpel moja 1,8 to powyzej 170kmh robil mnie jak chcial i fakt niezaprzeczalny ze raz zapial sie na mnie pasek 2.0 diesel i przy moich 210kmh zaczal wyraznie odpadac.Osobiste moje wrazenie jest takie ze moje 1,9 zdecydowanie lepiej przyspiesza niz 1,8 ,lecz Vmax moj The Red October mial duzo lepsze , sprawdzilem to wiele razy poniewaz regularnie robie trasy z polski do niemiec ,wiec byla okazja potestowac.Kolega Schiller chyba ma 1,8 i podobno tez calkiem niezle wiec moglby sie lepiej wypowiedziec czy 1,8 moze przegonic 1,9. Pozdrawiam.
  13. 215... pelny bak i bagaznik , kombik ,wskazanie licznika a czerwonym pazdziernikiem 1,8 benzin 230 wskazanie licznika tez lekko obciazony obydwa na prostej w dzien bezwietrzny autobahn niemcy paliwa tez niemieckie i chyba lepsze niz nasze : :>
  14. titka

    [ALL] Płukanie silnika

    Witam. Jeśli chodzi o niemiłe doswiadczenia z plukaniem nie mialem i o takich osobiscie nie slyszalem.Plukalem wszystkie swoje autka , benzin i diesel o przebiegach od 50tys.do 300tys. i nic sie nie dzialo negatywnego ,pozniej fullsynteza i do przodu.Bajki typu" bo ci silnik rozszczelni albo bedzie brał olej" i inne teorie mechanikow-magikow maja sie nijak do ich praktyki, cos gdzies slyszeli ale nigdy nie sprawdzili.A plukanie lichym syntetykiem daje tyle co nic , szkoda tylko kasy.Koledzy na forum potwierdza to co napisalem -przynajmniej wiekszosc tych ,co wiedza o co chodzi.Wybor nalezy do ciebie.
  15. Witam.Kolega mechanik ma słaba opinie o tej firmie .Ja osobiście uznaje SKF za odpowiedniej jakosci część , troszke droższe ale zakładałem właśnie te i nie nażekam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...