Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[INNE] T4 2,5 TDI pytanie i problem sztanga / N75


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Piszę z pytaniem, Caravelle ojca 2,5TDI łapie tryby awaryjne, wywala jakiś błąd z doładowaniem i przepywomierza, narazie skasowałem jak się powtórzą to napisze kody.. Sztanga w ręce pracuje idealnie, ale po zapaleniu jak loguje grupę 011 w BS to w ogóle się nie otwiera i nie zamyka mimo iż w ostatniej kolumnie cyklicznie pokazuje mi położenie sztangi na 0 i 99%. Ściągnąłem wężyk podciśnieniowy i w ogóle nie podaje powietrza od zaworu do sztangi... Wszystkie podciśnienia wymienione... Co o tym sądzicie ?? N75 uwalony ??

Opublikowano

N75 to jedno z opcji ale nie jedyne.Na początek albo podmień z N18 albo go sprawdz gdzie na forum jest wątek jak go sprawdzić.Sprawdz również akumulator podciśnienia ta bańke czy nie jest nieszczelna.[br]Dopisany: 07 Maj 2011, 15:30_________________________________________________Podpinam się do tematu tylko że ja mam podciśnienie w węzyku wszystko niby działa.Ale jak zciągne węzyk i go założe z powrotem to sztanga podnosi sie równomiernie ale jakieś 3mm przed samą górą staje i za jakieś 2 sekundy dobija do samej góry.To chyba zasyfione turbo jest??Własnie jak auto sie przegoni porządnie to jest poprawa w przyspieszaniu a jak sie jezdzi spokojnie to tak przy 3 tys obr/min czyć lekkie przytrzymanie.

Opublikowano

Kolego ja tak miałem jak podawałem podciśnienie strzykawką to szło na początku równomiernie potem przystawało i nagle skok i dalej szło do góry. Dzisiaj rozbierałem turbine i tak wyglądała.

zdjcie0107x.jpg

po przeczyszczeniu autko śmiga że hej.[br]Dopisany: 07 Maj 2011, 17:36_________________________________________________Przegonienie nic nie da ja goniłem moją przez tydzień aż w końcu rozebrałem turbo i wyczyściłem

Opublikowano

Na serio widać efekt??

Aha jakim kluczem odkręca sie te 3 torxy jaka wielkościa bo pamiętam ze niemam takiego małego klucza.[br]Dopisany: 07 Maj 2011, 17:38_________________________________________________Aha w jaki sposób najlepiej wyciągnąć turbo?

dołem czy górą jakie klucze są najbardziej odpowiednie które uszczelki wymienic przy wymianie nowe śruby założyć??

Opublikowano

Kolego efektu może nie widać ale czuć :cool1: auto ma dużo mocniejszy dół i szybciej sie wkręca na obroty. Co do klucza to troks T20 ale podpowiem ci że lepiej popsikaj np: VD40 i poczekaj bo ja jedną śrube przekręciłem i musiałem rozwiercić. A najlepiet włożyc troksa i uderzyć młotkiem klika razy żeby odbić śrubę lepiej sie odkręca.[br]Dopisany: 07 Maj 2011, 17:41_________________________________________________Kloego ja wyciągałem od góry. Na śruby psikałem VD 40 przez kilka dni najwiekszy problem jest z tymi 12 przy kolektorze wylotowym. Uszczelek nie musisz mieć nowych bo ich nie ma jest jedynie uszczelka między turbo a katem ale jest metalowa i można założyć ja spowrotem co do śrób ja założyłem stare bo nie przekręciłem ich i były w dobrym stanie ale jeżeli troje bedą skorodowane to lepiej kup nowe

Opublikowano

OK

widziałem wątek gdzie kolega odkręcał obudowę filtra ty jak sobie z tym poradziłeś też to rozbierałeś??

ale do tych 12 chyba dostep jest zrąbany trzeba się bedzie pomeczyć.

Opublikowano

Obudowe filtra musisz odkręcić żeby dostać sie do przewodu który doprowadza olej do turbo no i w sumie przy wyciąganu turbiny też jest dużo lepszy dostęp gdy nie ma filtra powietrza.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...