Duro Opublikowano 10 Stycznia 2008 Opublikowano 10 Stycznia 2008 Witam! Mam problem tego typu że moje audi po nocy ciężko pali tzn odpala i za chwilę obroty spadają i gaśnie, jeśli dodam gazu to słysze strzały pod maską. Jak odpale ponownie to żeby nie zgasł musze obroty utrzymywać na ok 2000. Jak pochodzi tak ze 2 minuty to juz jest dobrze ale na wolnych obrotach trzęsie całym samochodem i auto zachowuje sie jakby nie paliło na wszystkie gary, tak samo jest na benzynie i na gazie. Wszystko wraca do normy gdy samochód złapie większą temperaturę. Jeszcze dzisiaj zauważyłem ze po nocy gdy samochód stał w temp. ok. 0 stopni C to na climatroniku na kanale 49 pokazało mi temp. 49(jak tylko odpaliłem auto) a na kanale 51 temp. 7st. C. Proszę o pomoc bo nie wiem co mam z tym zrobić.
cayenne Opublikowano 10 Stycznia 2008 Opublikowano 10 Stycznia 2008 Podpinałeś pod VAG'a? Poczytaj http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18817.0
Duro Opublikowano 10 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2008 Nie podpinałem jeszcze pod VAGa bo niebardzo wiem gdzie to można zrobić w Radomiu. Jeśli bede auto diagnozował to lepiej żebym to zrobił na zimym silniku czy obojętne?
cayenne Opublikowano 10 Stycznia 2008 Opublikowano 10 Stycznia 2008 na zimym silniku czy obojętne? Obojętnie. Wejdź na spoty i zloty,tam poszukaj kiedy chłopaki z Twojego regionu się spotykają.Podjedź,na pewno Ci pomogą.
Duro Opublikowano 23 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2008 No właśnie problem w tym że nie mogę nikogo znaleźć a może kotś sie juz spotkał z takim przypadkiem i wie co zrobić??[br]Dopisany: 11 Styczeń 2008, 15:34 _________________________________________________Więc znalazłem dzisiaj w Radomiu warsztat z VAGiem i po podłączeniu wykazało tylko tyle że jest jakiś problem z czunikiem przepustnicy i nie wiem co dalej robi? Czy samo czyszczenie wystarczy i czy to może być tylko problemem?[br]Dopisany: 12 Styczeń 2008, 13:17 _________________________________________________Problem rozwiązany : musiałem wymienić gumy łączące kolektor ssący z silnikiem, ich koszt to 20 zł za sztuke ori w serwisie(jest ich cztery). Samochód całkiem inaczej pracuje i jaka przyjemność z jazdy. Dzięki za wszystko i zamykam temat
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się