Grzesiekkbc Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 Koledzy co mają 1z proszeni do tablicy. Sprawa dotyczy poduszek silnika bo pod skrzynią dzisiaj wymieniłem obie na nowe Lamfordera bo wyeliminowało drgania 1800-2300 obr ale mam jeszcze jeden objaw a mianowicie podczas jazdy np na 4 gdy przez chwilę nie jadę z wciśniętym pedałem przyśpieszenia po czym dodam gazu auto ma takie szarpnięcie jakiś ułamek sekundy po dodaniu gazu i to samo się dzieje jak puszczę gaz to za moment jest takie szarpnięcie. Dodam że sprzęgło mam nowe Sachsa i skrzynia też wymieniona jest. Czy winą mogą być poduszki pod silnikiem, jeśli tak to jak je sprawdzić i jak wizualnie poznać że padłu lub się kończą.
alf Opublikowano 13 Maja 2011 Opublikowano 13 Maja 2011 Musisz nacisnąć hamulec i jednocześnie na jedynce puszczać sprzęgło tak żeby szarpnęło silnikiem. Jeśli poduchy są wybite to słychać stuknięcie. Tak mi sprawdzał mechanik. Też myślałem, że mam poduchy do wymiany, ale wy czaił że to sprzęgło.
Grzesiekkbc Opublikowano 13 Maja 2011 Autor Opublikowano 13 Maja 2011 U mnie nie ma tego stuku przy takiej próbie. Ty nie masz takiego objawu szarpnięcia przy puszczeniu gazu lub dodaniu?
rikardo Opublikowano 13 Maja 2011 Opublikowano 13 Maja 2011 Koledzy co mają 1z proszeni do tablicy. Sprawa dotyczy poduszek silnika bo pod skrzynią dzisiaj wymieniłem obie na nowe Lamfordera bo wyeliminowało drgania 1800-2300 obr ale mam jeszcze jeden objaw a mianowicie podczas jazdy np na 4 gdy przez chwilę nie jadę z wciśniętym pedałem przyśpieszenia po czym dodam gazu auto ma takie szarpnięcie jakiś ułamek sekundy po dodaniu gazu i to samo się dzieje jak puszczę gaz to za moment jest takie szarpnięcie. Dodam że sprzęgło mam nowe Sachsa i skrzynia też wymieniona jest. Czy winą mogą być poduszki pod silnikiem, jeśli tak to jak je sprawdzić i jak wizualnie poznać że padłu lub się kończą. Jak najbardziej może to być przyczyna uszkodzonej poduszki. Miałem taki objaw przy niesprawnej poduszce. Podnieś maskę i obserwuj zachowanie silnika przy rozruchu i gaszeniu jak nim rzuca na boki to poduszki są uszkodzone. Zewnętrznie gdy nie występują żadne uszkodzenia trudno ocenić czy poduszka nadaje się do wymiany. Mi mechanik podczas zewnętrznych oględzin oświadczył, że poduszki OK i dopiero jak sam się tym zainteresowałem to zauważyłem, że poduszki pod skrzynia nadają się do wymiany a na prawej poduszce pod silnikiem znajduje się wyschnięta plama po oleju który z niej wypłynął.
Grzesiekkbc Opublikowano 24 Maja 2011 Autor Opublikowano 24 Maja 2011 Jutro sobie wjadę na kanał u znajomego i zobaczę na tą pod silnikiem bo jak pisałem pod skrzynią wymieniłem i jest wielka różnica w czasie jazdy, w końcu jakiś komfort jazdy a nie jak wcześniej jak bym jeździł prawdziwym Z-torem. [br]Dopisany: 13 Maj 2011, 15:57_________________________________________________Koledzy pod silnikiem mam poduszki w miarę wg mechanika ale nie podoba mu się blacha w którą wchodzi poduszka ta z samego przodu koło chłodnicy. Czy ktoś może podesłać foto zrobione z kanału na którym będzie widać tą blachę w którą wchodzi poduszka? U mnie jest ona jakaś dziwna i poduszka nie jest w całości w niej zamocowana. Mechanik twierdzi że przez to właśnie silnik staje dęba i lewarek w czasie jazdy trzęsie się przód tył. Pomóżcie jeśli dacie radę.
Lulek Opublikowano 14 Czerwca 2011 Opublikowano 14 Czerwca 2011 rozwiązałeś problem? mam identyczny..
tomiqu Opublikowano 14 Czerwca 2011 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Mam podobny objaw w swojej, lewarek zmiany biegów podczas jazdy mi "chodzi", możesz napisać ile kosztowała Cię wymiana tych poduszek pod skrzynią?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się