skalarx Opublikowano 12 Stycznia 2008 Opublikowano 12 Stycznia 2008 Dla wszystkich którzy mają problem z odwrotnym wskazaniem poziomu paliwa po zmianie licznika na pełny FIS (w moim przypadku A4 B5 Avant rok 2000 1.9TDI). Wystarczy kupić używany (na allegro ok 70 PLN) czujnik poziomu paliwa od VW Passata rok 2000 TDI o numerze: W ASO zamówić wtyczkę do tego czujnika (koszt około 25 PLN) + dwa piny do wtyczki (8 PLN): Wszystko zmontować i powinno działać (u mnie działa). Ewentualnie adaptacja VAG kanału 30 dla licznika. Standardowo jest tam wartość 128. Zwiększając ją lub zmniejszając można korygować błędne wskazanie (w dosyć wąskim zakresie). Czujnik pasuje idealnie - nie trzeba wprowadzać modyfikacji. Za około 100 PLN znowu mam komfort prawidłowego wskazania i nie świeci mi rezerwa jak zatankuje do pełna Przeniesione do odpowiedniego działu / Hack
memo Opublikowano 16 Stycznia 2008 Opublikowano 16 Stycznia 2008 skalarx, brawo za pomysł! Odwrotne wskazanie jest wynikiem tego, że zegary, które zamontowałeś pochodzą pewnie od modelu A6, a jeśli tak, to czy rozwiązałeś jakoś kwestię regulacji jasności podświetlania ?
skalarx Opublikowano 16 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2008 u mnie nie było z tym problemu. miałem podświetlane na biało zegary z dwoma cyfrowymi wyświetlaczami i 1/2 FIS, gdzie regulacja jasności jest automatyczna (koło wskazania "0" prędkościomierza) a założyłem takie same tylko pełny FIS i od A6. Autoregulacja jasności działała od razu. W zasadzie działa mi już prawie wszystko. Pozostała jeszcze kwestia kontroli spalonych żarówek ale temat prawie już rozpoznałem i nie pokazuje mi otwartych drzwi (a w poprzednim liczniku pokazywał)
HONZIK79 Opublikowano 6 Marca 2008 Opublikowano 6 Marca 2008 Koledzy a co to może być ? Zbiorniczek pełny na full a wskazówka pokazuje 3/4 zbiornika ??? Może ktoś z was sie spodkał z taką usterka i wie jak to rozwiązać ! Prosze o podpowiedzi -pozdrawiam
wustyle Opublikowano 6 Marca 2008 Opublikowano 6 Marca 2008 trzeba zalac na full i wyskalowac wskazanie paliwa vag-iem
skalarx Opublikowano 6 Marca 2008 Autor Opublikowano 6 Marca 2008 prawdopodobnie walnięty czujnik w baku albo co gorsza zegary. Wykręć czujnik i sprawdź rezystancję na pełnym i pustym baku (gdzieś na forum jest podana rezystancja, chyba 50om i 300om). Może też da się to skorygować VAGiem (nie wiem czy taki duży rozjazd). Domyślna wartość to 128. Działa poprawnie w większości samochodów. może ktoś namieszał
HONZIK79 Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Witam kolegów ! Wczoraj własnie wykręciłem czujnik w baku i stwierdziłem ze wyglada jak nowy a wskazówka dalej niedochodzi do fulla !! Chyba będe musiał powalczyć z Vagiem skoro podpowiadacie ze i tak mozna go wyskalować ! pozdrawiam HONZIK79
max0107 Opublikowano 11 Listopada 2008 Opublikowano 11 Listopada 2008 u mnie nie było z tym problemu. miałem podświetlane na biało zegary z dwoma cyfrowymi wyświetlaczami i 1/2 FIS, gdzie regulacja jasności jest automatyczna (koło wskazania "0" prędkościomierza) a założyłem takie same tylko pełny FIS i od A6. Autoregulacja jasności działała od razu. W zasadzie działa mi już prawie wszystko. Pozostała jeszcze kwestia kontroli spalonych żarówek ale temat prawie już rozpoznałem i nie pokazuje mi otwartych drzwi (a w poprzednim liczniku pokazywał) Kolego co masz na myśli z tą autoregulacją ? cholera szukam u siebie tej regulacji, prawe pokrętło kreci sie w kółko. zauważyłem ze swieci mi bardziej(mocniej) w nocy a w dzień delikatnie. [br]Dopisany: 05 Październik 2008, 23:30_________________________________________________jeszcze jedno pytanko -też mam problem z odwrotnym wskazaniem poziomu paliwa, czy próbował ktoś przełożyć przewody we wtyczce, chodzi mi o zamianę miejscami, ewentualne przelutowanie itp?[br]Dopisany: 06 Październik 2008, 17:41_________________________________________________ skalarx, brawo za pomysł! Odwrotne wskazanie jest wynikiem tego, że zegary, które zamontowałeś pochodzą pewnie od modelu A6, a jeśli tak, to czy rozwiązałeś jakoś kwestię regulacji jasności podświetlania ? podłączam się pod temat - co z regulacją podświetlenia? u mnie świeci ale trochę za ciemno, czy można ustawić ewentualnie na stałe aby świecił jaśniej jak dotychczas ?[br]Dopisany: 11 Listopad 2008, 11:39_________________________________________________ Dla wszystkich którzy mają problem z odwrotnym wskazaniem poziomu paliwa po zmianie licznika na pełny FIS (w moim przypadku A4 B5 Avant rok 2000 1.9TDI). Wystarczy kupić używany (na allegro ok 70 PLN) czujnik poziomu paliwa od VW Passata rok 2000 TDI o numerze: W ASO zamówić wtyczkę do tego czujnika (koszt około 25 PLN) + dwa piny do wtyczki (8 PLN): Wszystko zmontować i powinno działać (u mnie działa). Ewentualnie adaptacja VAG kanału 30 dla licznika. Standardowo jest tam wartość 128. Zwiększając ją lub zmniejszając można korygować błędne wskazanie (w dosyć wąskim zakresie). Czujnik pasuje idealnie - nie trzeba wprowadzać modyfikacji. Za około 100 PLN znowu mam komfort prawidłowego wskazania i nie świeci mi rezerwa jak zatankuje do pełna Przeniesione do odpowiedniego działu / Hack czy od passata ale rocznika 1998 bedzie pasowało ?
skalarx Opublikowano 11 Listopada 2008 Autor Opublikowano 11 Listopada 2008 W modelach od końca 1999 (A4) były liczniki z białym podświetleniem i właśnie z autoregulacją jqasności. AUTO oznacza że odbywa się ona bez ingerencji użytkownika. Element światłoczuły znajduje się koło wartości "zero" prędkościomierza (takie okrągłe okienko średnicy ok 4 mm) i to on steruje podświetleniem (można przetestować latarką :>). Przełożenie przewodów nic nie da. W tym wypadku chodzi o rezystancję czujnika paliwa, a jak wiadomo rezystancja nie ma plusa i minusa.
max0107 Opublikowano 11 Listopada 2008 Opublikowano 11 Listopada 2008 Skalarx - dzięki za odpowiedź. Sprawdzę jutro tą autoregulacje podświetlenia , trochę dziwne że nie ma możliwości mechanicznej regulacji, wiadomo rzecz gustu i upodobań a ja wolałbym aby licznik świecił mi jaśniej. jak widzicie mam symphony i całe tamto podświetlenie świeci ładnie na czerwono i nie ma możliwości regulacji (ale tego się nie czepiam) chodzi mi tylko o licznik:( jeszcze jedno - jak jest z tym odwrotnym wskazaniem poziomu paliwa? pływak od passata 1998r TDI będzie pasował ?
skalarx Opublikowano 12 Listopada 2008 Autor Opublikowano 12 Listopada 2008 Skalarx - dzięki za odpowiedź. Sprawdzę jutro tą autoregulacje podświetlenia , trochę dziwne że nie ma możliwości mechanicznej regulacji, wiadomo rzecz gustu i upodobań a ja wolałbym aby licznik świecił mi jaśniej. jak widzicie mam symphony i całe tamto podświetlenie świeci ładnie na czerwono i nie ma możliwości regulacji (ale tego się nie czepiam) chodzi mi tylko o licznik:( jeszcze jedno - jak jest z tym odwrotnym wskazaniem poziomu paliwa? pływak od passata 1998r TDI będzie pasował ? U mnie automatyczne poświetlenie licznika steruje podświetleniem radia. Ściemnia się razem z licznikiem automatycznie
max0107 Opublikowano 12 Listopada 2008 Opublikowano 12 Listopada 2008 kurde czyli znowu u mnie jest coś nie tak
Novac Opublikowano 25 Stycznia 2009 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Panowie, a ja mam A6 z licznikiem od A4 z immo w liczniku. Zamiast wymieniać czujnik proponuję wymienić się z kimś na zegary. Info na priv. Pozdrawiam.
max0107 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Panowie, a ja mam A6 z licznikiem od A4 z immo w liczniku. Zamiast wymieniać czujnik proponuję wymienić się z kimś na zegary. Info na priv. Pozdrawiam. byłbym zainteresowany
Novac Opublikowano 26 Stycznia 2009 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Panowie, a ja mam A6 z licznikiem od A4 z immo w liczniku. Zamiast wymieniać czujnik proponuję wymienić się z kimś na zegary. Info na priv. Pozdrawiam. byłbym zainteresowany Chyba jednak będzie problem. Jak sądzę Ty masz licznik z białym podświetleniem. W związku z tym jest to inna generacja immo i dodatkowo inne kostki z tyłu. ja mam analogowy zegarek, czerwone podświetlenie i regulacja podświetlenia w lewym pokrętle.
max0107 Opublikowano 7 Lutego 2009 Opublikowano 7 Lutego 2009 Panowie, a ja mam A6 z licznikiem od A4 z immo w liczniku. Zamiast wymieniać czujnik proponuję wymienić się z kimś na zegary. Info na priv. Pozdrawiam. byłbym zainteresowany Chyba jednak będzie problem. Jak sądzę Ty masz licznik z białym podświetleniem. W związku z tym jest to inna generacja immo i dodatkowo inne kostki z tyłu. ja mam analogowy zegarek, czerwone podświetlenie i regulacja podświetlenia w lewym pokrętle. faktycznie jest tak jak napisałeś
Jac Opublikowano 31 Marca 2009 Opublikowano 31 Marca 2009 Panowie, a co można zrobić w przypadku odwrotnie wskazującej wskazówki paliwa w Audi A4 B6? Licznik jest od B6, pływak i czujnik jest sprawny... także gdzie można szukać usterki i co zrobić, aby wskazówka pokazywała normalnie
max0107 Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Koledzy a jak rozwiązać to jeśli w moim przypadku występuje taki czujnik : ???
micekm Opublikowano 25 Października 2009 Opublikowano 25 Października 2009 A mam pytanie czy przekładając wskaźnik paliwa z licznika od A4 problem nadal będzie występował? Z tego co doczytałem to ma o miejsce tylko w licznikach od A6 jaki właśnie mam zamiar kupić. I tak sobie dumam czy jak by przełozyć sam zegar, wskaźnik czy to by nie załatwiło sprawy?
Zbigniew_Majkowski Opublikowano 22 Lutego 2012 Opublikowano 22 Lutego 2012 Witam Przepraszam za archeologię ale muszę tego się dowiedzieć. Czy ktoś z szanownych forumowiczów jest w stanie odpowiedzieć mi jaka jest różnica pomiędzy: 8e0 919 673D i 8e0 919 673G byłbym wdzięczny bo właśnie poszukuję takowego.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się