miro_x 6 Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 O... to widzę że waga rzeczywiście zależy od napędu i silnika a nie od budy. Chociaz i tak cięzkie te samochody. passat 2.0 Tdi 115km sedan ma w dowodzie 1240 kg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 O... to widzę że waga rzeczywiście zależy od napędu i silnika a nie od budy. no raczej .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sprinter 1 Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 Jakiego typu to były drgania ? Podobne do wywalonego dwumasa przy ruszaniu, czy w zakresie do ponad 2k RPM wibrował ? P.S. Każde A4 Q w avancie jest ciężkie, B5 na wadze wychodzi ponad 1,7t. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muminek 0 Opublikowano 20 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 wibrowal w zakresie 1700-2500, dlatego trzeba bylo zdjac momentu.Teraz wszystko oczywiscie jest gladko i nie czuc zadnych wibracji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się