Ursus451 Opublikowano 15 Maja 2011 Opublikowano 15 Maja 2011 Napiszę na wstępie, że auto nie jest moje, więc nie wiem np. jaki dokładnie silnik ma symbol, jest to 1.8, 5 zaworów na cylinder. Benzyna + gaz. Problem jest taki, że po zamianie silnika w tym aucie, przestała działać skrzynia biegów, automatyczna. Dodam, że sama skrzynia nie była ruszana, nie odłączano nawet żadnych wiązek. Nie ma ona mechanicznego połączenia z dźwignią. Po wrzuceniu praktycznie każdego biegu, nawet P, N i R auto lekko ciągnie do przodu, na D szarpiąco jedzie do przodu. Poziom i jakość oleju w skrzyni jest ok. Wszystko do czasu zamiany silnika działało. Byliśmy z autem na diagnostyce komputerowej, to nic nie wykazała, rozłożyli ręce. Coś wspomnieli jednak o tym, że silnik trzeba zsynchronizować ze skrzynią, problemu ponoć by nie było, jeżeli sterownik silnika byłby również zamieniony, razem z silnikiem. My jednak zmienialiśmy sam silnik, bez osprzętu. Co to może być? Ma ktoś jakieś pomysły? Z góry dzięki, Ursus451
majkel_majki Opublikowano 16 Maja 2011 Opublikowano 16 Maja 2011 Obawiam się, że niefachowo połączono skrzynię z silnikiem i zniszczono panewkę pompy oleju.
Ursus451 Opublikowano 16 Maja 2011 Autor Opublikowano 16 Maja 2011 Ale wszystko weszło gładko. Bez żadnych oporów. Nie pierwsza to już skrzynia automatyczna, którą zmieniał ten mechanik, więc dziwne, zawsze wszystko było ok. Słyszałem, że powinno się montować skrzynię, wkładając sprzęgło hydrokinetyczne do skrzyni, a dopiero potem dokręcać do koła zamachowego, a nie odwrotnie. No ale jak przykręcić je do koła zamachowego potem, jak nie ma dojścia?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się