Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ALT] Prośba o pomoc w diagnozie i wykonaniu logów


silver multitronic

Rekomendowane odpowiedzi

wiesz jak policzysz koszty zycia tj. mieszkanie, ubespieczenie autka, i inne pierdoly to wychodzi na to ze w polsce jest to samo tylko ze rodzinka blizej

zalezy jak kto zarabia tam u was jak srednia wasza krajowa to i tak wypadacie grubo lepiej niz w PL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a powiedz mi co zle robie przy tescie kata,

silnik-nastawy podstawowe-grupa 46- klikam ON - hamulec + gaz na kanale 3 wartosci zaczynaja sie zmieniac - jest TEST ON- i po chwili jest TEST OFF -a na kanale 3 zostaje 0.01 i po chwili powraca na 0.30.

zaraz wrzuce loga z grupy 32

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a powiedz mi co zle robie przy tescie kata,

silnik-nastawy podstawowe-grupa 46- klikam ON - hamulec + gaz na kanale 3 wartosci zaczynaja sie zmieniac - jest TEST ON- i po chwili jest TEST OFF -a na kanale 3 zostaje 0.01 i po chwili powraca na 0.30.

zaraz wrzuce loga z grupy 32

robisz wszystko dobrze tylko niestety sterownik ma swoje fixum dyrdum:)

mi kiedys przechodzil test na vagu teraz za nic nie chce tylko robi to podczas jazdy, nie przejmuj sie jakbys mial zwalony katalizator wywali blad

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

grupa 32

http://vaglog.rtnet.pl/plachtakamil.kp_46164.html

i jeszcze jak mozesz spojrzec na to.to jest test podgrzewania sond lambda grupa 41

http://vaglog.rtnet.pl/plachtakamil.kp_46166.html

w readines wszystko na 0000 0000 :>

wielkie dzieki mistrzu. :th:[br]Dopisany: 18 Maj 2011, 20:26_________________________________________________a masz moze jakies instrukcje na vaga do auto-trans?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

grupa 32

http://vaglog.rtnet.pl/plachtakamil.kp_46164.html

i jeszcze jak mozesz spojrzec na to.to jest test podgrzewania sond lambda grupa 41

http://vaglog.rtnet.pl/plachtakamil.kp_46166.html

w readines wszystko na 0000 0000 :>

wielkie dzieki mistrzu. :th:[br]Dopisany: 18 Maj 2011, 20:26_________________________________________________a masz moze jakies instrukcje na vaga do auto-trans?

podgrzewanie dziala OK

grupa 032 obecnie OK - pojezdzij kilka dni i wrzuc to jeszcze raz

jakich instrukcji konkretnie potrzebujesz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogulnie na jakich grupach co moge odczytac. bo jak narazie to wiem jak robic adaptacje sprzegiel.

multitronic 6 biegow?

jesli tak to zajrzyj tu:

Coding

To Code this transmission, make sure Ignition is ON, but Engine is NOT running.

When replacing this module use the coding from the original unit or the repair manual coding charts.

Adaptation

Special Procedures

Defined Test Drive

Prerequisites:

Ignition ON and Engine ON.

No Fault Codes stored.

Transmission Oil Temperature must be between 60 °C and 90 °C.

If the procedure does not succeed in the first try, make sure the temperature is above 80 °C.

All driving and braking has to be done in partial load, avoid full throttle/braking!

Normally the adaptation needs to be carried out when:

Transmission Control Module has been recoded

Input Shaft has been replaced

Hydraulic Unit has been replaced

Transmission Control Module has been replaced

Transmission has been replaced

[select]

[02 - Transmission]

[Adaptation - 10]

Channel 000

[Read]

[save]

[Done, Go Back]

[Measuring Blocks - 08]

Block 010 (in 1st Row)

Block 011 (in 2nd Row)

[Go!]

Check fields 2, specification is ADP OK.

Move the selector lever in position D and drive with partial load 20 m / 70 ft forward, then brake to standstill.

Hold the brake for 10 seconds.

Move the selector lever in position R and drive with partial load 20 m / 70 ft reverse, then brake to standstill.

Hold the brake for 10 seconds.

The procedure needs to be repeated at least 5 times and can be repeated up to 10 times until the measuring values show ADP OK.

[Done, Go Back]

[Close Controller, Go Back - 06]

Special Notes

If the Adaptation values are not stored to the TCM in the NAR (North American Region) Audi A4, A4 Cabrio and A6 models ranging from 2002 through 2008 see TSB: 37-08-20 (2015849/2). This TSB explains some of the conditions that may cause an unsuccessful adaptation drive.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...