Skocz do zawartości

silver multitronic

Pasjonat
  • Postów

    44
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O silver multitronic

Osiągnięcia silver multitronic

0

Reputacja

  1. ECU naprawione i problem sierozwiazal. wiec miales racje Bart-s. dzieki za pomoc
  2. ja chyba mam jeszcze gwarancje. zadzwonie jutro do firmy co regeneruja sterowniki hydrauliczne. zobaczymy co oni powiedza. ale mi sie wydaja ze to zawor bo stalo sie to podczas jazdy w miescie a on odpowiada za chlodzenie sprzegiel. co ty myslisz o tej teori
  3. 17137-P0753 17134-P0750 Byly te dwa. po resecie i ruszeniu powracaja
  4. no narazie nie moge podac. jestem poza domem. zawor N88 padl. wywala blad zbyt duzej rezystancji i zastanawiam sie czy bedzie to sam zawor czy ECU skrzyni. masz jakis pomysl??
  5. Witam. czy wie ktos moze czy sa dostepne zawory elektromagnetyczne do sterownika w skrzyni multitronik?
  6. witam koledzy. ja wymienialem ta uszczelke i poprostu sila go wyciagnolem a przy wkladniu trzeba uwazac na piersciaki uszczelniajace na nim i wciskac go ostroznie. jak ostatnio patrzylem to olej nie ciekl. mi tez kiedys klekotal podczas jazdy. musze wariator kiedys obejzec, mi sie wydaje ze jakies uszczelniacze tam puszczaja albo cos sie pezytyka i jest za wysokie cisnienie w tym miejscu ukladu i poprostu sie rozszczelnia cos.
  7. witam. pytanko do start2. dostales jakas gwarancje? ja robilem w ECU TESTING, koszt £300 czyli jakies 1500zl na tamten czas i dostalem gwarancje na 2 lata bez limitu kilometrow(taka sama jak fabryczna). ponad rok smiga i nie mam zadnych problemow. pozdro
  8. spoko mistrzu [br]Dopisany: 02 Czerwiec 2011, 14:23_________________________________________________siema. zrobilem tak jak mówiłeś i cewki wszystkie taksamo cieple, system paliwowy OK. ale tez przestali szarpać. chyba jest wszystko dobrze. zobaczymy moze samo przeszlo. jeszcze raz dzieki.
  9. spoko[br]Dopisany: 02 Czerwiec 2011, 14:16_________________________________________________
  10. tylko na jalowym[br]Dopisany: 02 Czerwiec 2011, 14:08_________________________________________________sprawdze dopiero wieczorem albo jutro bo moja kobieta auto mi zabrala
  11. no jako takich bledow nie ma ale na jalowym poszarpuje silnikiem tak jakby silnik przerywal
  12. witam ponownie kolego. bylem trochę nie obecny z powodu mojego lapka bo mu klawisze padly i nie moglem pisac. spojrzyj na te logi jak mozesz http://vaglog.rtnet.pl/plachtakamil.kp_47341.html powiedz czy na sondzie lambda 5V nie powinno byc okolo 1V?
  13. u mnie to jest tylko zaslepiona rura i nic nie odpowietrza. a jak jest w manualu?
  14. z tego co ja sie dowiedzialem to ten zawor odpowiada za cisnienie oleju w rozrzadzie. nazwa polska w ETOS to "zawor wysokiego cisnienia" a po ang. "oil pressure relief valve" i wydaje mi sie ze to on odpowiada za zmiane faz rozrzadu. ostatnio zmienialem tam uszczelke i u mnie chyba jest niesprany w nim zaworek ktory odpowiada za utrzymanie oleju w rozrzadzie po zgaszeniu silnika. [br]Dopisany: 22 Maj 2011, 03:14_________________________________________________zerknij sobie na to http://postimage.org/image/bz4dq0ec/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...