Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Błąd 575, nowy n75 (2 logi)


chapakostabakos

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam problem z moim bublem otóż dziś jechałem na program i w połowie drogi dostał laga..... nie wbija na obroty i nie ma mocy o ponownym uruchomieniu silnika na chwile jest OK i nowu to samo chyba wchodzi w tryb awaryjny...

Po powrocie do domu i podpięciu vaga wyskoczył mi bład 575 (cisnienie w przewodzie dolotowym różnica doregulowania - blad sporadyczny)

na internecie znalazłem jeszcze cos takiego:

Ciśnienie w kolektorze dolotowym, Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej

nie mam pojecia który to nawet czujnik wszystkie kostki sa podłączone...

Teraz prosze mogł by mi ktoś powiedzieć co mu dolega bo te auto juz mnie wqr*** zawsze przed jakimś wypadem cos sie zwali widocznie tego nie lubi:)

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N75 po podlaczeniu go na sucho nic nie tyka jakis ma maly pobór pradu jest i iskrzy sie na stykach (prostownik) ale nie zatyka

tylko dziwne ze zawor z EGRa tez nie zatyka a niby podobna budowa czyżby tez zepsuty?? egr jest zaślepiony wiec on i tak jest chyba zbędny.... ale bledu na vagu z niego nie ma

dzieki kali za pomoc

pozdrawiam[br]Dopisany: 17 Maj 2011, 11:16_________________________________________________PS: dzis zamontowałem nowy n75 i na biegu jałowym strasznie szybko tyka tak powinno byc??(prad mierzony kontrolka dochodzi z przerwami) na starym bylo cicho czy on juz od dawno byl zepsuty tylko komp jeszcze bedu nie pokazywał??

sorki za posta pod postem ale zalezy mi na autku a temat byl juz na 3 stronie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS: dzis zamontowałem nowy n75 i na biegu jałowym strasznie szybko tyka tak powinno byc??

jest ok :good:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dynamika wróciła,czy dalej nie wkręca się na obroty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto nie wpada w trym awaryjny wiec jest OK:)

wiem ze to nie ten dział ale po co zakaladac nowy temat mogłby mi ktoś sprawdzić te 2 logi z turbo i przepływki?? bo program przełożyłem na przyszly tyg ale juz miec pewnosc ze wszystko dziala:)

bo jakoś poczatek mi sie nie podoba ale później chyba jest OK

egr jest zaślepiony

vagl.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też padł tan elektrozawór N75 i mam takie pytanko przy okazji czy może być od 90 KM lub od innego, czy one mają te same paramety , i jaka jest różnica. Dodam że moja audiczka jesj 110 KM . Z góry dziękuje za każdą pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...