Rob Opublikowano 17 Maja 2011 Opublikowano 17 Maja 2011 witam, pojawił mi sie problem ,,piszczenia" dochodzącego z filtra paliwa. Filtr wymieniony a problem pozostał , najbardziej jest to słyszalne po przekręceniu zapłonu kiedy pompa podaje paliwo a potem po odpaleniu na niskich obrotach. Czasami odgłos piszczenia zanika i znów powraca. Dodam ,że nie jest to pompa tylko na 100% filtr . Filtr jest z regulatorem ciśnienia. Ma ktoś pomysł co jest grane. dzięki pozdrawiam
Onkel Opublikowano 17 Maja 2011 Opublikowano 17 Maja 2011 Po czym twierdzisz, że na 100% to nie pompa??? Wymieniałeś ją?? U mnie też piszczy i są IDENTYCZNE objawy jak u Ciebie i pompke nadaje się do wymiany niestety. Ja już jestem w trakcie wyboru nowej. Bo się można zdziwić jak nie poda wcale wachy Tym bardziej, że jak sam napisałeś filtr wymieniony i dalej piszczy
Rob Opublikowano 18 Maja 2011 Autor Opublikowano 18 Maja 2011 Nie pompy nie wymieniałem. Podczas piszczenia dotykając filtra czuć delikatne wibracje w jakie wpada(sprawdzane kilka razy) Osłona pompy również była odkręcana i pompa pracuje normalnie a dźwięk dochodzi z dołu prawa strona jak filtr
Onkel Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 Oki w weekend zobacze u siebie jak zachowuje się ten filtr. Żeby do niego dotrzeć muszę wejść pod samochód tak??
grzes1150 Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 Oki w weekend zobacze u siebie jak zachowuje się ten filtr. Żeby do niego dotrzeć muszę wejść pod samochód tak?? Tak jest pod spodem koło wahacza tylnego pod osłoną plastikową.
Rob Opublikowano 30 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2011 Hej, To daj znać jak coś rozpracujesz [br]Dopisany: 19 Maj 2011, 16:31_________________________________________________Witam, Niestety lipa filtr nówka i ten też piszczy , wygląda to na jakiś problem z ciśnieniem paliwa. Najciekawsze jest to, że podczas hamowania piszczenie cichnie a potem znów powraca. Przyznaje ,że zaczyna to być wkurzające
itor Opublikowano 30 Czerwca 2011 Opublikowano 30 Czerwca 2011 Hej, To daj znać jak coś rozpracujesz [br]Dopisany: 19 Maj 2011, 16:31_________________________________________________Witam, Niestety lipa filtr nówka i ten też piszczy , wygląda to na jakiś problem z ciśnieniem paliwa. Najciekawsze jest to, że podczas hamowania piszczenie cichnie a potem znów powraca. Przyznaje ,że zaczyna to być wkurzające jak hamujesz zapotrzebowanie na paliwo maleje to i piszczec przestaje
Onkel Opublikowano 30 Czerwca 2011 Opublikowano 30 Czerwca 2011 Czeka nas tylko wymiana pompy nie ma co się doszukiwać innej przyczyny wycia (dodam że też jestem po wymianie filta na MANN). U mnie raz wyje raz nie. Niekiedy jak wyłaczę ksenon przestaje wyć a niekiedy nie ma to znaczenia. Jak pociągnę oba przyciski od podnoszenia szyb to wydaje mi sie że na chwile tez przestaje wyć i za moment zaczyna... Znajdę gdzies w okolicy pompe. Umówie się żebym mógł ją podłączyć i zobaczyć jak będzie. Tylko na razie nie ma nigdzie blisko :/
Rob Opublikowano 30 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2011 Ok , tylko gdzie problem ? Regulator ciśnienia paliwa jest w filtrze , a filtr nówka. Praca pompki paliwowej bez zarzutu. Przy wymianie filtra i odpięciu przewodu zasilającego zauważyłem duże ciśnienie w układzie cofnęło i wywaliło dużą ilość paliwa z przewodu. Ale tak naprawdę nie wiem czy tak właśnie nie musi być [br]Dopisany: 30 Czerwiec 2011, 21:46_________________________________________________Niestety też się obawiam, że zostaje tylko pompka chociaż pracuje niby normalnie
Onkel Opublikowano 30 Czerwca 2011 Opublikowano 30 Czerwca 2011 No u mnie jest tak samo. Daje rady. Daje buta i elegancko pompuje a WYJE. To jest TAJEMNICA lasu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się