Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Przeładowanie, brak mocy


pieckinn

Rekomendowane odpowiedzi

Witam :hi:. Mam problem z moją a4, pacjent to 1.9 tdi afn pompa 11mm wtryski 0.216 i dawka 7.5mg, więc tak jak w temacie jest przeładowanie, turbinka od avf, zmienna geometria nie zacina się, podmieniłem n18 z n75, to samo, odłączyłem wężyk od gruchy, pojeździłem troche, doładowanie wynosiło 0.8-1.0 bar, a później do 0.2bara, podłączyłem spowrotem wężyk i nagle wszystko wróciło do normy, jechał jak dzik, pare godzin później po ponownym odpaleniu znowu przeładowanie , podciśnienie jest szczelne, po zdjęciu wężyków z n75 syczało czyli szczelne są. Ze sterowaniem zmienną geometrią dmuchało 1.5-2.0 bara, później wywalało błąd i tyle. Z góry zaznaczam że nie mam możliwości zrobienia logów gdyż vag-com nie łączy się z moją a4, jedynie vwtool do ustawienia dawki lub polski vag.

Pozdrawiam[br]Dopisany: 18 Maj 2011, 22:20_________________________________________________zapomniałem dodać, na postoju normalnie reguluje ciśnienie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strojenie jakieś było?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaraj się odpalić vag coma jest opis jak to zrobić gdy nie chodzi w dziale vag. Następnie :vaglogi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie masz wystrojonego auta to sie nie dziw ze jest przeładowanie, nawet jak wyczyscisz turbo to po max miesiącu znowu pojawi sie przeładowanie, lepiej czysć turbine i na program bo nic dobrego z tego nie bedzie :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

strojenia nie było, jedynie zmniejszyliśmy dawkę tak żeby odpałał normalnie, po przeróbce pompy na 11mm wszystko było normalnie, aż do pewnego czasu. A vaga próbowałem podłączyć chyba na wszystkie sposoby i nic, zmieniałem ustawienia portu com, w vagu też i nic ;/ może ktoś podesłać linka do tematu, bo zbytnio nie mam czasu szukać tego, będę bardzo wdzięczny :hi:[br]Dopisany: 19 Maj 2011, 14:58_________________________________________________jest troche osób które po takim zabiegu nie stroiły auta i jeżdżą normalnie,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma na tym forum osoby, która po zmianie wtrysków i turbiny bez strojenia nie miała przeładowań.

Ja zmieniłem oprócz wtrysków i turbiny pompę (na 11) i miałem identyczny problem.

Masz rozwiązanie, strojenie - nic więcej. A przed tym czyszczenie turbo :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hm, troche dziwne, najpierw wymieniłem turbinę na avf, było dobrze, później wtryski, było jeszcze lepiej, na końcu pompe przerobiliśmy na 11mm, i też było dobrze przez miesiąc, ale skoro tak mówisz więc coś w tym musi być. :hi: lecę do garażu rozbierać turbinkę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie była odwrotna kolejność, najpierw pompa i wtryski i o dziwo na seryjnej turbinie nie było przeładowań. Zmieniłem na tę od AWX/AVF, minął miesiąc i pierwszy notlauf. Szukanie przyczyn: logi (diagnoza na forum - jedz na korektę) ale, że nie miałem jeszcze zmienionego sprzęgła i fmica nie jechałem. Notlaufy były coraz częściej a na końcu nie mogłem przekroczyć nawet 100km/h :embarrassed: bo odcinało turbo. Próbowałem szukać dalej, zrobiłem oil catch tank, miałem zamiar wymienić odmę, próbowałem rozruszać sztangę, zamieniałem n75 z n18 - bezskutecznie.

W końcu umówiłem się na strojenie, kilka dni przed wizytą u Rogala pojechałem przeczyścić turbinę i od tamtej pory nie wiem co to notlauf :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hm, troche dziwne, najpierw wymieniłem turbinę na avf, było dobrze, później wtryski, było jeszcze lepiej, na końcu pompe przerobiliśmy na 11mm, i też było dobrze przez miesiąc, ale skoro tak mówisz więc coś w tym musi być. :hi: lecę do garażu rozbierać turbinkę :)

dobrze jest do czasu, masz podlane duzo paliwka, auto ogólnie kopci jak dasz po garach oto powód, czysć turbo i umawiaj sie na strojenie jak najszybciej

Wątpie zeby ktos jezdził bez problemów na takich gratach, Armistead tego przykładem :gwizdanie: ja zrobiłem softa pod turbo po miesiacu po załozeniu gratów, później to juz możesz jezdzić i zmieniać graty jak masz już jakos auto wystrojone(półtora roku jezdziłem z innymi gratami) , na seryjnej mapie bedą zawsze działy sie cuda :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hm, możliwe ;] dziś wyczyściłem zmienną geometrię i jeździ jak cudo, nie kopci prawie nic, turbiny nie czyściłem od 2 lat, teraz słyszę piękny świst turbinki, wcześniej słabiej było słychać, za jakiś czas powinien być lekki program na 160km, ale narazie muszę zadbać o nowe sprężyny bo pękła po prawej stronie, olej, hamulce. Dzięki wszystkim za info :hi:. , aaaaa jeszcze jedna rzecz, nawet jak nie kopci to dalej będą problemy z turbiną ? bo różne osoby mówią mi co innego i nie wiem co mam o tym myśleć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak

"nie wierze ze nie kopci bardziej niz kopciło.. "

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

będę mieć czas to nagram filmik i wrzucę :) [br]Dopisany: 20 Maj 2011, 16:15_________________________________________________mam filmik, jutro wrzucę bo mam na telefonie ale bez karty pamięci i nie mam jak zrzucić z komy, ja nie zauważyłem żadnej chmurki ;] dawka jest ustawiona tak żeby dobrze odpalał a przy tym nic nie dymi, przynajmniej nie widziałem żeby dymił, nawet jak by miał zadymić to myślę że minimalnie, silnik igła, , jeżeli nie myle się to 6.8mg dawka ustawiana vwtool'em, jutro jak coś to poprawię bo nie jestem pewny co do dawki, [br]Dopisany: 20 Maj 2011, 22:33_________________________________________________udało się z komy wrzucić na speedyshare, kilka razy oglądałem i nie dopatrzyłem się żadnej chmurki z wydechu, nawet jakby miała by być chmurka to naprawde minimalna, tyle co nic, jak wcześniej mówiłem, dawka jest ustawiona tak by dobrze odpalał, na program trzeba poczekać ;] , najpierw sprężyny, olej, filtr, hamulce :hi:

http://www11.speedyshare.com/files/28559415/download/20110520348.mp4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysle ze przy obciazeniu górna partia obrotów robi swoje, w końcu masz wiecej paliwka niż być powinno, przerabiałem ten temat już na 2 autach :wink4: nawet sama zmiana wtrysków powoduje zwiekszone dymienie, sam cowboy o tym pisał w wątku o sprzedaży wtrysków

Ja bym na twoim miejscu robił pierw program, no chyba że dla ciebie czyszczenie turbo co chwile jest mało uciążliwe :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też tak było, na seryjnej turbinie kopcił jak Batory.

Zmieniłem na awx-a, przestał kopcić ale kierowniczki bardzo szybko się zapiekły, mimo że nie było emeryckiej jazdy :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też tak było, na seryjnej turbinie kopcił jak Batory.

Zmieniłem na awx-a, przestał kopcić ale kierowniczki bardzo szybko się zapiekły, mimo że nie było emeryckiej jazdy :(

przestał kopcić :naughty:

:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przestał kopcić dopiero po strojeniu to oczywiste ale to nie była zasłona dymna jak w przypadku seryjnej turbiny :wink4:

Na seryjnej turbinie, jedna przegazówka zostawiała ślady z sadzy na asfalcie. Z awx-em już tak nie było :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mimo że nie dymi to też będą zapiekać się ? trudno mi w to uwierzyć, a program to kwestia tygodni ;] już nie długo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mimo że nie dymi to też będą zapiekać się ? trudno mi w to uwierzyć, a program to kwestia tygodni ;] już nie długo

Obserwuj na bieżąco na vagu :wink4:

Być może u mnie się zapiekły przez dużą dawkę paliwa ale to samo miał np. topor (turbo awx+0.216).

Ciężko powiedzieć :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysle ze przy obciazeniu górna partia obrotów robi swoje, w końcu masz wiecej paliwka niż być powinno, przerabiałem ten temat już na 2 autach :wink4: nawet sama zmiana wtrysków powoduje zwiekszone dymienie, sam cowboy o tym pisał w wątku o sprzedaży wtrysków

Ja bym na twoim miejscu robił pierw program, no chyba że dla ciebie czyszczenie turbo co chwile jest mało uciążliwe :)

jak na filmiku widać nic nie kopci,

http://www11.speedyshare.com/files/28559415/download/20110520348.mp4

a turbinę wyczyścić to żaden problem ;][br]Dopisany: 21 Maj 2011, 18:05_________________________________________________dobra, nie wierzyłem wam ;d musiałem doświadczyć tego sam, mimo że nic nie kopci to znowu coś dzieje się, pojeżdże trochę jeszcze i jeżeli będzie znowu przeładowanie to jadę na chipa natychmiastowo, narazie wystarczyło przycisnąć na czterech prostych z butem w podłodze i zaczęło trzymać ciśnienie elegancko czyli 1 bar, możliwe że nawet jak nic nie dymi to turbinka zapieka się ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...