Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Zła stabilność - problemy z przegubem ?


trezor4

Rekomendowane odpowiedzi

Witam od niedawna moje auto jest niestabline , plywa na drodze na koleinach i przy gwaltownym skrecaniu lewo prawo kierownica ... cos tez czasem stuka mi w prawym kole , a dzisiaj przy wjezdzaniu na parking przy maksymalnym skrecie cos pare razy stuknelo w kole jakby wlasnie przegub sie sypal . Ale czy przegub moze powodowac takie obijamy ze pojazd jest niestabilny , czy to raczej proboemy z ukadem kierowniczym ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak skręcasz to przegub zewnętrzny. A co do pływania to amortyzatory pewnie już kaput.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie nie wiem czy stawaic na amortyzatory czy na luzy na przekładni kierowczniej .... ach to audi :) caly czas cos ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wachacze wymienione z lewej strony dwa dolne z prawej dobre , sprawdzane przez mechanika i na stacji diagnostycznej , wymienione rowniez obie koncowki drazka i ustawiona zbieznosc ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź amortyzatory i luz na odpalonym silniku ruszając kierownicą lewo-prawo szybko stuka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poczytaj sobie moje posty miałem podobny problem, jeśli masz tak ja ja miałem to wahacz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poczytaj sobie moje posty miałem podobny problem, jeśli masz tak ja ja miałem to wahacz :)

przecież pisze że sprawdzone

wahacze wymienione z lewej strony dwa dolne z prawej dobre , sprawdzane przez mechanika i na stacji diagnostycznej , wymienione rowniez obie koncowki drazka i ustawiona zbieznosc ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do sprawdzenia układ kierowniczy (drążki wymienione ale może być luz na przekładni) oraz stan amortyzatorów, sprawdź też tuleje tylnej belki oraz czy nie ma luzu na łożyskach w tylnych kołach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też sprawdzałem i też u mechaniorów i na stacji diagnostycznej i mówili mi że wszystko jest ok :)

Wymieniłem simerbloki i kilka innych rzeczy ale, przestało dopiero jak wymieniłem wahacz prosty (u kolegi nie koniecznie ten sam) hehe a, wymieniłem bo trzeszczał :) a, ja głupi zamiast wymienić smarowałem ale, nie łączyłem niestety jednego z drugim bo diagności i 2 różnych mechaniorów mówili że: cyt." jest ok wystarczy przesmarować".

Może warto podjechać do kogoś innego żeby dokładnie obadał te wahacze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie cos czasem stuka a czasem nie jak krece kierownica najczesniej slychac 1 stukniecie jak np ruszam z parkingu i mam kola skrecone w lewo max a zaczynam wyjezdzac w druga strone wiec szybko odkrecam w prawo ty slychac 1 stukniecie jakby w prawym kole .... czasem jak ruszam na prostej to tez cos tam czasem charczy z okolic prawego kola .... aha i najbardziej to jest wyczuwalne jak jade po drodze gdzie sa koleiny nawet male to musze ruszac kierwonica bo jakby kola same sie skrecaja i plywa auto opony nie szerokie 16 / 55 / 205

stukalo czesto przy kreceniu na postoju lewo prawo ale przed wymiana drazka a teraz jest lepiej ale czasem tez stuknie tak jak opisalem powyzej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...