Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHL] Czujnik temperatury, problemy z odpalaniem


toniu84

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam dwa pytania, pierwsze odnośnie czujnika temp. czujnik ma wtyczkę na 4 piny a kabelek co się podłącza do niego to też ma kostkę z 4 pinami i dodatkowo jeden kabelek na wsuwkę i u mnie jest on odłączony, czy tak ma być ?? czy trzeba go podłączyć z masą. :confused4: a drugie pytanie to jest odnośnie odpalania na ciepłym silniku, wiem że było nie raz poruszane na tym forum ale nic mi nie pomogło to co tu było pisane. Objawy mam takie, że na zimnym silniku wszystko elegancko chodzi a jak się już zagrzeje to szarpie (dusi) silnik przy ok 3000 obr/min, trudno go odpalić (tzn kręci około 5 sek.) i traci moc, a dzisiaj miałem taki przypadek że podczas jazdy zgasł i dwa razy zapaliła sie kontrolka od ciśnienia oleju i za cholerę nie mogłem odpalić go dopiero po pół godz. jak ostygł. wymienione przy nim było: rozrząd z pompą wody, kable WN, świece, czujnik temp. cieczy, i filtry pow., paliwa, oleju i kabinowy. niestety nie podpinałem do VAGa bo jeszcze go nie mam (jest w drodze, zamówiony). także czekam na wasze pomysły co to może być, co wymienić sondę lambda czy może to wina wtrysków :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam mam dwa pytania, pierwsze odnośnie czujnika temp. czujnik ma wtyczkę na 4 piny a kabelek co się podłącza do niego to też ma kostkę z 4 pinami i dodatkowo jeden kabelek na wsuwkę i u mnie jest on odłączony, czy tak ma być ?? czy trzeba go podłączyć z masą. :confused4: a drugie pytanie to jest odnośnie odpalania na ciepłym silniku, wiem że było nie raz poruszane na tym forum ale nic mi nie pomogło to co tu było pisane. Objawy mam takie, że na zimnym silniku wszystko elegancko chodzi a jak się już zagrzeje to szarpie (dusi) silnik przy ok 3000 obr/min, trudno go odpalić (tzn kręci około 5 sek.) i traci moc, a dzisiaj miałem taki przypadek że podczas jazdy zgasł i dwa razy zapaliła sie kontrolka od ciśnienia oleju i za cholerę nie mogłem odpalić go dopiero po pół godz. jak ostygł. wymienione przy nim było: rozrząd z pompą wody, kable WN, świece, czujnik temp. cieczy, i filtry pow., paliwa, oleju i kabinowy. niestety nie podpinałem do VAGa bo jeszcze go nie mam (jest w drodze, zamówiony). także czekam na wasze pomysły co to może być, co wymienić sondę lambda czy może to wina wtrysków :kwasny:

czekaj spokojnie na vaga zobaczysz czy czujnik temp. dobrze dziala, zczytasz bledy dopier bedziesz dlubal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc sluchaj mam ten sam problem i powiem tak ze jak odlaczysz ten czujnik autko powinno palic z dotyku, sprobuj :) do wymiany ten czujnik

[br]Dopisany: 21 Maj 2011, 15:11_________________________________________________oryginalne czujniki temp wody byly z zoltmi opaskami pozniej zaczeli produkowac z niebieskimi (ale to jedno i to samo) num.seryjny czesci 357 919 501 A

[br]Dopisany: 21 Maj 2011, 15:27_________________________________________________http://allegro.pl/czujnik-temperatury-vw-golf-seat-audi-oryginal-i1625813051.html

http://motoplatforma.com/index.php?p754,czujnik-temperatury-wody-elth-oryginal-6u0-919-501-b-357-919-501-a-ford-seat-skoda-vw informacja w tym temacie :)[br]Dopisany: 21 Maj 2011, 15:29_________________________________________________http://sklep.intercars.com.pl/#/dynamic/uni/ws_tecdoc_2tab.php?wit=SKLEP&call=daj_tdGrupyS&notitle=1&gru=808010000&typ=11192&wsk=O&towkod=9FD7F5

i jeszcze tu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

....i dodatkowo jeden kabelek na wsuwkę i u mnie jest on odłączony, czy tak ma być ?? czy trzeba go podłączyć z masą. :confused4:

i co to za kabelek ?? :embarrassed:[br]Dopisany: 22 Maj 2011, 00:11_________________________________________________

czesc sluchaj mam ten sam problem i powiem tak ze jak odlaczysz ten czujnik autko powinno palic z dotyku, sprobuj :) do wymiany ten czujnik

niestety odłączenie tego czujnika nic nie dało dalej ciężko sie odpala. po podpięciu do vaga - żadnych błędów, ale zauważyłem nową rzecz mianowicie jak osiągnie temp. to max obroty silnika to jest 5100 i nic więcej na zimnym tego nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...