songo321 0 Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 witam Wszystkich.Panowie problem mój polega na tym ze samochód nie wkreca sie na obroty jak powinien Audi a4 1,9tdi 110km afn 1997r. Turbina jest po regeneracji została wyczyszczona,przewody podcisnienia zostały też wymienione zawór n75 tez a turbine dopiero czuć tak od 2400obrotów.Jeżeli zdemontuje przewód podcisnienia z gruszki i przytknę do palca to nie czuć praktycznie podciśnienia tylko takie impulsowe a z tego co wiem to powinno podciagnąć sztange w strone gruszki.Wszystkie przewody podcisnienia sa prwidłowo podłaczone zgodnie ze schemetem. Prosze o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 witam Wszystkich.Panowie problem mój polega na tym ze samochód nie wkreca sie na obroty jak powinien Audi a4 1,9tdi 110km afn 1997r. Turbina jest po regeneracji została wyczyszczona,przewody podcisnienia zostały też wymienione zawór n75 tez a turbine dopiero czuć tak od 2400obrotów.Jeżeli zdemontuje przewód podcisnienia z gruszki i przytknę do palca to nie czuć praktycznie podciśnienia tylko takie impulsowe a z tego co wiem to powinno podciagnąć sztange w strone gruszki.Wszystkie przewody podcisnienia sa prwidłowo podłaczone zgodnie ze schemetem. Prosze o pomoc logi ma?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songo321 0 Opublikowano 23 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 Witam ponownie Wszystkich. Panowie wracając do tematu,w weekend ponownie zabrałem sie za szukanie przyczyny odłączania się turbiny.Teraz sprawdziłem czujnik ciśnienia w dolocie był cały zalany olejem przeczyściłem go i nadal nic. Za następną rzecz za którą się zabrałem to przewód ciśnieniowy który dochodzi z rury metalowo gumowej do komputera i w tym oto przewodzie który znajduje się w komputerze znalazłem sporo oleju,olej też znajdował się też tym czujniku na płytce komputera,wymieniłem przewód gumowy w komputerze,czujnika nie czysciłem ponieważ nie chciałem w nim niczego uszkodzić. Po złożeniu całości usterka nadal nie znikła!!!!.Czy przyczyną nie załączania sie turbiny na całym jej zakresie może być uszkodzony ten czujnik? Proszę o rady bo już nie mam pojęcia co może być uszkodzone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kali S4 0 Opublikowano 23 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 Kolego,trzeba podpiąc VAga,sprawdzić czy są jakieś błędy,zrobić logi ,wrzucić na forum i wtedy będziemy szukać,przyczyn może być wiele. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lulek 0 Opublikowano 23 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 Jeżeli podciśnienie nie jest jednostajne a impulsywne to gdzieś dziurki szukaj, i sprawdź jak samo vacum daje podciśnienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songo321 0 Opublikowano 24 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2011 na dzień dzisiejszy nie mam możliwości podłączenia samochodu pod VAG. Dzisiaj mierzyłem napięcie sterujące zaworem n75 na wolnych obrotach po odpięciu wtyczki miernik wskazywał 6,4 volt.zastanawia mnie czy nie powinno być 12v czy tez może 13v bo takie napięcie jest na kostce zaworu N18. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 24 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2011 Podjedz do kogos kumatego i Ci naprawi,jezeli nie masz dostepu do kompa,bo tak to rozumiem skoro wymieniasz na tzw ,,pałe'' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 24 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2011 Bez vaga to jest szukanie igły w stogu siana i szkoda kasy którą wydasz na naprawę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal80 0 Opublikowano 25 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 Kolego a jak jest u ciebie z hamulcami jak czasami coś nie tak to masz problemy z pompą vaku to wszystko jest połączone w jeden układ podćiśnienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songo321 0 Opublikowano 25 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 hamulce są w jak najlepszym porządku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henius86 0 Opublikowano 27 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 Ja mam ten sam problem ale kolega wspomnial o hamulcach i ja od czasu do czasu mam twardszy peral hamulca i dzialaja gorzej czy moze byc przyczyna ta pompa vakum ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songo321 0 Opublikowano 27 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 umówiłem się z porządnym elektromechanikiem na następny czwartek :) podłączy samochód pod kompa i zobaczymy co tam z niego wyjdzie Dam znać jaką usterkę lub awarie znalazł i opisze tutaj żeby każdy z zainteresowanych tym tematem dowiedział się co z moim autem było lub nadal będzie. Chyba że wcześniej uda się zlokalizować usterkę samochodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pisarz1980 0 Opublikowano 29 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 Koledzy czy ktoś może pokazać gdzie ta pompka Vakum się znajduje i czy można ją zregenerować ,i jaki koszt nowej . Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcioo 0 Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 Mam ten sam problem z niecierpliwością czekam na rezultaty z kompa, mam nadzieje ze nic poważnego bo auto mam od tygodnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songo321 0 Opublikowano 10 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 Witam ponownie wszystkich zaciekawionych tematem. Tak jak pisałem wczesniej zaprowadziłem auto do porządnego fachowca stwierdził on że mam uszkodzony czujnik cisnienia który znajduje się w komputerze ten czujnik steruje własnie turbiną Moje pytanie brzmi czy ktoś z was miałby taki czujnik na sprzedarz?? Proszę was o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 12 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2011 Ten czujnik sie nie psuje albo naprawdę sporadycznie bardzie przewód gumowy w ecu jest dziurawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiekkbc 0 Opublikowano 12 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2011 Koledzy napiszcie proszę jak się ma sprawa vakum pompy do pracy silnika i jego mocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lulek 0 Opublikowano 12 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2011 Jak jest turbo sterowane podciśnieniem to ma się tak że jak się popsuje to nie będzie sterować gruchą i auto nie będzie miało mocy, przy okazji hamulce będą bardzo słabe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SkOs 1 Opublikowano 12 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2011 powiem Ci tak "PORZADNI MECHANICY" tez mi doradzali zebym wymienil czujnik i jezdzilem i szukalem ale jakos nie wiem czemu sie powstrzymywalem czujnik to ostatecznosc sprawdz dolot , wezyki i co najwazniejsze moze zle Ci turbo zlozyli (pierscien) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trezor4 1 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 rozkrec komputer i wymien wezyk gumowy , pewnie masz zalane wszystko olejem .... ja tak mialem i po wymianie wezyka za 2zl duza poprawa byla .... ( a czy ten super mechanik nie proponowal wymiany za 200 albo wiecej tego czujnika ? bo wymiana wezyka to 2zl + 30min roboty .... chyba ze rzeczywiscie czujnik padl... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się