zizel 0 Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 witam chciałbym obniżyć trochę tył, teraz wydaje mi sie ze jest nie naturalnie za wysoko. chece zeby tyl zrownal sie z przodem, wiec moje pytanie jakie sprezyny kupic? i jak wyglada procedura wymiany sprezyn w quattro?moze ktos opisac?nie znalazlem zadnego opisu na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 Kup jakieś obnizajace spręzyny typu MYS/supersport/betatec albo cos w uzywce, ale nie tylko na tył a komplet :gwizdanie: Co do demontazu spręzyn Ściagasz tylne koło i masz 4 sruby mocujace amortyzator odkręcasz i po sprawie, w srodku samochodu nie musisz nic demontować, wszystko jest przymocowane z zewnątrz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zizel 0 Opublikowano 22 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 ale gdym chcial komplet to juz by pasowalo kupic lepsze felgi, poza tym przód mi tyle nie przeszkadza co tył który za wysoko stoi. czyli wymiana sprezyn w tyle quattro jest prosta?a jakies sciagacze do sprezyn sa potrzebne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 tak ściagacz bedzie potrzebny, a sam demontaż to godzinka czasu a z tym zglebianiem tyłu to mozesz wpasć w odwrotna sytuacje, jak kupisz spręzyny tylko na tył, wtedy moze przód stać wyzej, dlatego ja bym polecał kupic komplet -20 lub -30 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zizel 0 Opublikowano 22 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 a mozesz cos polecic -20 z allegro(bo niższych nie chce) bo ori 1BE watpie zebym gdzies zdobyl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 a mozesz cos polecic -20 z allegro(bo niższych nie chce) bo ori 1BE watpie zebym gdzies zdobyl no własnie jak -20 to tylko 1BE, inne jakie widziałem własnie zaczynają sie od -30 A co do twojego, wymieniałes teraz cos że tak stoi czy to robota poprzedniego właściciela Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zizel 0 Opublikowano 22 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 takie kupiłem, ciekaw jestem co to za sprezyny mam, da sie to jakos sprawdzic? moze jak bym wlozyl ori 1ba to by poprawiło sytuacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 takie kupiłem, ciekaw jestem co to za sprezyny mam, da sie to jakos sprawdzic? moze jak bym wlozyl ori 1ba to by poprawiło sytuacje myśle że tak, bo faktycznie ten tył to wyżej niz 1BA chyba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davidoati 0 Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 Dokładnie straszna koza aż śmiesznie wygląda, poprzedni właściciel przekombinował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zizel 0 Opublikowano 22 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 a moze mi ktos podac oznaczenia sprezyn 1ba do sedana quattro? porównam to z tymi co mam, czy sa takie same Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki 19 Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 Amortyzatory z tyłu nie wyzionęły ducha? Tył idzie tak do góry właśnie kiedy amortyzatory przestają trzymać, ale to raczej byś odczuł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zizel 0 Opublikowano 22 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 a jakie sa objawy nie trzymania amortyztora? tyl wydaje mi sie twardy poza tym nie dawno na stacji diagnostycznej gosc mowil mi ze na tyle jest ok 70% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki 19 Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 Na nierównościach buja tyłem, auto jest ogólnie niestabilne i jedzie jak jakiś pick- up, przestawia tył. Niedawno to jest kiedy? Amor potrafi czasem wysypać się na momencie, zwłaszcza po wjechaniu w dziurę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zizel 0 Opublikowano 22 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 to znaczy mam takie objawy przestawiania tylu na nie rownosciach ale caly czas stawialem ze to tuleje. jak sprwedzic dokladnie amory, na stacji diag? tylko ze ten tyl tak stoi od kad mam ten samochod czyli ponad pol roku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki 19 Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 Obawiam się, że będą wywalone amortyzatory, skoro stoi wysoko i przestawia tył. Na stacji diagnostycznej jak wjedziesz na płytę to wyskoczy sprawność, tym pomiarom tak do końca teśż nie można wierzyć, ale zużyty amortyzator powinno wskazać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zizel 0 Opublikowano 22 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 a moze mi ktos podac oznaczenia sprezyn 1ba do sedana quattro? porównam to z tymi co mam, czy sa takie same Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się