Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Proszę o analizę logów


kosa111

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Prosiłbym o analizę logów. Logi robiłem pierwszy raz więc proszę o wyrozumiałość, jak coś będzie trzeba poprawić piszcie.

Objawy w aucie:

1. Turbinę czuć dopiero od ok 2500 obrotów (choć słychać ją cały czas)

2. Auto normalnie nie dymi, ani jak jest zimne, ani jak gorące, dopiero jak wcisnę gaz do końca i przekraczam 3000 obrotów to coś widać w lusterku.

3. Jak jadę z obciążeniem (tzn komplet osóB) pod większą górkę i mam ok 2000 obrotów (niezależnie czy jest to 4 czy 5 bieg) nagle traci moc i przechodzi w tryb awaryjny. Dopiero po ponownym odpaleniu wszystko wraca do normy.

Oto linki do logów:

1. Próba statyczna

grupa 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8a4408ad55285a86.html

grupa 001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ee56e108afe4da76.html

grupa 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4d7c8d979182e755.html

grupa 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4d7c8d979182e755.html

grupa 007 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4d7c8d979182e755.html

grupa 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a150ec2015909d08.html

grupa 013 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d652cd1dd3942c1b.html

grupa 014 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/46f5c1586c4218be.html

grupa 018 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b3aab3ef6d84eed8.html

grupa 023 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5603bc7500ebd02a.html

2. Próba dynamiczna

grupa 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4f6083afa2f1920b.html

grupa 010 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4974a96a15d755df.html

grupa 008 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c43677676a0f69b4.html

grupa 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/627887284da8b874.html

grupa 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4d557ad698dfbd9f.html

grupa 001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8a5f07786f606ecf.html

grupa 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/77f4e2ab2fd1632b.html

z góry dzięki :hi:[br]Dopisany: 22 Maj 2011, 14:08_________________________________________________Zapomniałem wrzucić odczytane błędy

Saturday, 14 May 2011, 14:51:22:0

VCDS-Lite Version: Release 1.0

Control Module Part Number: 028 906 021 CE

Component and/or Version: 1.9l R4 EDC 00SG 0803

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 06317

2 Faults Found:

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

17978 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1570 - 35-00 - Please Register/Activate

---------------------------------------------------------------------------

Thursday, 19 May 2011, 17:47:24:0

VCDS-Lite Version: Release 1.0

Control Module Part Number: 028 906 021 CE

Component and/or Version: 1.9l R4 EDC 00SG 0803

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 06317

1 Fault Found:

00575 - Intake Manifold Pressure

17-00 - Control Difference

---------------------------------------------------------------------------

Saturday, 21 May 2011, 16:27:34:0

VCDS-Lite Version: Release 1.0

Control Module Part Number: 028 906 021 CE

Component and/or Version: 1.9l R4 EDC 00SG 0803

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 06317

1 Fault Found:

00575 - Intake Manifold Pressure

17-00 - Control Difference

---------------------------------------------------------------------------

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo w snie polarnym.Wezyki do sprawdzenia(prawdopodobnie gruszka siedzi)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy jak zdejmiesz wężyk z gruszki to czy sztanga opada? a jak zakładasz to ile trwa podnoszenie się sztangi?

druge co masz sprawdzić: zatkaj palcem wężyk ten co zdejmowałeś z gruszki, wężyk ma zasysać palca, jak jest tam podciśnienie zajmij się rozruszaniem sztangi, odkręć dwie śruby pod gruszką i po wachluj góra dół cała gruszka tak by kierownice w turbo się rozruszały, obadaj też wężyki przy N75 bo bardzo możliwe że któryś zaciąga powietrze na lewo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie, egr-N18 jest pod rurą miedzy silnikiem a akumulatorem, a N75 jest koło turbiny, taki czarny z białym łepkiem i idą do łepka 3 wężyki, może masz te wężyki źle podłączone.. najpierw sprawdź czy na wężyku idący na grusze jest podciśnienie, czy zasysa palca :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gruszka była odkręcona od turbiny i sztanga poruszała całą gruszką. Gruszkę przykręciłem tylko na jedną śrubę (z góry), bo nie widziałem czy jest od dołu przykręcona czy nie. Bynajmniej nie porusza się już. Wężyk po zdjęciu zasysa powietrze i to dość mocno. Sztanga od razu unosi się jak tylko założę wężyk. Wydaje mi się, że troszkę lepiej jedzie.

Rozumiem, że teraz wszystkie logi od nowa? :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie ponownie. Dokręciłem gruszkę do turbo i ponownie zrobiłem logi. Na razie tylko statyczne ale w niedzielę będę na autostradzie więc jest szansa na logi dynamiczne na 4 biegu. Nie mogę zrobić logów BS grupy 11 pokazuje error. Natomiast logi grupy 14 są puste.

Błędy które, wyświetla od ostatniego logowania czyli 19.05.2011

Friday, 27 May 2011, 16:08:15:0

VCDS-Lite Version: Release 1.0

Control Module Part Number: 028 906 021 CE

Component and/or Version: 1.9l R4 EDC 00SG 0803

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 06317

1 Fault Found:

00575 - Intake Manifold Pressure

17-00 - Control Difference

---------------------------------------------------------------------------

Friday, 27 May 2011, 16:33:10:0

VCDS-Lite Version: Release 1.0

Control Module Part Number: 8D0 919 034

Component and/or Version: B5-KOMBIINSTRUMENT D10

Software Coding: 00140

Work Shop Code: WSC 01769

1 Fault Found:

00771 - Fuel Level Sensor (G)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

---------------------------------------------------------------------------

BS

grupa 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5d87a14c15aa8ba0.html

grupa 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7e628bb5e1a06909.html

grupa 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d8f8bdebb68db994.html

statyczne

grupa 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/552fd133f3d94f38.html

grupa 001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/955273c54c9f49e3.html

grupa 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c334182c8ce1add9.html

grupa 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b3d10ed5a102a22a.html

grupa 007 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a42c0c5e51138367.html

grupa 013 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/933002407f34e18b.html

grupa 018 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ec48a62247b6664f.html

grupa 023 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e1c84433af53ee88.html

z góry dzięki za poświęcony czas :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skasuj błedy i zrob dynamiczne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kąt wtrysku można troszkę przyśpieszyć ale jeśli dobrze odpala zimą to bym nie ruszał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Oto logi dynamiczne, proszę sprawdźcie i napiszcie co myślicie :D

grupa 018 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/941ad76d534cb377.html

grupa 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0d086c81f95507eb.html

grupa 010 http:/www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d8bf0806289687f9.html

grupa 008 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/415338e70e4e7202.html

grupa 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9e48dcaef124ca2d.html

grupa 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b3e059279e9a87f7.html

grupa 001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/70c42e12df9292d5.html

grupa 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e62e230995c2b615.html

Z góry dzięki :hi:

[br]Dopisany: 30 Maj 2011, 17:49_________________________________________________goldik a to nie jest tak, że jak kąt wtrysku jest opóźniony to lepiej pali, a jak przyśpieszony to lepiej jedzie? :mysli:[br]Dopisany: 30 Maj 2011, 17:51_________________________________________________grupa 010 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d8bf0806289687f9.html - sorki za pomyłkę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

logi dynamiczne robi się na 3 biegu :)

sterowanie turbo nie domaga, czy sztanga była kiedyś skracana?

jeżeli zależny ci żeby przy niskich obrotach auto żwawo przyspieszało musisz przestawić dawkę stu kajać nastawnik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...