Romanek88 0 Opublikowano 26 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 Witam. Mam problem z kontrolka od układu hamulcowego. Mianowicie jak jade na dziurach i troszke mocniej mna zatrzęsie to zaczyna ona migać. Miga mniej więcej 4 razy po czym gaśnie i zapala się znów jak wjade na wieksze dziury. Sprawdzałem ilość płynu w zbiorniku i się zgadza, wiec dalej nie wiem co moze być przyczyną tego problemu. Proszę o pomoc. Pozdrawiam, Romanek88 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesli 0 Opublikowano 26 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 A może włącznik hamulca ręcznego jest juz wyrobiony i zalańcz się na dzurach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Romanek88 0 Opublikowano 26 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 Tylko ze jak by był czujnik od ręcznego wyrobiony to chyba paliła by sie kontrolka od recznego z literka "P" w kółku a mi zapala się większa z "!" w kółku. Chyba ze się mylę...Ma ktoś jeszcze dalej jakieś pomysły?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 29 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 moze gdzies kabel przetarty i zwiera do masy na dolach i stad ten efekt, skoro ilosc plynu jest ok. pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Romanek88 0 Opublikowano 31 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 No nic bede dalej szukal problemu i jak znajde dam znac co to bylo przyczyna migania kontrolki. Pozdrawiam, romanek88 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 witam, a ja mam nieco inne pytanie, czy jest mozliwosc wylaczenia calkiem kontrolki od absu w sposob inny niz poprzez jej bezposrednie wylaczenie/odlaczenie/zgaszenie zarowki w liczniku? kupilem auto z niedzialajacym absem (co bylo dobra karta przetargowa) i prawdopodobnie abs cos sygnalizowal wiec zeby sprzedac auto handlarz pewnie wylaczyl sygnalizacje absu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo 4 Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 witam, a ja mam nieco inne pytanie, czy jest mozliwosc wylaczenia calkiem kontrolki od absu w sposob inny niz poprzez jej bezposrednie wylaczenie/odlaczenie/zgaszenie zarowki w liczniku? kupilem auto z niedzialajacym absem (co bylo dobra karta przetargowa) i prawdopodobnie abs cos sygnalizowal wiec zeby sprzedac auto handlarz pewnie wylaczyl sygnalizacje absu raczej nie wyłaczysz tylko wyciągnięcie żarówki. A tak w ogóle to zdiagnozuj bo mimo wszystko ten ABS sie przydaje więc dobrze było by żeby działał a wtedy kontrolka też sie palić nie będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 abs nie dziala, zauwazylem to na jezdzie probnej kiedy depnalem mocno po pedale, a w serwisie komp nie chcial sie polaczyc w ogole z modulem abs, obstawiam ze padl sterownik + ktos wyjal zarowki, dodam ze kontrolka nie zapala sie nawet po przekreceniu kluczyka w stacyjce kiedy jest test Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo 4 Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 abs nie dziala, zauwazylem to na jezdzie probnej kiedy depnalem mocno po pedale, a w serwisie komp nie chcial sie polaczyc w ogole z modulem abs, obstawiam ze padl sterownik + ktos wyjal zarowki, dodam ze kontrolka nie zapala sie nawet po przekreceniu kluczyka w stacyjce kiedy jest test ahaaa bo zrozumiałem że nie działa a denerwuje Cie kontrolka. Tak czy inaczej raczej sie nieda wyłączyć samej kontrolki wiec raczej jest spalona albo wyjęta żarówka. No a ABSem bym sie zajął na Twoim miejscu bo nie raz mi uratował dupsko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 mam pytanie co do licznika, czy trzeba demontowac wszystko co jest w okol niego, czy wystarczy zdjac ten plastik gorny kolumny kierowniczej i odkrecic 2 torxy ktore on przykrywa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo 4 Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 zdejmujesz tylko ten wąski plastik nad kolumną przy liczniku i 2 śrubki odkręcasz. opuść max kierownice i pociąg do siebie i wychodzi jak złoto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 dzieki bardzo mam nadzieje ze jak sie za to wezme to rzeczywiscie wszystko pojdzie jak zloto:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piness 0 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 Mam pytanie czy jest możliwość wyłączenia czujnika hamulców wyświetlanego na FISie poprzez VAG?? Bardzo proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Romanek88 0 Opublikowano 20 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 Witam po tak dlugim czasie doszedlem do tego co to jest:) Przyczyna byl alternator ktory mial za male ladowanie i przy wiekszym wstrzasie wariowaly kontrolki. Teraz zrobilem alternator i jak by reka odjol. Pozdrawiam romanek88 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się