Darayavahus 0 Opublikowano 26 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 Objawy mam następujące: silnik zrobił się głośny (tak jakby wydech padł) i telepie nim dość mocno przy gaszeniu. Co wiem do tej pory: -wszystkie poduszki są ok. Nie ma na nich luzów, silnik jest na swoim miejscu. -wydech też jest ok -jak się podniesie korek od wlewu oleju to dość mocno z niego dmucha. Po dodaniu gazu troche mniej ale nadal korek położony troche podnosi (na rozgrzanym silniku) -nie ma w oleju śladów niczego poza olejem, również jest go tyle ile ma być (nie ubywa) -nie ma spadku mocy, jeździ tak jak zawsze -jeśli się wciśnie pedał sprzęgła do połowy czuć na nim stukanie w takt silnika, nie za mocne ale wyczuwalne, mam wrażenie, ze tak było już dawno i nic się w sumie nie zmieniło -skrzynia biegów chodzi bez zastrzeżeń -przy zapalaniu nie ma problemu. -płynnie oddaje moc, nie dzieje się nic nadzwyczajnego przy nawet nagłym przyspieszaniu -ogólnie poza dźwiękiem podczas jazdy nic się nie dzieje O co kaman? Mechanior stawia na dwumas ale zanim rozgrzebie sprawdzi sprzężenie na cylindrach w przyszłym tygodniu. Poza tym coś mówił, że może lejące wtryskiwacze... Jakieś pomysły? Może logi by coś powiedziały? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariodario 1 Opublikowano 26 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 tez mi zagadka-dwumas!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darayavahus 0 Opublikowano 26 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 Ale jak czytam o padających dwumasach to jest bardziej spektakularnie... metaliczne odgłosy, walenie przy przyspieszaniu, urwany wał korbowy... Jak długo można z moimi objawami jeździć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariodario 1 Opublikowano 26 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 mozesz jezdzicile ilechcesz,dopuki nie zablokuje ci walu i nie rozwali czegos. w twoim przypadku to juz dobrze dostal i czeka na wymiane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darayavahus 0 Opublikowano 27 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 A co myślicie o tym: http://allegro.pl/kolo-038105266ab-1-9tdi-115-130-km-vw-audi-skoda-i1623568947.html ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koper84444 2 Opublikowano 27 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 Odezwij się do kogoś z forum, kto handluje częściami, np. tom77. Na pewno da Ci dobrą cenę i przynajmniej będziesz miał pewność, że jest to część oryginalna. Jeśli nie to sklep. Oprócz dwumasa, może warto się zastanowić nad dołożeniem paru groszy i wymianą również sprzęgła? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darayavahus 0 Opublikowano 27 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 Sprzęgło też będę wymieniał. To jako ciekawostkę znalazłem. Niby oryginał, niby nowy. Trochę chyba jednak gdzieś leżało bo gdzieniegdzie rdza wyłazi. Na zdjęciu jednak można przyfilować odcisk LUK. Cena jest kusząca bo najtańsze z pudełkowanych jakie znalazłem to prawie 1100zł. 3 stówy piechotą nie chodzą (to już połowa sprzęgła). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
athek55 1 Opublikowano 28 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 Witam. ja zamiast 2masu poleciłbym ci zwykłe koło zamachowe, tarczę ze sprężynami jak w starych typach i zwykły docisk. ja mam tak u siebie i już zrobiłem trochę kilometrów autko jest bardziej dynamiczne na jednomasie. koszt to około 1600 zł za flywheel and clutch MadE in Germany. ja ci to polecam pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zimny Chirurg 2 0 Opublikowano 28 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 -jak się podniesie korek od wlewu oleju to dość mocno z niego dmucha. Po dodaniu gazu troche mniej ale nadal korek położony troche podnosi (na rozgrzanym silniku) O co kaman? Mechanior stawia na dwumas Witam Taka rada na przyszłość. Pracującego silnika na PD sie nie otwiera w czasie przacy. Popmki są smarowane olejem cisnieniowo i zawsze w PDekach będzie z korka waliło jak z lokomotywy. Nie wolno tego robić. A 2 sprawa to mechanik ma racje co do dwumasa. Pozdro ZC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariodario 1 Opublikowano 28 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 Witam. ja zamiast 2masu poleciłbym ci zwykłe koło zamachowe, tarczę ze sprężynami jak w starych typach i zwykły docisk. ja mam tak u siebie i już zrobiłem trochę kilometrów autko jest bardziej dynamiczne na jednomasie. koszt to około 1600 zł za flywheel and clutch MadE in Germany. ja ci to polecam pozdro dziwne bo ja z jednomasem z robota sie zamknalem okolo 900 pln !!!oczywiscie razem ze sprzeglem. kolo i sprzeglo audi 80 b4 1,9 tdi-pasuje p&p do ajm-a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darayavahus 0 Opublikowano 29 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 To jak mam 1600 wywalić na jednomas to już wolę w tych samych pieniądzach mieć fabrykę. I tak go nie zajadę bo ile jeszcze pojeżdżę tym samochodem? 3? 4 lata góra... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zimny Chirurg 2 0 Opublikowano 29 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 To jak mam 1600 wywalić na jednomas to już wolę w tych samych pieniądzach mieć fabrykę. I tak go nie zajadę bo ile jeszcze pojeżdżę tym samochodem? 3? 4 lata góra... Dokładnie. Nie ma najmniejszego sensu bawić sie w jednomasy. Pozdro ZC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się