jacek123 Opublikowano 29 Maja 2011 Opublikowano 29 Maja 2011 Rozleciała się pompa od wspomagania.Kupiłem od angola przepłukałem układ i zalałem go zielonym olejem Febi bo wcześniej był czerwony.Przejechałem ok 300km zaczęło zacinać się wspomaganie przy kręceniu kierownicą coś skrzypi a na pełnych skrętach grzechocze.Założyłem drugą pompę grzechotanie ustało ale dalej coś skrzypi i zacina się .Mam pytanie co do oleju bo sprawdzałem w innych audi tych krajowych jak i sprowadzonych w większości mają czerwony olej a nie zielony.Dlaczego tak jest?
lesli Opublikowano 29 Maja 2011 Opublikowano 29 Maja 2011 Poczytaj http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1632775.html#7926300
jacek123 Opublikowano 30 Maja 2011 Autor Opublikowano 30 Maja 2011 Dzięki co do oleju zdania są podzielone czy czerwony lub zielony, piszą żeby syntetyka nie lać po mineralnym bo pompa wysiądzie [br]Dopisany: 29 Maj 2011, 20:29_________________________________________________Zlokalizowałem skrzypienie - zatarta gałka w górnym wahaczu czy to może mieć wpływ na zacinanie się wspomagania
Arturoo Opublikowano 30 Maja 2011 Opublikowano 30 Maja 2011 Dzięki co do oleju zdania są podzielone czy czerwony lub zielony, piszą żeby syntetyka nie lać po mineralnym bo pompa wysiądzie [br]Dopisany: 29 Maj 2011, 20:29_________________________________________________Zlokalizowałem skrzypienie - zatarta gałka w górnym wahaczu czy to może mieć wpływ na zacinanie się wspomagania a co ma jedno do drugiego
tchorzo Opublikowano 31 Maja 2011 Opublikowano 31 Maja 2011 Podepnę sie do tematu, u mnie trochę wspomaganie osłabło i słychać szum z okolicy pompy, stawiam że łożysko się kończy w pompie, ale czy łożysko ma wpływ na siłę wspomagania? Mam 2 pomysły co z tym fantem zrobić: 1. wymiana płynu i dokładnie przepłukanie układu, w tamtym roku nie zrobiłem tego fachowo i zalałem jakimś innym płynem który spełnia normy VW 006.... 2. rozebrać pompę i wymienić łożysko i symering. Jakieś sugestie do moich pomysłów?
wasill20 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Witam, Odnośnie wymiany łożyska. Jaki jest numer tego łożyska? Szukałem i nigdzie nie mogę znaleźć. Czy ktoś może mi pomóc w tym temacie?
SZYNKAR Opublikowano 26 Grudnia 2011 Opublikowano 26 Grudnia 2011 U mnie czerwony zostaje przy czerwonym. Jak coś było i działało po co zmieniać? Zatarta gałka może stawiać opór przy kręceniu, nie boisz się tak jeździć? Tymczasowo chyba radzili wstrzyknąć coś pod osłonkę żeby przegub odblokować.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się