BartekTQ 0 Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 Jak w temacie mechanik wymienił mi uszczelki pod nastawnikiem pompy ustawił odpalił ok wszystko działa ale jak sie pózniej okazało po nagrzaniu silnik wchodzi w dziwne wibracje na biegu jałowym. Stoje na światłach czekam na zielone a samochodem trzęsie jak ta lala, obroty nie skaczą ale ale te wibracje sa nie ciekawe. Podjechałem do niego z powrotem a on mi mówi że auto nie spala do konca całego paliwa i bedzie musiał rozebrać pompe jeszcze raz żeby sprawdzić czy jakie opilki się nie dostały. Moje pytanie; przed wymiana było ok po wymianie (byłem i widziałem jak to robi) nie jest ok czy wymiana samych górnych uszczelek może miec wpływ na te wibracje a może bład jest gdzie indziej . Prosze o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelwor 3 Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 Wg. mnie ustawił zbyt dużą dawkę paliwa i teraz Cię w ch*** robi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejas002 0 Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 kolega dobrze mówi, robiłem to samo u siebie 2 uszczelki z góry, na początku telepało a potem ustawił i auto się "uspokoiło". Nie daj sobie wmawiać takich pierdół, opiłki ? skąd? a co on szlifierką odkręcał dekiel pompy ? zaraz będzie doić kasę za rozebranie pompy a potem doda że coś jeszcze extra padło a ty popłyniesz z kasą. Niech nie robi lipy i naprawi to co zepsuł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekTQ 0 Opublikowano 30 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 cos tam jeszcze klepał o jakieś cewce przy wtrysku, naprawde cieżko w kielcach znależć dobrego fachmana co zrobi a nie spi......li. Muszę chyba podjechać do innego magika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelwor 3 Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 Podjedź do kogoś z forum i niech sprawdzi VAGiem jaką masz dawkę paliwa ustawioną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 Odkręcał tylko górna pokrywe nastawnika czy cały nastawnik, jeśi to drugie to dawka i kąt wtrysku do sprawdzenia :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekTQ 0 Opublikowano 30 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 odkręcał tylko góre wymienił dwie uszczelki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 Podjedź do kogoś z vagiem, żeby ustawił Ci dawke paliwa na odpowiednią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekTQ 0 Opublikowano 30 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 żeby to było takie proste, gdzie w kielcach mogę znależć goscia od takiej roboty to sam niewiem nawet google nie pomagaja. nasze miasto omija sia szerokim lukiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 żeby to było takie proste, gdzie w kielcach mogę znależć goscia od takiej roboty to sam niewiem nawet google nie pomagaja. nasze miasto omija sia szerokim lukiem na spotach napewno znajdziesz kogos albo chociaż informacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domel00 0 Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 Jak sprawdzić VAGiem dawkę paliwa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg1 1 Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 U mnie jak wymienial uszczelki,to przed wymiana wszystkie dane z Vaga zgral na compa,a po wymianie ustawil tak jak bylo i wszystko smiga po staremu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domel00 0 Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 U mnie po wymianie dolnej uszczelki pod pompą zaczęło ostatnio trząść całą buda tylko na ciepłym silniku, potrzebuje dowiedzieć się jak zrobić logi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg1 1 Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 wszystko masz w dziale diagnostyki VAG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekTQ 0 Opublikowano 31 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 byłem dzisjaj u grzanka85 zrobił to co spie.....ł mechanik czyli ustawił tak jak sie należy czasu trochę zeszło bo trzeba było przesuwac nastawnik na dziesiętne częśći milimetra gdyby mechanik zgrał wszystko do kompa niebyło by zadnego problemu. Teraz jest ok dzięki grzanek85 za pomoc Zamykam temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się