Wihajster Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Opublikowano 15 Kwietnia 2008 ja tez mam problem ze wspomaganiem...wczesniej jak skręcałem do oporu kierownicą to tak było słychać jakby cos tam tarło a teraz jak tylko skrece to juz slychac ten dźwięk i mnie to troche martwi Czy ma ktos pomyśl jak by to mozna naprawic ? sprawdz ile masz plynu
ogonck Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Opublikowano 15 Kwietnia 2008 no wlasnie dzisiaj wymienilem i jest juz ok....
chołek_płock Opublikowano 15 Listopada 2008 Opublikowano 15 Listopada 2008 Witam, Podczepię się. Ma ktoś schemat budowy przekładni kierowniczej [b5 AEB `95, ale widzę, że wszystkie są takie same)? Chodzi mi o schemat, na którym będzie widać wszystkie elementy (wałki, łożyska, uszczelniacze, itd.). Zamierzam zregenerować swoją kolumnę, bo ubywa płynu i chciałbym najpierw pooglądać, gdzie co jest, jakie są uszczelniacze, gdzie rozlokowane, itd.? Zamierzam kupić taki zestaw:http://moto.allegro.pl/item475187581_przekladnia_kierownicza_audi_a4_passat_b5_zf.html i zregenerować swoją przekładnię. Narazie rozebrałem tylko część, gdzie jest ślimak, wymieniłem 2 uszczelniacze i nadal jest źle: płyn mi wycieka i zostaje w harmionijkowych osłonach. Na szczęście dzieje się to tylko przy max skręconych kołach w lewo i po dodaniu gazu, więc da się jeździć, ale zrobić muszę. Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc. Pzdr.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się