lapawwa 0 Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 Witam, Ostatnio jak jechałem to zauważyłem że a4 sie troche zamulala.... tj pedal w podłodze na 2 biegu i przyspiesza i nagle od 2200 dostaje dużego kopa. Zastanawiam sie czy cos zaczyna sie walic czy jest tak ustawione w kompie. Wydaje mi sie ze wczesniej szybciej wchodzil na obroty... Co wy na to? ps. Zaraz dostane po glowie ze nie robilem testow vagiem ale narazie nie mam dostepu do kabla a do netu tak (urlop) dlatego pytam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koper84444 2 Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 Może na klimie jeździsz i porównujesz do okresów, gdzie klima nie była potrzebna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapawwa 0 Opublikowano 1 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 Może masz racje kolego bo w sumie kilma na LO i daje po garach... Jak tylko bede mogl jeszcze go sprawdze vagiem. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koper84444 2 Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 Wyłącz klimę i się przejedź - gwarantuję, że zauważysz różnicę, szczególnie na dole Kompresor jednak te kilka kW zabiera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaseq1 1 Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 kolego tez mam takie odczucie jak jade na klimie, tak jak by brakowalo mu troche konikow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapawwa 0 Opublikowano 1 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 No to widze ze wszystko wporzadku. Cieszy mnie to ale i tak ja szczypne vagiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaseq1 1 Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 lepiej nie bo sie o innych pierdolach dowiesz hehehe. lepiej nie wiedziec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karbonek 2 Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 Nie ma różnicy czy jedziesz na LO czy na 20oC - gdy sprzęgło kompresora się załączy, to zabiera on moc z silnika. Włączenie trybu ECON powoduje wyłączenie sprzęgła (oraz niskie temperatury) - ja to wykorzystuję do hamowania Jednak u mnie przy wyprzedzaniu i innych manewrach do których wciskam pedał w podłogę, to sprzęgło się wyłącza na jakiś czas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się