Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] 2.0 TDI jest gorszy niż myślisz - ciekawy artykuł


peAce

Rekomendowane odpowiedzi

2.0 TDI to jeden z największych nie wypałów koncernu VAG w ostatnich latach... + kilka innych silników...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie piszcie tego "głośno" bo zaraz zwalą sie tu wielcy obroncy 2.0 którzy nie potrafią przyjac do wiadomosci jaka to porażka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie piszcie tego "głośno" bo zaraz zwalą sie tu wielcy obroncy 2.0 którzy nie potrafią przyjac do wiadomosci jaka to porażka.

Zgadza się :przebiegly::bag:. Cichoooo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ARTYKUŁ JEST TENDENCYJNY!! :cool1:

...po za tym,to tylko niewinny silnik :cool1:........................ludzie,ogórki zabijają :strachliwy:

:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie piszcie tego "głośno" bo zaraz zwalą sie tu wielcy obroncy 2.0 którzy nie potrafią przyjac do wiadomosci jaka to porażka.

Porażką jest to, że wszystkie 2.0 wrzuca się do jednego worka i ocenia na podstawie usterek z 2005 roku. I ciekawe, że najwięcej problemów dotyczy aut sprowadzonych zza granicy ze znacznymi przebiegami.

Panowie, nauczcie się filtrować te medialne rewelacje bo bezmyślnie powtarzacie tylko ploty i tworzycie mitologię na bazie jakiegoś odsetka awarii jakie się przytrafiły. Gdyby jakiś dziennikarzyna chciał to jak pozbiera do kupy wszystkie typowe niedomagania 1.9 TDi i to odpowiednio opisze to wyjdzie z tego najgorszy silnik w historii ludzkości. Ciekawe, że takiej samej nagonki jak na 2.0 nie ma na 2.5 TDI, które tez potrafią namieszać... Radzę się dobrze zastanowić zanim się potępi w czambuł coś, z czym nawet nie miało się osobiście doczynienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja od 3 lat jezdze niby najgorszym 2.0 tdi BLB i z usterek opisanych w artykule miałem awarie EGR 400zł i awarie klapy gaszacej 100zł wiec jak na 3 lata użytkowania to nie jest źle i nie boje sie nim wyjezdzać poza miasto :polew: po drugie auto na siebie zarabia.

Piszą tam tez o dwumasie a co w innych autach nie pada dwumas ? Uzytkuje tez Forda w 2.0 TDci i pompa po 180 tys tez odmówiła posłuszeństwa 4 tys naprawa teraz po 200tys sprzegło z dwumasem do wymiany... Dla mnie poprostu auta po 2000 roku to buble.

Miałem stare A4 z 95r i to była maszyna kazdy sie smiał że stare ale przez 3lata robiłem tylko przeglądy no i auto było w benzynce :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie piszcie tego "głośno" bo zaraz zwalą sie tu wielcy obroncy 2.0 którzy nie potrafią przyjac do wiadomosci jaka to porażka.

Porażką jest to, że wszystkie 2.0 wrzuca się do jednego worka i ocenia na podstawie usterek z 2005 roku. I ciekawe, że najwięcej problemów dotyczy aut sprowadzonych zza granicy ze znacznymi przebiegami.

Panowie, nauczcie się filtrować te medialne rewelacje bo bezmyślnie powtarzacie tylko ploty i tworzycie mitologię na bazie jakiegoś odsetka awarii jakie się przytrafiły. Gdyby jakiś dziennikarzyna chciał to jak pozbiera do kupy wszystkie typowe niedomagania 1.9 TDi i to odpowiednio opisze to wyjdzie z tego najgorszy silnik w historii ludzkości. Ciekawe, że takiej samej nagonki jak na 2.0 nie ma na 2.5 TDI, które tez potrafią namieszać... Radzę się dobrze zastanowić zanim się potępi w czambuł coś, z czym nawet nie miało się osobiście doczynienia.

Jednak jakby nie patrzec 1.9 jezdzi miliony. CO do 2.0 , prawda jest taka, że jeśli ktos projektuje motor w XXI wieku i popelnia takie bledy to nie swiadczy o tym za dobrze, nie oszukujmy sie, awarie smarowania sa nagminne, nawet u nas na forum opisywane przerobki z 1.9 tdi (tak tak, tego awaryjnego o którym piszesz) zeby problem zniknal. [br]Dopisany: 02 Czerwiec 2011, 09:42_________________________________________________a 2.5 TDI to niewielki odsetek w porownaniu do 1.9

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie piszcie tego "głośno" bo zaraz zwalą sie tu wielcy obroncy 2.0 którzy nie potrafią przyjac do wiadomosci jaka to porażka.

Porażką jest to, że wszystkie 2.0 wrzuca się do jednego worka i ocenia na podstawie usterek z 2005 roku. I ciekawe, że najwięcej problemów dotyczy aut sprowadzonych zza granicy ze znacznymi przebiegami.

Panowie, nauczcie się filtrować te medialne rewelacje bo bezmyślnie powtarzacie tylko ploty i tworzycie mitologię na bazie jakiegoś odsetka awarii jakie się przytrafiły. Gdyby jakiś dziennikarzyna chciał to jak pozbiera do kupy wszystkie typowe niedomagania 1.9 TDi i to odpowiednio opisze to wyjdzie z tego najgorszy silnik w historii ludzkości. Ciekawe, że takiej samej nagonki jak na 2.0 nie ma na 2.5 TDI, które tez potrafią namieszać... Radzę się dobrze zastanowić zanim się potępi w czambuł coś, z czym nawet nie miało się osobiście doczynienia.

Jednak jakby nie patrzec 1.9 jezdzi miliony. CO do 2.0 , prawda jest taka, że jeśli ktos projektuje motor w XXI wieku i popelnia takie bledy to nie swiadczy o tym za dobrze, nie oszukujmy sie, awarie smarowania sa nagminne, nawet u nas na forum opisywane przerobki z 1.9 tdi (tak tak, tego awaryjnego o którym piszesz) zeby problem zniknal. [br]Dopisany: 02 Czerwiec 2011, 09:42_________________________________________________a 2.5 TDI to niewielki odsetek w porownaniu do 1.9

Tak, 1.9 jeździ bardzo dużo, szczególnie w Polsce bo nasprowadzano tego na potęgę. Na zachód od Odry już tyle tego nie ma, VW już od dawna ładuje 2.0 więc tak malo też ich nie jest w eksploatacji. To, że w Polsce 2.0 ciągle jest świeżynką to wina tego, że są to zbyt nowe samochody jak dla rynku wtórnego zatem zbyt drogie aby były powszechnie kupowanymi. Trzeba mieć na uwadze, że 1.9 jako taki jest bardzo starym silnikiem i przez wiele lat ulegał coraz to większym modyfikacjom w tym również eliminowano kolejno większość napotkanych problemów. To samo dzieje się teraz w przypadku 2.0 TDI tylko trzeba chcieć to zauważyc. Problem związany z niedopracowaniem czy błędami konstrukcji w nowym silniku wcale nie jest czymś osobliwym, jest to raczej normalne jeśli ma się choć trochę "techniczny" umysł. Niestety w pogoni dzisiejszego świata za nowym, lepszym itd itp brakuje czasu na prawidłowe zaprojektowanie i zbadanie rozwiązań konstrukcyjnych. Aby uprzedzić konkurencję wypuszcza się na rynek silnik czy samochód, o którym nawet producent nic nie wie. Tym samym etap testów eksploatacyjnych przerzuca się niejako na klienta licząc iż wszystko będzie ok ewentualnie w razie problemów jest gwarancja. Takie podejście okazało się znacznie tańsze niż wieloletnie projektowanie i testowanie nowych rozwiązań. Firma produkuje samochód czy silnik żeby na nim zarobić więc z tego punktu widzenia trudno się dziwić, że tak teraz wszyscy producenci postępują. Dlaczego ktoś ma dopłacać do interesu? albo być gorszym od konkurencji? jeśli nie wypuścisz silnika na czas to uprzedzi cię konkurent i jestes w .... no wiadomo gdzie. Nikogo tutaj nie usprawiedliwiam, dobrze by bylo tylko zrozumieć jak ten mechanizm działa...

Oczywiście poza Polską problemy są rozwiązywane w ramach gwarancji najczęściej bez większych problemów. Schody zaczynają się z przechodzonymi samochodami sprowadzanymi do Polski gdzie podejście ASO i importerów różnych marek jest już powszechnie znane. Stąd swapy i próby uzdatniania BLB do mniej problemowej eksploatacji.

A zapytam z innej beczki, czy warto waszym zdaniem kupować przechodzone samochody takich marek jak Audi gdzie płaci się kupę szmalu za znaczek na masce i nic więcej bo cała reszta jak widać użytkowo jest do niczego i specjalnie nie góruje nad konkurencją? Przy okazji płaci się fortunę na utrzymanie samochodu.

żeby nie było, podobają mi się Audi ale po 3 latach ( i to w miarę bezproblemowej) eksploatacji uważam, że nie warto ładować takiej kasy w używane auto, którego serwis kosztuje jak przystało na segment premium. Po kilku latach i tak ten samochód jest wart tyle ile waży. w międzyczasie można jeździć czymś znacznie tańszym w zakupie i utrzymaniu. wiem , że to pogląd niepopularny tak na forum ja we większości wiosek w Polsce, ale Audi to nie są samochody dla przeciętnego Kowalskiego czy się to komu podoba czy nie. Można oczywiście się uprzeć i przepłacić za 4 kółka będąc przy okazji beta testerem frajerem zamiast zainwestować lepiej pieniądze ale to już indywidualny problem każego z nas. Nikt przeciez nikogo nie zmusza do kupowania BLB i jojcenia że to dziadostwo, można kupić tańsze i lepsze auto !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A zapytam z innej beczki, czy warto waszym zdaniem kupować przechodzone samochody takich marek jak Audi gdzie płaci się kupę szmalu za znaczek na masce i nic więcej bo cała reszta jak widać użytkowo jest do niczego i specjalnie nie góruje nad konkurencją? Przy okazji płaci się fortunę na utrzymanie samochodu.

żeby nie było, podobają mi się Audi ale po 3 latach ( i to w miarę bezproblemowej) eksploatacji uważam, że nie warto ładować takiej kasy w używane auto, którego serwis kosztuje jak przystało na segment premium. Po kilku latach i tak ten samochód jest wart tyle ile waży. w międzyczasie można jeździć czymś znacznie tańszym w zakupie i utrzymaniu. wiem , że to pogląd niepopularny tak na forum ja we większości wiosek w Polsce, ale Audi to nie są samochody dla przeciętnego Kowalskiego czy się to komu podoba czy nie. Można oczywiście się uprzeć i przepłacić za 4 kółka będąc przy okazji beta testerem frajerem zamiast zainwestować lepiej pieniądze ale to już indywidualny problem każego z nas. Nikt przeciez nikogo nie zmusza do kupowania BLB i jojcenia że to dziadostwo, można kupić tańsze i lepsze auto !

Wina Mu dać dobrze mówi :good: ja z takich samych powodów przesiadłem się z Mazdy diesla na Audi, a i tak uważam że to za drogie auto jak dla mnie.

Patrząc na średni zarobek w naszym kraju to Fiat Panda jest najlepszym autem dla Kowalskiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...