Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ANB] 1.8 T Proszę o ocenę logów i błędów


Galec

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

tak jak w temacie prosił bym o analizę logów i błędów w mojej parówie. Chciałem się dowiedzieć czy wszystko jest ok bo już niedługo w autku zawita wirus :evil:

Poza logami wrzucam jeszcze błędy. Mam problem z jednym powtarzającym się błędem i za cholerę nie mogę dojść co jest nie halo :no:

16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity

P0140 - 35-00 - -

17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High

P1114 - 35-00 - -

17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S2: Open Circuit

P1118 - 35-00 - -

18014 - Rough Road/Engine Torque Signal from ABS: Electrical Malfunction

P1606 - 35-10 - - - Intermittent o ten błąd chodzi od czego on może być??

Błędy lambdy są spowodowane tym że w aucie nie ma już katalizatora i dopiero jak będę robił program to poproszę o jej wyłączenie. Aczkolwiek nazwa błędu wskazuje na to, że sondę szlak trafił :wink4:

A teraz wrzucamy logi jeżeli by jeszcze jakiegoś brakowało to piszcie będę na bieżąco uzupełniał. Dodam, że w aucie jest zrobiony wydech na tylko jednym dedykowanym tłumiku końcowym Remusa. A dmucha obecnie hybryda od Karambola K03 przerobiona na K04.

Log (6 - 001)

Log (2 - 002)

Log (1 - 004)

Log (4 - 011)

Log (3 - 031)

Log (0 - 034)

Log (5 - 115)

Pozdr.

Galec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nic nie ruszałem chyba że poprzedni właściciel coś kombinował. Ja auto mam od trzech lat.

A czemu się pytasz o zmianę??

Można to w jakiś sposób zweryfikować??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepływka ok

jeździsz w trybie awaryjnym :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18014 – nieprawidłowy przepływ informacji i wymagany moment obrotowy silnika z komputera sterującego systemem ABS (usterka elektryczna w obwodzie prądowym)

Należy sprawdzic magistralę danych.

SPRAWDZENIE MAGISTRALI:

Komputer sterujący pracą silnika, komunikuje się z komputerem sterującym systemami ABS/ESP i czujnikiem kąta kierowania. Dwa komputery sterujące są podłączone do magistrali i wymieniają miedzy sobą informacje. Brakujące INFO zostają rozpoznane jako usterka. W obu komputerach, znajdują się rezystory obciążeniowe o wartości 120 [omów] każdy.

- wyłącz zapłon

- odkręc pokrywę puszki komputera sterującego (tego z prawej strony pod szybą – koło zbiorniczka płynu hamulcowego)

- zdejmij wtyczkę z komputera, przyłącz wtyczke VAG-a do komputera i sprawdź rezystancję obciążenia komputera sterującego

- pomiar wykonać pomiędzy złączami: 58 + 60 oraz 77 + 79

- wymagana wartość: 115 – 135 [omów]

- jeśli nie uzyskuje takich wartości – komputer sterujący NIESTETY do wymiany

- jeśli mieści się w powyższym przedziale, to podłączyć VAG-a do wiązki przewodów komputera sterującego

- sprawdzic rezystancję pomiędzy gniazdami wtykowymi 58 + 60 oraz 77 + 79

- wymagana wartość: 115 – 135 [omów]

- jeśli ten przedział oporności jest osiągnięty – to przewody nie maja zwarcia (są sprawne).

Znalazlem taką porade na "passacie".

Nie bardzo tylko rozumiem to - "zdejmij wtyczkę z komputera, przyłącz wtyczke VAG-a do komputera ".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazlem taką porade na "passacie".

Nie bardzo tylko rozumiem to - "zdejmij wtyczkę z komputera, przyłącz wtyczke VAG-a do komputera ".

operacje sprawdzenia j.w. mozna wykonac z pomoca urzadzenia VAG 1598/31 STAD TAKI OPIS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a można by było prosić o przetłumaczenie tego z polskiego na nasze :decayed:

Rozumiem że albo szlak trafił komputer sterujący albo coś z kabelkami się pochrzaniło :mysli:

Czy sterowanie ABS-em znajduję się przy bloku ABS??? Bo mi w zeszłym roku szlak trafił sterownik ABS i musiałem oddać go do regeneracji. Objaw był taki że ABS nie działał i nie było komunikacji z modułem.

przepływka ok

jeździsz w trybie awaryjnym :wink4:

Dobrze że przepływka ok a możesz coś więcej powiedzieć o tym trybie awaryjnym czyn on się objawia. Powiem że auto jeździ normalnie jak widać doładowanie ma nie gaśnie pali moim zdaniem w normie ok 10 litrów przy normalnej jeździe mieszanej miasto trasa. Czy jeżdżenie w tym trybie może coś bardziej rozwalić??

Dodam że jak skasuje błędy to wiadomo że błędy sądy wracają ale ten 18014 wraca dopiero po kilku dniach :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływka ok i turbo ładnie wstaje i dmucha :good: Nie widzę tu trybu awaryjnego. Co do błędu 18014 to może Ci szwankować sterownik od ABSu ale ja bym to olał bo to chyba nic ważnego :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde Panowie to ja już nie wiem co teraz robić dalej z tym fantem :confused4:

Dzisiaj doszedł jeszcze jeden objaw z tym ABS-em a mianowicie jak leciałem dłuższą chwilę powyżej 180 km/h zapaliła mi się lampka od ABS-u ta żółta. Jak dojechałem do domu szybko po laptopa i diagnozujemy dziada a tam niespodzianka i lampka zgasła po przekręceniu kluczyka. W sterowniku ABS zero błędów w sterowniku silnika to co zwykle :disgust:

I jak to jest z tym trybem awaryjnym?? Jest on czy nie??

Coś czuje, że jak pojadę na wirusa to powiem chłopakom żeby to wszystko ogarnęli najpierw zanim zaczną zabierać za zmianę softu.

Przepływka ok i turbo ładnie wstaje i dmucha :good:

A ja mam wrażenie że do ok 2 tyś RPM jest turbo dziura i dopiero od tej wartości jedzie :evil:

Stara dmuchawa według moich odczuć płynniej rozwijała moc ale miała już luźną klapkę od WG więc nie dmuchała tyle ile powinna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to prawda ale tyle zadaje ECU bo na 3 tyś RPM zadane doładowanie 0,46 a aktualne 0,52 tak więc minimalnie więcej. Generalnie w całym przedziale obrotów jest minimalnie więcej niż zadane przez ECU.

Myślisz, że jak bym nie miał tego błędu to ECU zadało by większe doładowanie?? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyglada jakby wpadał w tryb awaryjny przez sonde albo ten wytłuszczony bład

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm a wszyscy mówili że sonda za katalizatorem czyli diagnostyczna nie ma nic do gadania w B5 co do pracy silnika :mysli:

Wiesz może jakie powinno być zadane doładowanie w takim razie przy tych obrotach?? Dziwne jest to że na blacie nie wyświetla się żaden check że coś jest nie halo. :disgust:

A i autko się w miarę zbiera średni czas do 100 km/h na feldze 18 i gumie 225/40/18 to ok 8 s a V-max przy tych temperaturach to licznikowe ok 230 km/h

Ktoś ma jeszcze jakiś pomysł co i jak sprawdzić żeby się czegoś więcej dowiedzieć??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powinno być 0.6 bara. u ciebie ECU mowi że ma być 0.4 wiec coś musi być na rzeczy od samego ECU

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...