Radekst 6 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 Boseronek , ale powiedz mi po co zaczynasz robić znowu oficjalne poszukiwania , skoro i tak zrobisz po Swojemu i nie wysłuchasz Naszych rad..... oj nie , Cuberek tym razem posłucham, potrzebuje zasięgnąc opinii który s silników w Q B6,B7 jest najmniej zawodny, 1.8 T, 2.0 tfsi ? a moze 1.9 klekot lub 3.0 ? jakieś opinie..... przeciez narzekałeś ze B7 za mala, to teraz juz moze byc B6 i B7? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo 21 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku cięzko to trafic w manualu automat -> wygoda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FANTOMAS 10 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 Najmniej zawodny jest 1.8t ale mega ciężki do dostania. Tak wiec skup sie na 2.0 hmm... tak z pewną dozą nieśmiałości a to niby czemu 2,0T jest gorszy od 1,8T ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KERCZI 5 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 Bo 1.8T nie ma problemu z lancuszkiem i przedewszystkim nie Żre oleju Wysłane z mojego urQuattro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo 21 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 znam 1.8 150 km....po lekkim programie....łyka oliwe normalnie (1L /3000km) .....tyle ,że auto dostaje wciry od kierownika..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FANTOMAS 10 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 Bo 1.8T nie ma problemu z lancuszkiem i przedewszystkim nie Żre oleju aha.... łańcuszek to kwota ok.300zł robota ok. 3 godziny i praktycznie każdy kto ma jakie takie pojecie to może sam to zrobić Przed świętami dolałem resztę oleju która mi zostaje z 5L po wymianie czyli jakieś ~0,8L od wymiany przejechane ~5kkm hmm... ~200ml oleju na /1000km w sumie fakt bierze menda powinien na sucho chodzić paść jeden Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KERCZI 5 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 No to Ty masz pewnie demo od Audi, bo Twój pali tylko 7,5l wahy po mieście i nie żre oleju. Większość osób które maja taki silnik w audi/vw dolewają oleju sporo i pali im auto od 10 w gore Wysłane z mojego urQuattro ---------- Post dopisany 02-01-2014 at 00:00 ---------- Poprzedni post napisany 01-01-2014 at 23:58 ---------- Ps wiem ze łańcuszek to głupota ale w porównaniu z 1.8 problem występuje, a Boseron pytał o to który sprawia najmniej klopotu Wysłane z mojego urQuattro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FANTOMAS 10 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 tiaa.. Karol bo czytasz posty ludzi którzy piszą o tym na forum i generalizujesz sprawę. Mnie nie bierze i nie zakładam z tego tytułu wątku "Mnie nie nie bierze oleju mam zaje...e auto" i przypuszczam że jest takich osób więcej tylko że właśnie nie wynurzają się z tym bo nie mają po co. W zdecydowanej większości ludzie rejestrują się na forach bo mają problemy z autami a nie po to żeby się chwalić że mu oleju nie bierze , mało pali ble ble ble. Ja ci podaje dane i tak mam generalnie od początku użytkowania tego auta owszem łańcuszek był do zmiany ale o jakimś wielkim apetycie na olej nie mogę powiedzieć. Wiesz że mam taki drugi silnik w A6 tam przebieg jest większy łańcuszek jest bezgłośny a oleju to dolewam jeszcze mniej niż do A4 . Przypuszczam że różnica w mocy (A6 ma 170PS) ma tu znaczenie pompka mniej ciśnie = mniejsze doładowanie = mniejsze obroty łopatek=mniejsze przeciskanie oleju przez łożyskowanie. Wiem że mi zaraz tu wyskoczysz z EOS-em ale to że masz jak inni to nie znaczy że to norma , masz po prostu zepsute auto P.S. 2,0T to motor z większym potencjałem niż 1,8T a różnica w spalaniu to nie to co np. 1,9Tdi a 2,0Tdi żeby się szczypać bo 1 czy dwa litry więcej spali jak ktoś kupuje benzynę to po to żeby deptać a nie jarać się średnimi wskazaniami spalania na FIS-e Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo 21 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 Nie mniej...2.0T to dobry temat....nie wiem ,czy diesla bym znowu kupował.... wysłane z one v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KERCZI 5 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 Oj oczywiście ze w porównaniu do diesla to tam nic sie nie dzieje...dziwnym trafem mam w srod znajomych/ rodziny 2xpassata eosa, 2xaudi i każdy dolewa od 2 litrów w gorena wymianę Wysłane z mojego urQuattro ---------- Post dopisany at 00:22 ---------- Poprzedni post napisany at 00:20 ---------- Miał ktoś do czynienia z takim autem jak jaguar xf sportbrake? Ostatnio sie strasznie motam z samochodem i roZne głupoty wpadają do głowy Wysłane z mojego urQuattro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FANTOMAS 10 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 Oj oczywiście ze w porównaniu do diesla to tam nic sie nie dzieje...dziwnym trafem mam w srod znajomych/ rodziny 2xpassata eosa, 2xaudi i każdy dolewa od 2 litrów w gorena wymianę Karol no to wszystkie są popsute Jeśli masz na myśli A5 to w tym nowym TFSI faktycznie na początku produkcji bodajże do 2010r. był jakiś feler z panewkami czy jakoś tak coś o tym czytałem była nawet jakaś akcja że ludziom motory wymieniali ale musiałeś jechać do serwisu zalewali ci olejem plombowali silnik przejeżdżałeś ok 1000km wracałeś i sprawdzali jak się łapałeś w w/g. ich ustaleń z za dużym zużyciem to wymieniali motor. Piszesz że wszyscy dolewają więcej niż dwa litry w górę między wymianami tzn jakie wymiany LF ? Jeśli nawet robią wymianę co 10Kkm (ja tak robię) to przyjmując że nawet łyka im 3L to wychodzi po 300ml na 1000km Bańka 5L motula jaką kupuje kosztuje 140zł czyli 1L to 28zł czyli 300ml oleju które zużywa silnik na 1000km to 8,5zł Karol ja rozumiem że może ktoś by chciał żeby nic nie brało ale ja pierd...e 8,5zł to nie majątek no chyba że dla kogoś to jest problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KERCZI 5 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 Fanti wymiana na co 15kkm Nie chodzi o kasę tylko o fakt ze musisz dolewac i ciagle sprawdzać. Mam 3.0 diesla i nic nigdy nie muszę dolewac. W Eosie dwa razy mi sie zaswiecilo ciśnienie oleju jak jechałem grubo slimakiem no to o czym my gadamy. Nie ważne, dla mnie to głupota która nie skreśla auta, ale nie znaczy to ze problem nie występuje. Wysłane z mojego urQuattro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FANTOMAS 10 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 No to jak wymian co 15kkm to jeszcze lepiej. Karol no ale ludzie robią z tego problem jakby to była jakaś masakra że nie dojadą od stacji do stacji bo oleju braknie i jakby to były jakieś bajońskie sumy przy eksploatacji. Jakby nawet 5l wzięło na 10.000km to wychodzi 0,5l/1000km co daje 50ml/100km a to daje 1,4zł kosztów na 100km gdzie koszt paliwa to 50-60zł no weź proszę cię o czym my mówimy Przecież to nie trzeba dolewać co 100km. Bagnet między min a max ma ok 0,8L (tak mi wychodzi) czyli jakby brał nawet 0,5L (a to już w/g. mnie tragedia) to trzeba dolać co ok 1500km ? To nie są silniki oszczędne więc jak ktoś dyma takie trasy to zrobił błąd bo mógł kupić 3,0Tdi bo tam nie trzeba nic dolewać tylko trzeba zostawić grube kilka kafli aby było zrobione tak żeby nie stresować się czy aby się nie wróci na lawecie Ja praktycznie cały czas jeżdżę po mieście więc mnie to rybka czy raz albo dwa na miesiąc popatrzę na bagnet co się dzieje i grafiku dnia mi to nie burzy. Już pisałem wiele razy że wg. mnie audi ma niestety gówniane diesle jeśli chodzi o awaryjność. Benzyny mają mniej problemów a jak już to są nieporównywalnie tańsze w usunięciu niż w dieslach więc kto co lubi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KERCZI 5 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 Tomek ale nikt tego nie neguje, 2.0t to dobra jednostka. Wysłane z mojego urQuattro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boseron 2 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 czytam i czytam i cel postawionego pytania został osiągnięty, fajnie ze zrodziła sie dyskusja bo oczywiście ze kazdy będzie bronił swego, ale w granicach rozsądku zachowajcie obiektywność..... Fantomas ile Ci to pali w cyklu miejskim 11 l ? o co kaman z tym łancuszkiem mowa o napinaczu pompy ? ---------- Post dopisany at 03:53 ---------- Poprzedni post napisany at 03:49 ---------- ja powiem tyle z mojego doświadczenia najlepszym jak dotąd silnikiem z którego byłem zadowolony to był w B6 AVF 1.9 z którym nic sie nie działo, zachciało mi sie zmieniać model auta na "nowszy" to znaczy po liftingu tak naprawde i z 2.0 tdi same problemy niestety w obu egzemplarzach, benzyną nie jeździłem wiec sie nie wypowiadam dlatego interesuje mnie opinia na ten temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-RamzeS- 1 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 Siema boseron co sie dzialo w sylwestra koło 3 w nocy na witosa kolo petli tramwajowej dużo twoich kolegów tam było Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka ---------- Post dopisany at 05:10 ---------- Poprzedni post napisany at 04:00 ---------- Panowie nie trzyma mi zaczep od pasa bezp. pasażera ktos miał z tym problem.? Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boseron 2 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 no działo sie ale troche wczesniej...a co Ty w Krakowie byłes i na wódke nie wpadłes ? minus Sąsiad ---------- Post dopisany at 06:58 ---------- Poprzedni post napisany at 06:57 ---------- BTW dobranoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOHITO 0 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 Cześć w Nowym Roku Ktoś tu kiedys rozwijał temat o człowieku z Krakowa który sprzedaje pewne perfumy - ponieważ dużo "okazji" przedemną - to podeslijcie proszę kontakt jesli to sprawdzony człowiek ! Co do 2.0 TFSI - to wypowiem się wieczorem. Mimo że Tomka ocena tego silnika jest jak najbardziej poprawna - to powodem sprzedaży mojego TFSI było własnie spalania benzyny +spalanie oleju + kultura pracy ----- wszystko to dalekie było od sloganu "przewaga dzięki technice" zwłaszcza gdy w garażu stoi "tani japończyk" a służbowe to " gumowy" Citroen No i nic mnie tak nie wkurza - jak gonisz autostradą do Brna z kolegami "managerami" z UK a tu komunikat na FIS "dolej oliwy bo nie mam" - dostawałem kaca moralnego natychmiast Bajos Amigos ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wąski 2 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 Najlepszego w nowym roku Panowie możne zrobimy wtorkowego spota na gokartach a w niedzielę o11 trening dla chętnych lista otwarta można zorganizować zawody na z klubem Hondy bo z tego co wiem też upalają co Wy na to ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KERCZI 5 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 O widzisz Tomaszki kolejny ZEPSUTY benzyniak, no i Jarka pewnie nie stać na te 8,5zl Wysłane z mojego urQuattro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się