Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOCIKI KRAKOWSKIE - WTOREK godzina 20:00 Galeria Kazimierz!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

:hi: w piątek byłem poza krk i dobrych wieści nie mam... Turbo na 4biegu powyżej 3tys. znika i aż do powtórnego odpalenia postanawia sobie odpoczywać. Na 1,2,3 kręci się normalnie 3,800-4000 a na 4 umiera. :-(

U Teścia to samo w passku 1.9 tdi

Moze przepływomierz ale raczej turbina do czyszczenia bo sie przyciera?!?

Edytowane przez KERCZI
  • Odpowiedzi 121.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • PABLO

    11313

  • Cuber

    10898

  • KERCZI

    8572

  • Wąski

    6617

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

:hi: w piątek byłem poza krk i dobrych wieści nie mam... Turbo na 4biegu powyżej 3tys. znika i aż do powtórnego odpalenia postanawia sobie odpoczywać. Na 1,2,3 kręci się normalnie 3,800-4000 a na 4 umiera. :-(

U Teścia to samo w passku 1.9 tdi

Moze przepływomierz ale raczej turbina do czyszczenia bo sie przyciera?!?

U kumpla w sharanie 1.9 to samo. Turbo zrobił i nic nie dało.
Opublikowano

:hi: w piątek byłem poza krk i dobrych wieści nie mam... Turbo na 4biegu powyżej 3tys. znika i aż do powtórnego odpalenia postanawia sobie odpoczywać. Na 1,2,3 kręci się normalnie 3,800-4000 a na 4 umiera. :-(

U Teścia to samo w passku 1.9 tdi

Moze przepływomierz ale raczej turbina do czyszczenia bo sie przyciera?!?

U kumpla w sharanie 1.9 to samo. Turbo zrobił i nic nie dało.

nic tylko podpiąć vaga i zlogować co sie tam dzieje

Opublikowano

Może uda mi się przybyć na spota w ten wtorek. Turbo juz i tak do wymiany bo leje ale nie podejrzewam ze to to że względu na to ze to tylko na 4 biegu. 5 nie sprawdzałem :-D

Opublikowano (edytowane)

Bodzio, mialem tak samo w poprzedniej a4 1.9 ahu, i to nie byla wina przycierajacego sie turbo ani przeplywki, wymien zawor n75 od podcisnienia. Skoro mowisz ze do kolejnego odpalenia nie masz turbo to znaczy ze auto wpada w tryb awaryjny, a winny wszystkiemu jest najprawdopodobniej n75.

Edytowane przez Radekst
Opublikowano

Bodzio, mialem tak samo w poprzedniej a4 1.9 ahu, i to nie byla wina przycierajacego sie turbo ani przeplywki, wymien zawor n75 od podcisnienia. Skoro mowisz ze do kolejnego odpalenia nie masz turbo to znaczy ze auto wpada w tryb awaryjny, a winny wszystkiemu jest najprawdopodobniej n75.

Miałem identycznie w A3, a N75 przez 4 lata użytkowania samochodu wymieniałem dwa razy.

Opublikowano (edytowane)

i wiesz czego to byla wina u ciebie?

n75 zakladales ori pierburga czy zamienniki?

najprosciej podpiac vaga i bedzie wszystko jak na dloni

Edytowane przez Radekst
Opublikowano

Może uda mi się przybyć na spota w ten wtorek. Turbo juz i tak do wymiany bo leje ale nie podejrzewam ze to to że względu na to ze to tylko na 4 biegu. 5 nie sprawdzałem :-D

to zapakuj 4 pudzianów i ciśnij na jakąś górę na 3ce - zobaczysz czy wyłączy przy dłuższym przyśpieszaniu

bo komp odcina turbo dopiero po pewnym czasie od wystąpienia przeładowania - i możliwe że na trójce udaje się tego czasu nie przekroczyć

Opublikowano

Bodzio, mialem tak samo w poprzedniej a4 1.9 ahu, i to nie byla wina przycierajacego sie turbo ani przeplywki, wymien zawor n75 od podcisnienia. Skoro mowisz ze do kolejnego odpalenia nie masz turbo to znaczy ze auto wpada w tryb awaryjny, a winny wszystkiemu jest najprawdopodobniej n75.

Ja właśnie mam ahu [emoji12] dzięki za podpowiedź.

Może uda mi się przybyć na spota w ten wtorek. Turbo juz i tak do wymiany bo leje ale nie podejrzewam ze to to że względu na to ze to tylko na 4 biegu. 5 nie sprawdzałem :-D

to zapakuj 4 pudzianów i ciśnij na jakąś górę na 3ce - zobaczysz czy wyłączy przy dłuższym przyśpieszaniu

bo komp odcina turbo dopiero po pewnym czasie od wystąpienia przeładowania - i możliwe że na trójce udaje się tego czasu nie przekroczyć

Nawet jak z górki hamuje biekiem 4 a potem dam w piz*...to odcina przy 3tysiach

A może EGR zajeb... jest bo to zawór od egr chyba z tego co widze

Opublikowano

Bora 1.9 tdi 2000r podobne objawy. Turbo wyczyszczone wymienione sterowanie turbiną. Zawór N75 węzyki etc... i dalej to samo Po kilku dniach okazało się że walnięty jest komputer i wymiana wyleczyłą problem :whistling:

Opublikowano

W sumie zapomniałem o tym zaworku...faktycznie musze to tez sprawdzić bo to najtańsza opcja

Opublikowano

W sumie zapomniałem o tym zaworku...faktycznie musze to tez sprawdzić bo to najtańsza opcja

Nawet mi nie mów ostatnio tylko dokładam... Jeszcze mnie czeka pierścień magnetyczny w skrzyni od impulsatora...
Opublikowano

Witam Panów :)

Zna ktoś dobrego i nie drogiego zarazem stomatologa w Krakowie? :)

Opublikowano

Witam Panów :)

Zna ktoś dobrego i nie drogiego zarazem stomatologa w Krakowie? :)

FANTOMAS od nas z Krakowskich

Opublikowano

Witam Panów :)

Zna ktoś dobrego i nie drogiego zarazem stomatologa w Krakowie? :)

FANTOMAS od nas z Krakowskich

MIało być nie drogiego :decayed:

Opublikowano

Witam Panów :)

Zna ktoś dobrego i nie drogiego zarazem stomatologa w Krakowie? :)

FANTOMAS od nas z Krakowskich

MIało być nie drogiego :decayed:

:)

Przecież gość jeździ Audi to stać go...

Opublikowano

... i miał być dobry :D

Opublikowano

... i miał być dobry :D

Tez jeździ Audi to musi byc dobry...

Opublikowano

Nie jest tani ale dobry, zapodał mi złotego zęba.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...