micgas 0 Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 Mam pytanie do znających się na rzeczy. Mianowicie w momencie zmiany biegu z I na II, z II na III mniej więcej w chwili gdy mam wciśnięte sprzęgło a dźwignia jest w pozycji jałowej jest słyszalny dźwięk. Jest to jakby dźwięk zwalniających swe obroty elementów kół zębatych. Nie jest on metaliczny. Nazwałbym go głuchym. Dzieje się tak zazwyczaj po kilkugodzinnym postoju, ale nie tylko. Ostatnio zauważyłem, że pojawia się czasami także gdy gwałtownie zabieram nogę z pedału gazu. Sprzęgło moim skromnym zdaniem dobrze bierze i nie ślizga się. Nie znam dokładnej historii auta ale zdziwiło mnie , że mój poprzednik zmieniał olej w skrzyni biegów. Auto ma na liczniku 103 k, ale z 50% trzeba co najmniej dołożyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 wyglada to na lozyska walkow, lub bieznie kol, ew. brak oleju w skrzyni... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micgas 0 Opublikowano 20 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 Dzięki. Swoją drogą cieszę sie, że nie trafiłem w powtarzający się temat bo w ciągu 24 godzin znów byś mnie ochrzanił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 ochrzaniłem ciebie? to zwyczajne nakierowanie na prawidlowe tory. na poczatku uzytkowania forum troche trudniej sie poruszac zanim sie czlek oswoi. wiec od czasu do czasu ktos, kogos pokieruje tam gdzie trzeba. nie przejmuj, sie, 3maj regulaminu tamten temat byl walkowany kompleksowo. stad owo odeslanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micgas 0 Opublikowano 20 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 Właśnie , właśnie teraz to i ja o tym wiem. Także w zupełności miałeś rację. :th: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomas1111 0 Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 Mam pytanie do znających się na rzeczy. Mianowicie w momencie zmiany biegu z I na II, z II na III mniej więcej w chwili gdy mam wciśnięte sprzęgło a dźwignia jest w pozycji jałowej jest słyszalny dźwięk. Jest to jakby dźwięk zwalniających swe obroty elementów kół zębatych. Nie jest on metaliczny. Nazwałbym go głuchym. Dzieje się tak zazwyczaj po kilkugodzinnym postoju, ale nie tylko. Ostatnio zauważyłem, że pojawia się czasami także gdy gwałtownie zabieram nogę z pedału gazu. Sprzęgło moim skromnym zdaniem dobrze bierze i nie ślizga się. Nie znam dokładnej historii auta ale zdziwiło mnie , że mój poprzednik zmieniał olej w skrzyni biegów. Auto ma na liczniku 103 k, ale z 50% trzeba co najmniej dołożyć. Stawiam na łożysko oporowe w sprzęgle ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micgas 0 Opublikowano 21 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 Też i tą wersję sprawdzę. Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacaq 0 Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 Ja mam podobny problem tyle ze słychac u mnie metaliczny dzwiek przy wrzuceniu biegu.....slychac nie w samym momencie wrzucenia lecz gry juz puszczam sprzeglo i rownolegle wciskam gaz.......moze ktos mial cos podobnego....? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się