brontozaur Opublikowano 6 Czerwca 2011 Opublikowano 6 Czerwca 2011 Witam Zaobserwowałem ostatnio dziwną sprawę, a mianowicie jak rano jadę do pracy auto zapierdziela aż miło, natomiast jak wracam po 15 to jest tak jak bym spadochron ciągną. Auto pali zawsze od kopa, zero dymków, różnica to tylko temperatura zewnętrza, po południu upał. Czy to może G2/G62? Czy coś innego? Autko A6 C5 2.5 Tdi AFB
dejf Opublikowano 6 Czerwca 2011 Opublikowano 6 Czerwca 2011 Jeżeli nie masz żadnych usterek to wg mnie to norma. Seryjny cooler nie ma takiej pojemnosci zeby schłodzić gorące powietrze i mieszanka nie jest tak efektywna. Poza tym wysoka temperatura odczytywana z czujnika w dolocie powietrza powoduje działanie limiterów. Nie oczekuj ze auto bedzie tak samo przyspieszało rano przy 15st. jak w 30 stopniowe upały.
brontozaur Opublikowano 6 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2011 Jeżeli nie masz żadnych usterek to wg mnie to norma. Seryjny cooler nie ma takiej pojemnosci zeby schłodzić gorące powietrze i mieszanka nie jest tak efektywna. Poza tym wysoka temperatura odczytywana z czujnika w dolocie powietrza powoduje działanie limiterów. Nie oczekuj ze auto bedzie tak samo przyspieszało rano przy 15st. jak w 30 stopniowe upały. Nie oczekuje że będzie tak samo, ale wydaje mi się że taki poważny spadek mocy to jakaś przesada, poprzednie auto jakie miałem (też diesel z coolerem) nie było aż tak wrażliwe na różnicę temperatur, powiem dalej, nie było to prawie odczuwalne. Inaczej, według twojej teorii te auta nadają się tylko do północnej europy bo przecież jak taki grek czy turek miał by jeździć jak u niego dużo bardziej ciepło niż w polskce
kubson Opublikowano 6 Czerwca 2011 Opublikowano 6 Czerwca 2011 U mnie temperatura w dolocie przy tych 30c w czasie jazdy 50-150km/h była w granicach 37-40 C więc chyba ok ?
brontozaur Opublikowano 6 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2011 może masz klime załączoną Pytanie z serii: Może Panu zabrakło paliwa. Nie nie mam. Jak jest chłodno (18oC) to autko zapiernicza nawet z włączoną klimą na LO.
Gość Piotrek1500100900 Opublikowano 6 Czerwca 2011 Opublikowano 6 Czerwca 2011 To kwestia IC, te dwa seryjne gówna nie dają rady .U mnie to samo. Rada to FMIC
brontozaur Opublikowano 6 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2011 e dwa seryjne gówna Zgodzę się że w A4 są małe gówna, u mnie jest jeden byk na środku http://allegro.pl/intercooler-audi-a6-97-01-2-5-tdi-nowy-warto-i1631993133.html oczywiście może być zapchany. 1. Jak się zabrać do czyszczenia dolotu, 2. czy da się bez grzebania określić Sprawdziłem na postoju temp. z G2 i G62 i na zimnym wszędzie było ok. 33 stopni, na rozgrzanym też było blisko siebie, zatem zakładam że czujniki ok.
kubson Opublikowano 6 Czerwca 2011 Opublikowano 6 Czerwca 2011 Sprawdź ile stopni pokazuje w dolocie na vagu to będziesz wiedzieć
brontozaur Opublikowano 6 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2011 Czytałem że o czyszczeniu doloty Wynn’sem, czy to dobry pomysł?
Arturoo Opublikowano 6 Czerwca 2011 Opublikowano 6 Czerwca 2011 To kwestia IC, te dwa seryjne gówna nie dają rady .U mnie to samo. Rada to FMIC odpowiedź wytłuszczona:wink4: ,w pełni zgadzam się z kolegą Piotrek1500100900
brontozaur Opublikowano 8 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2011 Przejrzałem dzisiaj dolot (część) wyjście z IC wygląda bardzo czysto, zero osadu czy nagaru, jak na 300 000 km to powiem że prawie jak nówka (poza delikatnym filmem na ściankach), ściągnąłem też rurę z fitra do turbiny i tam też błyszczy. W weekend rozbiorę jeszcze dojście do IC żeby mieć jasność. Temperatura na dolocie dzisiaj była ok 32C, na zewnątrz 28, silnik 89, olej 95, na desce 89, paliwo 40, wydaje mi się że to dobrze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się