buras933 Opublikowano 6 Czerwca 2011 Opublikowano 6 Czerwca 2011 Witam, mam problem z moja A4, auto jest z rocznika 95, silnik 1.6 101km. Ogarniam temat juz dluzej ale nie daje z tym rady wiec zwracam sie do Was. Kupilem auto na okazji, nie po powodzi itp tylko po prostu znajomy majacy wiecej kasy, sprzedawal swoja A4 poniewaz mial problem z benzyna, pozatym autko ma zrobione zawieszenie, hamulce i rozrzad 5000km temu, alu 17 na nowych oponach + kola zimowe na alu 15, klima swieżo co po nabiciu i odgrzybieniu, OC do maja, goolnie zadbane autko, czyste w srodku, garazowane, auto z niemiec przyjechalo 3 lata temu jako bezwypadek, w polsce robiony zderzak przód, wiec czego wiecej chciec za 8000zl auto jest w gazie i jezdzi normalnie na LPG, niema z tym problemu. Po zakupie auto wogole nie palilo na benzynie, pierwsze sprawy jakie przyszly na mysl zostaly zrobione : - wymiana pompy paliwa, - nowy olej, filtry - nowe swiece + kable - czujnik temperatury, - auto zostalo podpiete pod komputer u mechanika - nowy akumulator ( stary byl dentka) takim to sposobem bo dniu spedzonym w garazu autko zaczelo palic i jezdzic na PB odpala jednak na 2 - 3 razy (lub za pierwszym jesli sie go dlugo kreci), jak jest zimny opo odpaleniu dodajac gazu (do deski) auto muli, a jak delikatnie dodaje to normalnie jedzie, po przejsciu na gaz nawet na zimnym wszystko jest ok, auto jest mocniejsze na GAZIE, niewiem co to moze byc , podejrzewalem tez wtryski (jednak byly sprawdzane i sa ok, wymienione oringi na nowe), spalanie benzyny nie jest duze mysle ze normalne pali ok 8 - 9L , sonda lambda wymieniona przed zakupem mam rachunek z kwietnia 2011, przewody paliwowe zapchane? to jedyne co przychodzilo mi na mysl, wiec nalalem ORLEN VERVA do pełna, dodatek do czyszczenia ukladu z najwyzszej polki (80zl za 500ml), przejechalem 600km bez LPG, auto stalo sie zrywniejsze i pali jak pali za 2 - 3 razem lub po dluzszym kreceniu silnika, czasem po wylaczeniu jak jedzie sie dalej na benzynie (20 - 30km) to po przekreceniu kluczyka silnik robi jeszcze jakby dopalke paliwa (kluczyk juz wylacze a silnik jeszcze jakby raz zakreci - zadusi) ale tylko jak gasze po jezdzie na PB - z LPG niema problemu, co to moze byc ? ps mialem stluczke kobieta mnie najechala, szczescie w nieszczesciu bo nic sie nie stalo, zderzak opadl, lekka rysa i tyle, z ubezpieczalni kobiety dostalem 1700zl, naprawa wyszla 150 (polerka lakieru i slizg zderzaka) wiec dokladam reszte w A4 zeby bylo sprawne 100%, zamierzam nim jezdzic narazie na codzien a za rok zostawic go dziewczynie bo bedzie zdawac wtedy prawojazdy, wiec zalezy mi na tym zeby bylo wszystko OK.
Conrado22nd Opublikowano 6 Czerwca 2011 Opublikowano 6 Czerwca 2011 Witam. Gdy chcesz odpalić auto na benzynie spróbuj przekręcić 3-4 razy kluczykiem bez włączania rozrusznika. Tylko tak żeby pompa w zbiorniku się załączała. Włącz na kilka sekund i wyłącz. I sprawdź jak zapali po tych 4 razach. Może za niskie ciśnienie w układzie paliwowym jest. Pompa wymieniona na taką jaka była?
Chowix Opublikowano 6 Czerwca 2011 Opublikowano 6 Czerwca 2011 Właśnie pompa też z wyższej półki ? Ja kupując zamiennik też miałem takie przygody oczywiście znikły wraz z zakupem tej droższej oczywiście sprawdź wtryski być może ciśnienie jest ok tylko nie umie się przebić przez wtryski. Być może nie doczytałem ale jaką masz instalację gazową (której generacji) ? Na kompie nic nie pokazało ? Hmm czujnik masz wymieniony tak więc przyczyną on nie może być. Filtry ? Paliwa oczywiście też ? No cóż jeszcze może być ? Ja u siebie miałem tak że zapalił za 3-6 razem na chwilę po czym gasł. Okazało się że pompa daje za małe ciśnienie. jeżeli na gazie jeździ to immo nie może być nie ? czy się mylę ? Tyle ode mnie
baraka Opublikowano 7 Czerwca 2011 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Silnik pracuje po wyłączeniu zaplonu-Nieszczelne wtryskiwacze.Tak podaje instrukcja.
buras933 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2011 Wrtyski sa ok, Pompa byla z wyzszej polki znaczy powiem tak zamiennik kosztowal 60zl najtanszy ja wzialem ten za 110, immo nie bo na gazie pali normalnie, probowalem jezdzic na benzynie i gasic na benzynie i nic to nie daje, po przekreceniu stacyjki kilka razy na zaplon tez trzeba dlugo zakrecic filtr paliwa tez nowy jest, stara pompa byla jakas felerna wogole hinol taki po bandzie zrobiony ze szok, mechanik sprawdzal mi wtryskiwacze i podpinal kompa i wszystko jest ok, cisnienie na pompie tez jest ok,[br]Dopisany: 07 Czerwiec 2011, 10:26_________________________________________________A instalacja gazowa u mnie to sekwencja na licencji LANDI RENZO
and016 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 witam możne głupio to zabrzmi ale sprawdź palec i kopułkę rozdzielacza zapłonu + przewody wysokiego napięcia i Regulator ciśnienia paliwa miałem zbliżony objaw jak u ciebie że pedał na max a samochód miał muła pozdrawiam
buras933 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2011 palec i kopulka nowe razem z kablami [br]Dopisany: 08 Czerwiec 2011, 19:31_________________________________________________regulator ok bo na chwile pochodzi i jest w normie na paliwie jak cieply silnik
lenek208 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 A cewka ? nie ma gdzieś przebicia ? to by na lpg raczej nie jezdziło
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się