oizdog Opublikowano 22 Września 2006 Opublikowano 22 Września 2006 WItam, mam pytanko, jakis czs temu wjechałem w dużą kałużę, no i przestał mi działać klakson oraz syrena alarmu, po jakimś czasie alarm sie naprawił a klakson raz działa a raz nie. Oczywiście nie jest to fachowy opis usterki ale może z własnego doświadczenie wiecie co to może być :?: Pozdrawiam. P.S. Dzis nie działał wcale A jak mi ktoś się stacza na samochód na swiatłach to poprostu....
Gość zdeniu Opublikowano 22 Września 2006 Opublikowano 22 Września 2006 sprawdź czy dochodzi napiecie do klaksonu jak tak to jest zalany/moze juz niezywy - czyli wymiana
grzesioo Opublikowano 22 Września 2006 Opublikowano 22 Września 2006 Kiedyś zalałem syrenę w Golfie bo wisiała trąbką w dół, i woda z niej nie wylatywała. Wystarczyło wylać z niej wodę i działała a syrenę skierować poziomo żeby woda wyciekała samoczynnie. Z wodą w środku wyła, ale bardzo cichutko Może z klaksonem jest to samo. Po osuszeniu powinien działać.
oizdog Opublikowano 23 Września 2006 Autor Opublikowano 23 Września 2006 A jak jest rozwiązany w Audi przycisk klaksonu, czy jest możliwe że ma to wpływ w jakim położeniu jest koło kierownicy?
Wihajster Opublikowano 23 Września 2006 Opublikowano 23 Września 2006 A jak jest rozwiązany w Audi przycisk klaksonu, czy jest możliwe że ma to wpływ w jakim położeniu jest koło kierownicy? nie sadze
oizdog Opublikowano 24 Września 2006 Autor Opublikowano 24 Września 2006 napięcie do klaksonu raz dochodzi raz nie. Pytanie jak jest rozwiązany przycisk w kierownicy, ma ktoą może zdjęcia, na allegro znalazłem kierownice ale z tych zdjęć nie wiele wynika. Pozdrawiam
samy Opublikowano 5 Listopada 2006 Opublikowano 5 Listopada 2006 Witam, ja miałem problem u siebie w B6 z klaksonem własnie po wjeżdżaniu w wode. Sprawdzałem wszystko, przekaźnik klaksonu działał (po naciskaniu przycisku na kierownicy było słychać "pykanie" pod deską rozdzielczą, a poza tym wyjmowałem go dla pewności sprawdziłem). Napięcie do klaksonu jednak nie dochodziło (sprawdzałem po kolei miernikiem ). Sprawcą problemu była kostka połączeniowa ( wtyk z gniazdem na przewodzie do halogenów i klaksonu. Była nieszczelna i od wilgoci zaśniedziały styki. kostka ta znajduje się w okolicy lewej dolnej kratki w przednim zderzaku. Tak przynajmniej było u mnie w B6. Po rozebraniu, wyczyszczeniu i zabezpieczeniu wszystko od dłuższego czasu jest ok :mrgreen: . Ale w tych autkach to chyba nie jedyny przypadek wpływu wilgoci na "conajmniej dziwne" zachowanie sie elektryki. U mnie możnaby wyliczyć parę takich przykładów. Pozdr...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się