Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B6 AVF] Wolne obroty


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W przeciągu ostatniego miesiąca po odpaleniu silnika i przejechaniu może ok 1 km silnik nie spadł na swoje obroty tylko zatrzymał się na ok 1 tyś po 2 krotnym przy gazowaniu wszystko wróciło do normy dziś było tak samo ale zgasiłem auto i odpaliłem i już było ok. Nie zapala się chceck engine sytuacja miała miejsce 2 razy co się może dziać gdzie szukać przyczyny?

Opublikowano

sprawdz czy nie ma błędów czujnika G62

Opublikowano

to jest czujnik temperatury silnika czy jakoś tak?? bo jesienią miałem z nim problem wywalał chck engine ale poruszałem wtyczka i błędy znikły.

Opublikowano

Gdzie się znajduję ten czujnik???

Jakie powinny być prawidłowe obroty silnika na wolnym na postoju???

Opublikowano

Nie wiem jak jest u Ciebie.Ja mam AFN z 97r i czujnik temperatury stojąc przodem do silnika jest po prawej stronie silnika po stronie wtrysków.Znajduje sie on w węzu płynu chłodzacego jest to czujnik koloru niebieskiego.Sprawdzić go mozesz na dwa sposoby albo omomierzem sprawdzasz oporność przy podanej temperaturze albo podpinasz vaga 7 grupa to temp czujnika temp płynu i sprawdzasz czy nie ma gwałtownych skoków temp to tyle:)

Opublikowano

w AWX czujnik jest z lewej strony silnika wpięty w blok(kostka z kabelkami) nie da sie nie zauważyć.

u mnie silnik trzyma 860obr/min

Opublikowano

No to wszystko OK! Bo własnie u mnie stoi wskazówka po miedzy 800 a 900 obrotów. dzieki![br]Dopisany: 16 Czerwiec 2011, 11:22_________________________________________________Jednak pomyliłem się :shocked: wskazówka stoi równo po miedzy 900 a 1000 obrotów :( i to nie ważne czy zimny czy 90 stopni. Silnik AWX 1.9 131KM

To są normalne wolne obroty,czy za duże?????

Opublikowano

U mnie jest 882rpm

Opublikowano

A u reszty kolegów w AWX jak jest z wolnymi obrotami ????

Opublikowano

U mnie jest pomiędzy 900 a 1000 ale jeszcze się upewnię bo ile razy sprawdzam ile obr/min. pokazuje obrotomierz tyle razy zapominam ile jest :wink4:

Dokładnie 900obr/min u mnie jest

Opublikowano

U mnie jest pomiędzy 900 a 1000 ale jeszcze się upewnię bo ile razy sprawdzam ile obr/min. pokazuje obrotomierz tyle razy zapominam ile jest :wink4:

Dokładnie 900obr/min u mnie jest

czyli vcds pokazuje 882 :wink4:

Opublikowano

Czyli jak u mnie w AWX jest równo 950 to Ok,czy za duzo????? :(

Bo coś widzę ze spalanie mam chyba w ogóle za duże :embarrassed:

Opublikowano

Czyli jak u mnie w AWX jest równo 950 to Ok,czy za duzo????? :(

Bo coś widzę ze spalanie mam chyba w ogóle za duże :embarrassed:

za dużo...

optymalny przedział to 849-881 ...spójrz na logi ludzi ze wiekszosc ma 881

Opublikowano

Ok. To jak to teraz z miejszyć i gdzie jest problem że mi trzyma tak wysoko obroty ???

Opublikowano

mam 882 a książkowo powinno być 861.

Opublikowano

słuchaj praktycznie zawsze najlepiej podpiąć vaga i sprawdzić czy nie ma błędów,kiedyś znajomy miał podobny przypadek w B7 podwyższone obroty po podłączeniu vaga pokazał nam się błąd 18051- błędna pamięć elektroniki po wykasowaniu błędu wszystko wróciło do normy ale po kilku dniach błąd pojawił się ponownie ,posprawdzaliśmy i przeczyściliśmy połączenia masy,akumulator i alternator i od około roku jest spokuj ale co było przyczyną nie wiemy któraś z tych rzeczy stawiamy na słąbą masę co powodowało że silnik pracował na podwyzszonych obrotach żeby prawidłowo naładować aku.

Opublikowano

obroty trzeba czytać na VAG-u,czytając ten wątek odnosze wrażenie że co nie którzy robią to na oko patrząc na wskazówke obrotomierza

Opublikowano

Zobaczę podłączenie aku i czujni temperatury.Jak nie to może znajdę u mnie w mieścinie jakiegoś mechanika z kompem,niech zobaczy czy są jakieś błedy :( [br]Dopisany: 24 Czerwiec 2011, 16:10_________________________________________________Aku wszystko Ok.ładownie jest Ok,styki OK!

Ale nie mogę u siebie w AWX znaleść w/w czujnika temperatury :mysli:

Proszę o podpowiedź...

Opublikowano

Jeśle chodzi o ten zielony czujnik to ja w AVF mam go za silnikiem. Troszke trudny dostęp, łatwiej jest jak sie wyjmie przepływomierz z cała obudową, filtrem itd. Jak to czujnik to vag pokaże wiec lepiej najpierw jedź do kogoś kto Ci to sprawdzi.

Opublikowano

Witam Panowie, ja właśnie miałem ten sam problem z moim AVFem.

Stoję na światłach a tu nagle obroty 1300 i po lekkim muśnięciu pedału gazu spadły na 870.

Trochę wystraszony odrazu pod VAGa i wyskoczył błąd sporadyczny czujnika G62 - Brak sygnału ...

Błąd dał się wykasować i na 2 dni był spokój, potem znowu to samo i znów VAG i ten sam błąd.

Poczytałem trochę na naszym forum i odrazu poleciałem do ASO po czujnik G62 (102 zł z oringiem).

Podobno lepiej kupić ORI i mieć spokój na dłużej.

Wymiana jest mega prosta:

Stojąc do otwartej maski przodem, sciągamy obudowę silnika, potem ściągamy gruby czarny plastikowy przewód, z lewej jest na zapinkę przy EGRze a z prawej jak dobrze pamietam też na spinkę. Gdy już mamy pusto za blokiem silnika z tyłu (tak jakby od stronu aku) mamy czujnik wpięty w blok silnika, można poznać po 4 - pinowej wtyczce.

Należy pamiętać aby spuścić sobie płyn chłodniczy ze zbiornika i jeszcze troszkę poniżej, bo powódź pewna :]

Czujnik jest na oringu wcisniety w dziure i przyblokowany taką małą zawleczką, po wyciągnięciu na pewno coś różowego nam wyleci ale mało :] Montujemy nowy czujnik z nowym oringiem, zalewamy płynem, najlepiej nowym bo to śmieszne pieniądze są. Jeżeli blad został to go kasujemy :]

Idziemy umyc łapki :]

Chyba o niczym nie zapomniałem :]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...