Miroo Opublikowano 7 Czerwca 2011 Opublikowano 7 Czerwca 2011 W przeciągu ostatniego miesiąca po odpaleniu silnika i przejechaniu może ok 1 km silnik nie spadł na swoje obroty tylko zatrzymał się na ok 1 tyś po 2 krotnym przy gazowaniu wszystko wróciło do normy dziś było tak samo ale zgasiłem auto i odpaliłem i już było ok. Nie zapala się chceck engine sytuacja miała miejsce 2 razy co się może dziać gdzie szukać przyczyny?
Wihajster Opublikowano 7 Czerwca 2011 Opublikowano 7 Czerwca 2011 sprawdz czy nie ma błędów czujnika G62
Miroo Opublikowano 7 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2011 to jest czujnik temperatury silnika czy jakoś tak?? bo jesienią miałem z nim problem wywalał chck engine ale poruszałem wtyczka i błędy znikły.
raffik Opublikowano 14 Czerwca 2011 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Gdzie się znajduję ten czujnik??? Jakie powinny być prawidłowe obroty silnika na wolnym na postoju???
malinek21 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Nie wiem jak jest u Ciebie.Ja mam AFN z 97r i czujnik temperatury stojąc przodem do silnika jest po prawej stronie silnika po stronie wtrysków.Znajduje sie on w węzu płynu chłodzacego jest to czujnik koloru niebieskiego.Sprawdzić go mozesz na dwa sposoby albo omomierzem sprawdzasz oporność przy podanej temperaturze albo podpinasz vaga 7 grupa to temp czujnika temp płynu i sprawdzasz czy nie ma gwałtownych skoków temp to tyle:)
michcio1985 Opublikowano 15 Czerwca 2011 Opublikowano 15 Czerwca 2011 w AWX czujnik jest z lewej strony silnika wpięty w blok(kostka z kabelkami) nie da sie nie zauważyć. u mnie silnik trzyma 860obr/min
raffik Opublikowano 20 Czerwca 2011 Opublikowano 20 Czerwca 2011 No to wszystko OK! Bo własnie u mnie stoi wskazówka po miedzy 800 a 900 obrotów. dzieki![br]Dopisany: 16 Czerwiec 2011, 11:22_________________________________________________Jednak pomyliłem się wskazówka stoi równo po miedzy 900 a 1000 obrotów i to nie ważne czy zimny czy 90 stopni. Silnik AWX 1.9 131KM To są normalne wolne obroty,czy za duże?????
raffik Opublikowano 21 Czerwca 2011 Opublikowano 21 Czerwca 2011 A u reszty kolegów w AWX jak jest z wolnymi obrotami ????
Biszczan Opublikowano 23 Czerwca 2011 Opublikowano 23 Czerwca 2011 U mnie jest pomiędzy 900 a 1000 ale jeszcze się upewnię bo ile razy sprawdzam ile obr/min. pokazuje obrotomierz tyle razy zapominam ile jest Dokładnie 900obr/min u mnie jest
midqard Opublikowano 23 Czerwca 2011 Opublikowano 23 Czerwca 2011 U mnie jest pomiędzy 900 a 1000 ale jeszcze się upewnię bo ile razy sprawdzam ile obr/min. pokazuje obrotomierz tyle razy zapominam ile jest Dokładnie 900obr/min u mnie jest czyli vcds pokazuje 882
raffik Opublikowano 23 Czerwca 2011 Opublikowano 23 Czerwca 2011 Czyli jak u mnie w AWX jest równo 950 to Ok,czy za duzo????? Bo coś widzę ze spalanie mam chyba w ogóle za duże
midqard Opublikowano 23 Czerwca 2011 Opublikowano 23 Czerwca 2011 Czyli jak u mnie w AWX jest równo 950 to Ok,czy za duzo????? Bo coś widzę ze spalanie mam chyba w ogóle za duże za dużo... optymalny przedział to 849-881 ...spójrz na logi ludzi ze wiekszosc ma 881
raffik Opublikowano 23 Czerwca 2011 Opublikowano 23 Czerwca 2011 Ok. To jak to teraz z miejszyć i gdzie jest problem że mi trzyma tak wysoko obroty ???
mlodyabc Opublikowano 23 Czerwca 2011 Opublikowano 23 Czerwca 2011 mam 882 a książkowo powinno być 861.
Golem1 Opublikowano 23 Czerwca 2011 Opublikowano 23 Czerwca 2011 słuchaj praktycznie zawsze najlepiej podpiąć vaga i sprawdzić czy nie ma błędów,kiedyś znajomy miał podobny przypadek w B7 podwyższone obroty po podłączeniu vaga pokazał nam się błąd 18051- błędna pamięć elektroniki po wykasowaniu błędu wszystko wróciło do normy ale po kilku dniach błąd pojawił się ponownie ,posprawdzaliśmy i przeczyściliśmy połączenia masy,akumulator i alternator i od około roku jest spokuj ale co było przyczyną nie wiemy któraś z tych rzeczy stawiamy na słąbą masę co powodowało że silnik pracował na podwyzszonych obrotach żeby prawidłowo naładować aku.
michcio1985 Opublikowano 24 Czerwca 2011 Opublikowano 24 Czerwca 2011 obroty trzeba czytać na VAG-u,czytając ten wątek odnosze wrażenie że co nie którzy robią to na oko patrząc na wskazówke obrotomierza
raffik Opublikowano 28 Czerwca 2011 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Zobaczę podłączenie aku i czujni temperatury.Jak nie to może znajdę u mnie w mieścinie jakiegoś mechanika z kompem,niech zobaczy czy są jakieś błedy [br]Dopisany: 24 Czerwiec 2011, 16:10_________________________________________________Aku wszystko Ok.ładownie jest Ok,styki OK! Ale nie mogę u siebie w AWX znaleść w/w czujnika temperatury Proszę o podpowiedź...
YOGI3000 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Jeśle chodzi o ten zielony czujnik to ja w AVF mam go za silnikiem. Troszke trudny dostęp, łatwiej jest jak sie wyjmie przepływomierz z cała obudową, filtrem itd. Jak to czujnik to vag pokaże wiec lepiej najpierw jedź do kogoś kto Ci to sprawdzi.
djtatra Opublikowano 28 Czerwca 2011 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Witam Panowie, ja właśnie miałem ten sam problem z moim AVFem. Stoję na światłach a tu nagle obroty 1300 i po lekkim muśnięciu pedału gazu spadły na 870. Trochę wystraszony odrazu pod VAGa i wyskoczył błąd sporadyczny czujnika G62 - Brak sygnału ... Błąd dał się wykasować i na 2 dni był spokój, potem znowu to samo i znów VAG i ten sam błąd. Poczytałem trochę na naszym forum i odrazu poleciałem do ASO po czujnik G62 (102 zł z oringiem). Podobno lepiej kupić ORI i mieć spokój na dłużej. Wymiana jest mega prosta: Stojąc do otwartej maski przodem, sciągamy obudowę silnika, potem ściągamy gruby czarny plastikowy przewód, z lewej jest na zapinkę przy EGRze a z prawej jak dobrze pamietam też na spinkę. Gdy już mamy pusto za blokiem silnika z tyłu (tak jakby od stronu aku) mamy czujnik wpięty w blok silnika, można poznać po 4 - pinowej wtyczce. Należy pamiętać aby spuścić sobie płyn chłodniczy ze zbiornika i jeszcze troszkę poniżej, bo powódź pewna :] Czujnik jest na oringu wcisniety w dziure i przyblokowany taką małą zawleczką, po wyciągnięciu na pewno coś różowego nam wyleci ale mało :] Montujemy nowy czujnik z nowym oringiem, zalewamy płynem, najlepiej nowym bo to śmieszne pieniądze są. Jeżeli blad został to go kasujemy :] Idziemy umyc łapki :] Chyba o niczym nie zapomniałem :]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się