klawesy Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Witam, jakiś czas temu pisałem z prośbą o pomoc. Od tamtego czasu nic się nie zmieniło - Audi dalej nie zapal . Początek był taki: silnik zapalił nie równo (jakby nie na wszystkich cylindrach), po czym zdechł. Ostatnim czasem mało użytkowałem samochód, więcej stał a akumulator rozładowywał się. Bateria pod prostownik i wszystko było wporzo. Ostatnio zauważyłem czarne oko na akumulatorze (chyba go szlak trafił). Na dzień dzisiejszy rozrusznik kręci, rozrząd się kręci (nie przeskoczył), pompa paliwa działa. Wymieniłem cewkę i czujnik Hala - nie pomogło. VAG nie pokazuje nic konkretnego. Jedno czego jestem pewny, to brak napięcia na cewce i na wtryskach. O CO CHODZI!!!! - spadek napięcia (może coś uszkodził), czujnik, moduł, ecu, ??????? Może ktoś z kolegów na forum przerabiał ten temat. BARDZO PROSZĘ O POMOC!!!
grzes1150 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Vag łączy się z ecu? Zaglądnij do obudowy ecu i sprawdź znajdujące się tam bezpieczniki
klawesy Opublikowano 10 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2011 Bezpieczniki są OK! - były sprawdzane dwa razy[br]Dopisany: 08 Czerwiec 2011, 23:27_________________________________________________Witam ponownie, sytuacja dalej nie opanowana , może ktoś z kolegów na forum posiada schemat przekaźników, kostek (elektryka), np: jakie napięcia powinny występować na tych podzespołach?? Będę bardzo wdzięczny!!!!!!
sajmon8526 Opublikowano 10 Czerwca 2011 Opublikowano 10 Czerwca 2011 a immo ci wszystkiego nie blokuje? gaśnie ci kluczyk na tablicy czy swieci sie cały czas?podłacz jeszcze raz vaga i wrzuc te błedy co były bo mówisz ze nic konkretnego nie było ale to moze cos znaczyc:)pomyslimy co bedzie dalej.a ne masz jakis alarmów albo czegos w tym rodzaju?
domjenick Opublikowano 11 Czerwca 2011 Opublikowano 11 Czerwca 2011 a immo ci wszystkiego nie blokuje? gaśnie ci kluczyk na tablicy czy swieci sie cały czas? przy blokadzie IMMo-silnik odpali,ale zgaśnie po chwili
sajmon8526 Opublikowano 11 Czerwca 2011 Opublikowano 11 Czerwca 2011 racja zgadza sie źle napisałem:)
janSerce Opublikowano 11 Czerwca 2011 Opublikowano 11 Czerwca 2011 Piszesz że bateria padła, po naładowaniu znowu po jakimś czasie padła, może coś Ci wysysa baterie? No chyba że faktycznie bateria na wykończeniu, z mojego doświadczenia wiem że słaby akumulator jest przyczyną wielu dolegliwości, nawet jeśli kręci rozrusznik i może się wydawać że jest ok. Po drugie może kupiłeś auto po powodziowe a tu już będzie grubsza sprawa z elektryką i ciągle będą wychodzić jakieś kwiatki. posprawdzaj kostki przy ECU czy dochodzi do nich napięcie, przeczyść styki itp. I podstawa to 100% dobra bateria! Powodzenia
grzes1150 Opublikowano 11 Czerwca 2011 Opublikowano 11 Czerwca 2011 A jak pada bateria to miernik na klemy i bez zapłonu pojredyńcze wyjmowanie bezpieczników i obserwowanie miernika. Może to da jakiś trop :gwizdanie:
baraka Opublikowano 11 Czerwca 2011 Opublikowano 11 Czerwca 2011 sprawdz przekaznik glowny,pod nogami kierowcy..on steruje zasilaniem na cewke i wtryskiwacze..U mnie szary 208.Trzeba zdemontowac polke
klawesy Opublikowano 11 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2011 Dzięki Panowie za podpowiedzi, od razu lżej na sercu. Znajomy mechanik już dłubał pod maską, po 6-7 godzinach mało nie eksplodował ze złości. Ale w tygodniu podjedzie jeszcze raz i na spokojnie bierzemy się za Audi. Mam nadzieje że to jakaś głupota bo jak wszyscy wiemy im więcej elektroniki, to człowiekowi ręce opadają. Jeszcze raz dziękuje za podpowiedzi, jak coś drgnie do przodu - napiszę!!!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się