dadis82 0 Opublikowano 11 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2011 Witam Forumowiczow. Ostatnio wymienilem czujnik temperatury plynu chlodzacego (zielony, czteropinowy). Po wymianie, ku mojemu zdziwieniu auto odczuwalnie lepiej przyspiesza, dluzej ciagnie na kazdym biegu, a co za tym idzie poprawily sie osiagi. Przed wymiana nie mialem zastrzezen co do przyspieszenia i osiagow, wedlug mnie wszystko bylo ok., ale teraz auto idzie jak szalone, ciagnie niesamowicie. Powiem krotko -taka mala rakieta Wobec tego mam pytanie, czy ktos mial podobny przypadek. Czy ten czujnik jest odpowiedzialny jeszcze za cos innego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peAce 0 Opublikowano 11 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2011 O to bardzo ciekawe co mowisz. Wymieniłeś bo miałeś jakieś objawy? Temp silnika nie dochodziła do 90 oC ? Jaki jest koszt takiego czujnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
89pawel89 0 Opublikowano 11 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2011 cena czujnika pewnie oscyluje w okolicach 100zl mowa oczywiscie o ORI bo jezeli chodzi o te sprawy innich nie warto zakladac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dadis82 0 Opublikowano 11 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2011 Wymienilem czujnik poniewaz wskazowka raz pokazywala temp., za chwile opadla itd. Bywalo tak ze czasami nawet nie drgnela. Dodam, ze jak juz sie podniosla to pokazywala prawidlowa temp. 90 st. , takze termostat byl i jest OK. Takze wina byla ewidentnie po stronie czujnika, bo teraz pokazuje pieknie :> Cena czujnika oscyluje w granicach od 30-40 zl. w sklepie internetowym, do 50 zl w zwyklym sklepie. Czujnik made in Luxemburg, firma ERTH bodajze - taki kupilem. Co ciekawe jak wyjalem stary to byl tej samej firmy. W oryginale w Audi byl koloru czarnego, ale byly podobno wadliwe i zmienili kolor czujnika na zielony. Reasumujac, wyciagnalem czarny, wsadzilem zielony... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 11 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2011 generalnie jak silnik dostaje info ze silnik nie ma temp to jest wieksza dawka.Bo jest tak jakby ssanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiruK 2 Opublikowano 11 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2011 a sprawdzałeś na VAGu jakie teraz pokazuje temperatury dla silnika i dla licznika? Może dla licznika pokazuje dobrze a dla silnika zaniża, stąd większa dawka paliwa i większy kop? Swego czasu u mnie ten czujnik szwankował, nie zauważyłem żeby miał większego kopa ale czasem sam sobie lekko gazu dodawał i zapalał się check engine, przeczyściłem wtyczkę i narazie mu przeszło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się