michal1910g 0 Opublikowano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 Witam wszystkich, od pewnego czasu wycieka mi płyn chłodniczy. 2 miesiące temu zauważyłem wyciek z chłodnicy więc od razu wymieniłem, ale wyciek został. Pomyślałem więc że może źle odpowietrzony, ale wszystko zrobiłem jak należy. Płynu ubywa dość sporo bo jakiś 1 litr na 1000km (miesiąc). Dziś miałem chwilę czasu i znalazłem z tyłu silnika różową plamę. nie mogłem zobaczyć źródła tego wycieku więc wgramoliłem tam aparat i zrobiłem parę fotek za czujnikiem temperatury (chyba). Powiedzcie proszę co to za różowe coś na tych przewodach. wygląda jak przetopione lub osad jakiś? Może ktoś już się z tym spotkał i mógłby pomóc. z góry dziękuję i pozdrawiam [mod]Czy trudno wybrać z pola wyboru konkretny silnik (a nie wstawiasz wszystkie [ALL B6]),gdzie w wątku pytasz o swój silnik!? - poprawiłem kolejne wylądują w koszu[/mod] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 Kruciec płynu chłodzącego do wymiany :gwizdanie: a to różowe to chyba zkryształkowany płyn (taki osad po odparowaniu). Czemy nie dodałeć prefiksu w tytule o jaki silnik biega Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryszard1961 0 Opublikowano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 Faktycznie króciec do wymiany i to raczej szybko bo jak sie rozszczelni to po płynie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal1910g 0 Opublikowano 16 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 dzięki za pomoc. przepraszam za prefix, poprostu myślałem że ten akurat temat może dotyczyć wszystkich b6. Wracając do tematu to ma ktoś sposób na wymianę tego króćca. nic tam nie widać bo silnik zasłania a od dołu skrzynia biegów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 Troszkę się trzeba nawisieć nad silnikiem ale robi się to od góry Nie jest to łatwe i raczej dla ludzi o małych chińskich i zwinnych rączkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 roboty jest nie dużo najlepiej zakup nowy króciec z kompletem uszczelek i staraj sie nie zerwać śrub bo potem to już jest mega problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryszard1961 0 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 a najlepiej jedż do mechanika i niech on się męczy a jak coś urwie to jego problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal1910g 0 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 chyba tak zrobię. ja z kolei myślałem żeby zdjąć katalizator i robić od dołu bo od góry żeby to zrobić to chybą że z lusterkiem :> niewiem tylko czy zdjęcie katalizatora ma jakieś swoje następstwa typu - ustawianie czegoś vagiem po zamontowaniu kata (w co wątpię) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 chyba tak zrobię. ja z kolei myślałem żeby zdjąć katalizator i robić od dołu bo od góry żeby to zrobić to chybą że z lusterkiem :> niewiem tylko czy zdjęcie katalizatora ma jakieś swoje następstwa typu - ustawianie czegoś vagiem po zamontowaniu kata (w co wątpię) Nic nie trzeba vagiem robić ale mogą się sondy ciężko wykręcać i tu możesz sobie dołożyć trudów a może i kosztów no i w razie czego nowe uszczelki przed i za katem. Ale ten króciec robi się od gury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal1910g 0 Opublikowano 22 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2011 witam ponownie, mam jeszcze małe pytanie dotyczące tego króćca. w etce nie ma tam króćca tylko jest pokazany wąż wodny (plastykowy) idący do chłodnicy. na rysunku jest on niby pokazany w trzech częściach, ale nie ma pokazanych żadnych złączek więc chyba jest to jedna część. Numer części też tylko jeden. Może ktoś to potwierdzić proszę. Kurde jak to jest jedna całość to trochę roboty dochodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal-L 2 Opublikowano 22 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2011 w tym przypadku jest to właśnie krociec plastikowy do którego wchodzi czujnik 4 pinowy, wyciągani najpierw czujnik i sprawdź czy oring niepowiedziana papa chyba ze zauważyłeś pękniecie na plastiku. roboty trochę z tym jest bo dziadostwo musieli akurat przymocować w tym miejscu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal1910g 0 Opublikowano 22 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2011 narazie wymienie chyba tylko o-ring spod czujnika i ten między króćcem a blokiem silnika bo tam też widziałem różowy nalot. Ale jak mi przyjdzie wymieniać cały wąż to chyba sam nie dam rady a mechanik zedrze ze mnie ile się da bo dostęp nie ciekawy. Dostałem się dzisiaj do tego węża wodnego i okazało się że o-ring sparciały. Wymieniłem na nowy i zobaczymy jak będzie. narazie sucho Niewiem czemu w tym silniku nie ma króćca, zaj..ście komplikuje to sprawę bo żeby wyciągnąć ten wąż trzeba wyjąć kolektor z przepustnicą i odkręcić śrubę mocującą, wtedy długa łapka i na wagę trzeba wypychać wąż z głowicy. trochę nie pomyślane moim zdaniem, ale cóż... W każdym razie jeszcze raz dziękuję wszystkim za sugestie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się