Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B8 CDN] Black Widow quattro GmbH -----> RS4 Avant B9


turdzi

Rekomendowane odpowiedzi

Istotnie felgi przepiękne!

Paweł, artykuł w sam raz na czasie dla Ciebie :wink4: nawet felga :)

http://www.detailer.pl/blog/2011/06/ochrona-od-nowosci-audi-a8-quattro/

... tylko nie podoba mi się, że felgi zabezpieczali założone na aucie :thumbdown: a co z wewnętrzną stroną gdzie najwięcej się zbiera pyłu i innego syfu z drogi :mysli: no chyba, że właściciel nie życzył sobie ściągania koła.

Dzięki za zauważenie naszego bloga. Odnośnie zabezpieczenia felg - wosk poszedł również na wewnętrzną stronę, przy takiej budowie felgi i fakcie, że jest ona nowa nie było potrzeby ściągania kół.

Pozdrawiamy!

Zespół Detailer.pl

Jak tak to spox, nie było napisane więc nie wiedziałem :wink4: A na bloga wpadam od czasu do czasu, można się dowiedzieć wielu ciekawych rzeczy, gratki zapału do dzielenia się wiedzą z innymi :good:

Sory za OT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prawie 500 km przejechane , srednie spalanie mieszanej jazdy 10.4 :shocked: po co komu diesel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prawie 500 km przejechane , srednie spalanie mieszanej jazdy 10.4 :shocked: po co komu diesel

Kolego to w takim razie zapraszam na wrocławskie korki :).Srednio jak mialem benzynke to za 100 jezdziłem we Wrocku kolo 3 dni ,a teraz mysle ze kolo 5 . I takze po moich fakturach wychodzi od 15-20% mniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale przy korkach to diesel akurat jakoś bardzo nie pomaga...ani mu to nie słuzy....

Do korków to lepsza benzyna...

Ja w miescie na ogół poruszam się moim drugim autkiem benzynowym...

Podejrzewam ze 1.6 benzyna i tak zje mi mniej stojac w korkach niz dieslowski 3.0 ktory z racji samej pojemnosci nawet stojacy trzeba nakarmic...Pomijajac kwestie DPF-u,dziur,itp itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale przy korkach to diesel akurat jakoś bardzo nie pomaga...ani mu to nie słuzy....

Do korków to lepsza benzyna...

Ja w miescie na ogół poruszam się moim drugim autkiem benzynowym...

Podejrzewam ze 1.6 benzyna i tak zje mi mniej stojac w korkach niz dieslowski 3.0 ktory z racji samej pojemnosci nawet stojacy trzeba nakarmic...Pomijajac kwestie DPF-u,dziur,itp itd.

jak już porównywać to te same pojemności a nie 1.6 do 3.0, bo to akurat normalne, że 1.6 spali mniej
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak ale choc by ma przykladzie tego silnika ciezko porownywac technologie z przed 10lat.Dla porownania w moim bylej Imprezie GT ( 218 KM ) i masie 300 kg mniej , taki wynik byl nie do osigniecia nawet na trasie przy takiej samej jezdzie

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak ale choc by ma przykladzie tego silnika ciezko porownywac technologie z przed 10lat.Dla porownania w moim bylej Imprezie GT ( 218 KM ) i masie 300 kg mniej , taki wynik byl nie do osigniecia nawet na trasie przy takiej samej jezdzie

jestem ciekaw jak to spalanie będzie wyglądać przy bardziej agresywnej jeździe, ile wzrośnie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jakie masz teraz oponki,ale jak zalozysz nowe to srednia Ci troszke podskoczy. U mnie przy 255 i przebiegu 17 tys gdzie 90 % to miasto srednio wychodzi 9.4

to u mnie 80% Wrocław wychodzi od 7L do max 8Litrów, gdzie ja raczej agresywnie jeżdżę
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale Turdzi bedzie miał znowu 225 wiec rozmiar koła niewiele lub nic tu nie zmieni...

Mysle ze przy ostrzejszej jezdzie zrobi sie duzo mniej sympatycznie...

pewnie tak , ale ogolnie ja sie nie wozony tym samochodem , przemieszczam sie raczej dynamicznie na kazdym biegu do 4 tys 4.5 tys ale wiadomo ze jak sie go pozniej pocisnie to spali wiecej jak kazdy inny motor deptany motor czy to benzyna czy diesel.Dla porownania identyczna jazda w STI wyssa mi z baku 15L wiec jak na 2.0 benzyne z turbo i mase tego klocka to na prawde ekonomiczna jednostka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radość z jazdy benzynką nie do zastąpienia , super autko :good:

Na wiosnę będzie takie samo :>

TDI w B7 to jakies nieporozumienie ,CRy w B8 to juz inna bajka i to spoko silnik tyle ze ja pracuje w centrum do pracy jade albo na rowerze albo metrem.Samochodu uzywam w weekendy albo w tygodniu po pracy podjechac tu i tam.Po prostu ostatnio moj TDI byl wiecznie niedogrzany i do tego ten zakichany DPF.W mojej sytuacji TDI mija sie z celem.

Na wiosnę będzie takie samo

bedzie pan zadowoony :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja Cie w Turdzi w 100% popieram, też jeżdzę mało bo nie mam czasu na to, a jak już jadę to chce mieć z tego jakąś frajdę a nie raczyć uszy klekotem /nie biore pod uwagę v6, żebyście mi tu zaraz nie pojechali :wink4:/

druga sprawa, jaki sens 255 przy 170ps, po co dociążać dodatkowo coś co stosunek mocy do masy ma i tak już beznadziejny ?

2.0T to naprawdę dobry kompromis pomiedzy osiągami a ceną zakupu porównując do v6

na trasie 2.0tdi za 2.0T nie nadaży, a jak spróbuje to napewno nie spali 6 :gwizdanie:

więc reasumując tdi v6 jaknajbardziej, ale trzeba robić trasy, 2.0T alternatywa przy mniejszych przebiegach, 2.0tdi bez sensu :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radość z jazdy benzynką nie do zastąpienia , super autko :good:

Na wiosnę będzie takie samo :>

TDI w B7 to jakies nieporozumienie ,CRy w B8 to juz inna bajka i to spoko silnik tyle ze ja pracuje w centrum do pracy jade albo na rowerze albo metrem.Samochodu uzywam w weekendy albo w tygodniu po pracy podjechac tu i tam.Po prostu ostatnio moj TDI byl wiecznie niedogrzany i do tego ten zakichany DPF.W mojej sytuacji TDI mija sie z celem.

Na wiosnę będzie takie samo

bedzie pan zadowoony :wink4:

Ja musiałem usunąć DPF (jazda 90% Warszawa) przybywało paliwa w oleju ,po usunięciu jest OK.Dobra robota Witek.

Ale kultura pracy TDI na pompowtryskach :thumbdown:

Trzeba przejechać się benzynką i zobaczyć co tracimy .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja Cie w Turdzi w 100% popieram, też jeżdzę mało bo nie mam czasu na to, a jak już jadę to chce mieć z tego jakąś frajdę a nie raczyć uszy klekotem /nie biore pod uwagę v6, żebyście mi tu zaraz nie pojechali :wink4:/

druga sprawa, jaki sens 255 przy 170ps, po co dociążać dodatkowo coś co stosunek mocy do masy ma i tak już beznadziejny ?

2.0T to naprawdę dobry kompromis pomiedzy osiągami a ceną zakupu porównując do v6

na trasie 2.0tdi za 2.0T nie nadaży, a jak spróbuje to napewno nie spali 6 :gwizdanie:

więc reasumując tdi v6 jaknajbardziej, ale trzeba robić trasy, 2.0T alternatywa przy mniejszych przebiegach, 2.0tdi bez sensu :tongue4:

Nie powiedziałbym, że 2.0 tdi jest bez sensu. Nie nadąży za 2.0t, to oczywiste, ale te 170 km to też nie jest mało, a zużycie paliwa przyjemnie niskie jeżdżąc normalnie ;) Ale i tak, gdyby mnie było stać na nowe auto, prosto z salonu, wybrałbym 2.0t :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...