ArkadiuS Opublikowano 28 Czerwca 2011 Opublikowano 28 Czerwca 2011 a rozmawiałeś z Patroxem lub Rogalem n.t podrasowania Twojego wozidła?? . Patryk z Danielem robią customowe wydechy więc warto się podpytać co proponują i za ile
turdzi Opublikowano 28 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2011 ArkadiuS kto co moze i za ile w PL odnosnie tego silnika to mam jz rozeznane od roku , albo i lepiej
ArkadiuS Opublikowano 29 Czerwca 2011 Opublikowano 29 Czerwca 2011 ArkadiuS kto co moze i za ile w PL odnosnie tego silnika to mam jz rozeznane od roku , albo i lepiej heheheh dobrze odrobiłeś "lekcje" ........pochwal się dlaczego więc compoty?
bajk Opublikowano 29 Czerwca 2011 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Mają największe doświadczenie z silnikami TFSI..
turdzi Opublikowano 29 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2011 jak pytalem jakis czas temu to tylko oni robili sterowniki MY11
Flyer Opublikowano 29 Czerwca 2011 Opublikowano 29 Czerwca 2011 turdzi, piekne auto masz... ale zeby zakladac 225/40/19 ? - przeciez to bedzie mega naciag = gorsza trakcja szczegolnie w zakretach... Jaka szerokosc maja te rotory?
turdzi Opublikowano 29 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2011 8.5 cala.Obecnie mam 225/50/17 i za wyjątkiem tego ze trochę plywa racji profilu to z trakcja nie ma spelcjalnie problemu. Niestety dla mnie audi przegina trochę z doborem szerokości , juz na 245/40/18 czuć spadek mocy a co dopiero na 255.To szerokość tylko dla 3.0 TDI lub S4.Zresztą ja jestem ekscentrykiem i lubię miec zawsze inaczej niż wszyscy
Flyer Opublikowano 29 Czerwca 2011 Opublikowano 29 Czerwca 2011 no to u mnie przy 8,5J na 19" i oponie 235 widac bylo lekki naciag... i szczerze mowiac auto prowadzi mi sie lepiej na 235/40/18 przy feldze 8J. Na 225/50/17 masz pewnie felge 7,5J, wiec szerokosc optymalna.
turdzi Opublikowano 29 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2011 ciezko tak powiedziec , bo opona oponie nie rowna czasami 235 jest srasznie naciagniete , a pod domem parkuje B6 na 225/35/20 i 9 calowej feldze i znosnie to wyglada.Plus jest taki ze bedemial miejsce pod dystans 10mm
Cuber Opublikowano 29 Czerwca 2011 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Turdzi a powiedź mi rozmaiwałes z ASO w Noway na temat zaleceń Audi odnosnie rozmiarów opon do danych felg ? bo w Krakowie ciągle słyszę w ASO ( oczywiscie jesli chodzi o model B8 ) ze w ORI feldze 18-scte musi byc 245/40/18 i opona autoryzowana przez Audi ( to akurat mam w d.... bo raczej kazda dobrej firmy ma ), w innym przypadku nie biorą odpowiedzialność za wibracje powstające na kieronicy i karoserii
pawel1380 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Opublikowano 29 Czerwca 2011 też nie jestem przekonany czy to dobry pomysł z tymi oponami..
Remik-A4 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Opublikowano 29 Czerwca 2011 ciezko tak powiedziec , bo opona oponie nie rowna czasami 235 jest srasznie naciagniete , a pod domem parkuje B6 na 225/35/20 i 9 calowej feldze i znosnie to wyglada to prawda Kumho 235/35/19 na feldze 8.5 j bylo bardzooo malo naciagniete - praktycznie nic !!! teraz mam AVON 225/35/19 ze wzgledyu na dystans i zacisk S4 - jest maly naciag a tyl Avon 235/35/19 to juz wiekszy naciag ze wzgledu na felge 19" 9.5 J :decayed:
turdzi Opublikowano 29 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2011 Łoooo jezu to te bez autoryzacji to dopiero musza wibrowac ........... felgi bralem z ASO ale opony juz nie..........cwaniaki jedne.......ja im od razu moge powiedziec kogo winic za te wibracje, debila ktory nie potrafi tak kola dwumasowego zrobic zeby nie wibrowalo :gwizdanie: Zreszta ja chyba te obecne 17 zostawie sbie na wizyty w PL po mi szkoda nowego auta na krakowski wyryp wiec jak cos to beda mieli autoryzacje
pawel1380 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Oj Pawle uwazajac w Krakowie na 19 na pewno nic autu nie zrobisz... Radze sobie na tych 20 naprawdę nieźle.. Utwierdziłem się w przekonaniu że wszystko zależy od dobrych oczu i szybkich rąk w slalomie I lżejszego bucika oczywiście..
turdzi Opublikowano 29 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2011 Nic sie nie martw 10 lat po krakowie wyrobilo mi dobry refleks Remik-A4 masz jakies zdjecia jak to wyglada ?Chodizmi o 225 na 8.5 calowej feldze
_Makki_ Opublikowano 29 Czerwca 2011 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Wyglad to jedno ale jak sie bedzie jezdzic na takich kolach to juz co innego.. No chyba ze Pawel chce letni quattro drift odstawiac. Wiem wiem, 255/35R19 zjada moc ale po norweskich zakretach latam jak przyklejony. Na 225/45R18 auto jezdzi jak lozko wodne i na zakretach juz tak wesolo nie jest. Co do niskiego profilu w Polsce to mam takie samo zdanie jak pawel1380. Trzeba uwazac i tyle. Moje 19" przejechaly sporo km po polsce i nadal sa proste i nic im nie dolega. W Krakowie tez bylem nie raz Turdzi, bedziesz po miescie po norwesku jezdzil! Pamietaj ze przy 75km/h w ograniczeniu do 50km/h zabieraja prawko:)
Remik-A4 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Remik-A4 masz jakies zdjecia jak to wyglada ?Chodizmi o 225 na 8.5 calowej feldze prosze to jest 225/35/19 przy 8.5j
pawel1380 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Opublikowano 29 Czerwca 2011 PAweł szybciej zarysujesz felgę bo już bedzie zero ochrony... Ja bym sobie dał spokoj z tym eksperymentem... Tym bardziej ze naciagnieta guma na 19 przy takim aucie to nie bedzie fajnie wygladac..
Remik-A4 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Opublikowano 29 Czerwca 2011 PAweł szybciej zarysujesz felgę bo już bedzie zero ochrony... to prawda trzeba uwazac a w PL jest ciezko... ;(
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się