adamb79 0 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 Szukałem na forum tego wątku ale nie znalazłem.Mianowicie po odpaleniu na zimnym silniku przez minute,dwie falują mi obroty +- 50.Czy przydarzyło sie Wam coś takiego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżej 0 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 A poza tym coś niepokojącego typu dymienie, telepanie autem, hałasy z silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamb79 0 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 nic niepokojącego niema Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariodario 1 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 czujnik temperatury plynu chlodzacego lub zle styka jego kostka(wtyczka) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamb79 0 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 dzieki kolego,jak sprawdze dam znac czy to było to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubtychy 0 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 Hmm mam podobnie w moim B5.Tylko na zimnym silniku i tylko jak jest chłodniej.Też sprawdzę sobie ten czujnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamb79 0 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 Podczepiłem pod vag-a dzisiaj.Zero błędów,pompki chodzą wzorowo,wtyczka od tego czujnika wygląda też ok.Macie jeszcze jakieś pomysły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lu-Gi 27 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 Miałem dokładnie to samo w passku b5 niestety nie doszłem tego bo wczesniej go sprzedałem, sprawdź jeszcze kable kostki tego czujnika bo mogą być skorodowane w środku, u mnie tez kostka była ok a kable zgnite Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4_Dominik_WAW 5 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 A kiedy wymieniałeś filtr paliwa ? Na ciepłym już jest wszystko dobrze czy obroty też falują ? Kolega ostatnio miał tak wymienił przepływkę i już było dobrze obroty jak w zegarku 882 z tego co pamiętam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamb79 0 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 Wszystkie filtry i olej wymieniałem w marcu.A na ciepłym silniku nie ma tego problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4_Dominik_WAW 5 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 Podmień od kogoś przepływomierz na chwilę. Może na jakiegoś spota się przejedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamb79 0 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 zbliża się spot w niedziele jak sie uda spróbuje przemienić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się