Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Jak ściągnąc koło pasowe z pompy wspomagania ?


wiktorsam

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Znalazłem przyczynę piszczącego paska wielorowkowego - zużyte stawiające za duży opór łożysko od wiskozy. Niestety żeby je wymienić muszę zwalić całą łapę, odkręcić pompę wody, alternator, pompę wspomagania.

Niestety utknąłem już na pompie wspomagania, za chiny nie chce mi spaść koło pasowe. Odkręciłem te trzy śruby, a koło siedzi i tak jak przyspawane.

Pukałem młoteczkiem i poza poobijanym kołem nic się nie zmieniło.

Może mi ktoś napisać jak to k..estwo ściągnąć ? :) trzeba coś jeszcze odkręcić ?

Będę wdzięczny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wisko spoko, ale ja mam całe łożysko co w łapie siedzi do wymiany, trzeba na prasie wyciskać :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przód mam zwalony, wd już od 3 dni leję, dzisiaj podejdę z palniczkiem ;) może zejdzie w końcu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jeśli masz przód ściągnięty to zwykły ściągacz do sworzni itp i ładnie zeskoczy[br]Dopisany: 22 Czerwiec 2011, 11:06_________________________________________________tylko z tym paliczkiem to delikatnie żebyś za bradzo nie rozgrzał bo pompa pójdzie w piz....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...