Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Proszę o analizę logów


cieniasek1981

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Od jakiegos czasu borykam sie z problemem dziwnego dzwieku przy spadku z obrotow ma biegu jalowym i pod obciazeniem w granicach 1800-2200 obrotow. Postanowilem dzisiaj zrobic logi i zauwazylem, ze mam przeladowanie. Czym to moze byc spowodowane?? Dodam, ze jakies 3 tygodnie temu byla czyszczona turbina.

BS

000

000.jpg

003

003.jpg

011

011.jpg

Statyczne

000

000.jpg

001

001.jpg

003

003.jpg

004

004.jpg

007

007.jpg

013

013.jpg

018

018.jpg

023

023.jpg

Dynamiczne

000

000.jpg

001

001.jpg

003

003.jpg

004

004.jpg

008

008.jpg

010

010.jpg

011

011.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czym to moze byc spowodowane?? Dodam, ze jakies 3 tygodnie temu byla czyszczona turbina.

wyglada na to ze kiepsko ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czym to moze byc spowodowane?? Dodam, ze jakies 3 tygodnie temu byla czyszczona turbina.

wyglada na to ze kiepsko ...

Czyscil ja mechanik z serwisu vw po godzinach pracy. Wyglada na to, ze bede musial do innego specjalisty ja oddac z tym czyszczeniem?? [br]Dopisany: 21 Czerwiec 2011, 22:41_________________________________________________Czy moze byc za to tez odpowiedzialny n75??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie jak czyścił to nie odkręcił kierownic tylko odkręcił częsc ciepłą i popsikał jakimś VD 40 i rozruszał ręcznie albo co gorsze wzioł klucz popsikał po sztandze i poruszał nią góra dół bo takich speców też już widziałem..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie jak czyścił to nie odkręcił kierownic tylko odkręcił częsc ciepłą i popsikał jakimś VD 40 i rozruszał ręcznie albo co gorsze wzioł klucz popsikał po sztandze i poruszał nią góra dół bo takich speców też już widziałem..

No wlasnie. Ale jaki mechanik sie do tego przyzna, ze tak zrobil.

Rozmawialem dzisiaj z nim i niby zrobil jak nalezalo. Stwierdzil, ze u mnie problemem jest gruszka turbiny bo nie jest od tego typu. Sam juz nie wiem czy te czyszczenie moze pomoc w mojej sytuacji czy to by bylo juz koniec turbiny i tylko regeneracja??

Dodam, ze logi robione byly na 4 biegu skrzynia 6 stopniowa, bo tak gdzies wyczytalem na forum a on stwierdzil, ze powinny byc zrobione na 3 biegu. Czy jest to jakas duza roznica?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro na 4 doładowanie tak świruje to na 3 będzie jeszcze gorzej.

Po czym wnosi ze grucha nie jest od tego typu ?

I czemu Ci o tym wcześniej nie powiedział... tylko dopiero jak złożyłeś apelacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro na 4 doładowanie tak świruje to na 3 będzie jeszcze gorzej.

Po czym wnosi ze grucha nie jest od tego typu ?

I czemu Ci o tym wcześniej nie powiedział... tylko dopiero jak złożyłeś apelacje.

Zamieszczam log 011 dynamiczny na 3 biegu robiony

http://vaglog.rtnet.pl/cieniasek1981_49622.html

Twierdzi, ze za pozno reaguje a po czym wnosi to nie wiem. W piatek bede sie z nim widzail to zapytam. Czemu wczesniej nie powiedzial najprawdopodobniej ma cos do ukrycia.[br]Dopisany: 22 Czerwiec 2011, 18:59_________________________________________________Na innym forum zalecaja mi regeneracje turbiny co o tym sadzicie??[br]Dopisany: 22 Czerwiec 2011, 23:08_________________________________________________Dodam, ze auto nie wchodzi w tryb awaryjny a chyba powinno przy takim przeladowaniu. Sztanga gruchy chodzi bez wiekszych oporow. Turbina wytwarza za duze cisnienie! :blink:[br]Dopisany: 23 Czerwiec 2011, 17:42_________________________________________________

Skoro na 4 doładowanie tak świruje to na 3 będzie jeszcze gorzej.

Po czym wnosi ze grucha nie jest od tego typu ?

I czemu Ci o tym wcześniej nie powiedział... tylko dopiero jak złożyłeś apelacje.

Zamieszczam log 011 dynamiczny na 3 biegu robiony

http://vaglog.rtnet.pl/cieniasek1981_49622.html

Twierdzi, ze za pozno reaguje a po czym wnosi to nie wiem. W piatek bede sie z nim widzail to zapytam. Czemu wczesniej nie powiedzial najprawdopodobniej ma cos do ukrycia.[br]Dopisany: 22 Czerwiec 2011, 18:59_________________________________________________Na innym forum zalecaja mi regeneracje turbiny co o tym sadzicie??[br]Dopisany: 22 Czerwiec 2011, 23:08_________________________________________________Dodam, ze auto nie wchodzi w tryb awaryjny a chyba powinno przy takim przeladowaniu. Sztanga gruchy chodzi bez wiekszych oporow. Turbina wytwarza za duze cisnienie! :blink:

DLACZEGO AUTO PRZY TAKICH PRZELADOWANIACH NIE WCHODZI W TRYB AWARYJNY?????? :shocked:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie krzycz tak....

Ponad 7 sek musi trawac przeladowanie zeby komputer wlaczyl mape awaryjną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj dowiedzialem sie, ze przy czyszczeniu mechanior ustawial gruche cos tam krecil. Czy to moze byc przyczyna takich przeladowan??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj dowiedzialem sie, ze przy czyszczeniu mechanior ustawial gruche cos tam krecil. Czy to moze byc przyczyna takich przeladowan??

to sprobuj sam ja wyregulowac , zacznij od 1 obrotu i zrob 011 dynamiczne ...

pamiatej aby zaznazyc terazniejsze polozenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde panowie bardzo byl bym wdzieczny gdybyscie powiedzieli mi gdzie dokladnie znajduje sie ta regulacja naajlepiej z jakas fotka. :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem gdzie jest sztanga, wiem co to jest grucha i wiem co to turbosprezarka ale nie wiem jak sie ta sztange reguluje :)[br]Dopisany: 25 Czerwiec 2011, 21:34_________________________________________________Jak mnie ktos nakieruje to nie bede mial z tym problemu.[br]Dopisany: 25 Czerwiec 2011, 21:35_________________________________________________Czy to chodzi o ta regulacje?? Zdejcie zaczerpnalem z watku od kolegi

http://postimage.org/image/42hpattxg/[br]Dopisany: 26 Czerwiec 2011, 09:15_________________________________________________I w ktora strone krecic:>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim przypadku za przeladowania i dzwiek byl odpowiedzialny czujnik n75. Po jego wymianie na uzyke dzwiek zniknal a co do przeladowan zamieszczam logi

http://vaglog.rtnet.pl/cieniasek1981_50074.html

http://vaglog.rtnet.pl/cieniasek1981_50075.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...