Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ALT] Problem po wymianie rozrządu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Od niedawna stałem się właścicielem A4 B6 ALT, jak to zwykle bywa po kupnie po ubezpieczeniu, przyszła pora na rozrząd, przy odbiorze niby ok, zacząłem wracać do domku, zaświeciła się kontrolka od silnika, było już późno, więc nie wracałem, natomiast zaraz po powrocie wziąłem lapka do auta podłączyłem VAG'a i efekt był następujący:

17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation

P1340 - 002 - Lower Limit Exceeded - MIL ON

oprócz tego jak stoję na światłach da się wyczuć delikatne nieregularne drgania niezbyt częste, wcześniej silnik pracował równiutko, plus dziś jak wracałem z pracy stwierdziłem, że jest słabszy gorzej się wkręca na obroty i generalnie bliżej mu do mojego byłego ADP 1.6 niż do auta które oddałem mechanikowi

i teraz tak, jako prawdopodobne przyczyny udało mi się namierzyć:

-uszkodzony czujnik G40 / G28

-przestawiony rozrząd i tyle

i teraz przejdę do pytania, G40 jest na wierzchu, gdzie mogę znaleźć G28? chciałbym chociaż przedzwonić go miernikiem, żeby mnie ewentualny fachman znów na koszty nie próbował naciągnąć

Niestety gość który mi to uczynił, jest dość daleko ode mnie, więc reklamacja nie wchodzi raczej w gre - jak już wszystko wróci do normy nie omieszkam się do gościa przejechać :mysli:

pozdrawiam i dziękuję za pomoc[br]Dopisany: 21 Czerwiec 2011, 20:38_________________________________________________Widzę, że odpowiedzi kupa, więc pozwolę sobie sam odpowiedzieć (nie nabijam postów, ale jeśli szanowni koledzy admini uznają inaczej proszę o usunięcie obu postów)

Auto już naprawione, przyczyną był paproch - a nie mechanik, który zchrzanił naciąg paska rozrządu - ten przeskoczył o 1 ząbek, i stąd całe zamieszanie.

pozdrawiam i przestrzegam przed paprochami - w moim wypadku teść kolegi - nawet sobie porządnie kur** rzucić nie można :thumbdown:

Opublikowano

Witam mam dokładnie takom samom chistorje jak ty nawet takiesame błędy mi wyskoczyły mechanior twierdzi że z rozżądem jest wszystko ok a ja pakuje kase w czujniki i na elektrykuw K......a ale mu nawżucam czy możesz napisać co dokładnie było z tym napinaczem nietak i jak powinien być napięty zgury serdeczne dzięki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...