Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AKN] Kontorlka świec i dziwny komunikat na fis


g1zm0

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Pojawił mi siędzis dziwny komunikat na fisie

http://imageshack.us/photo/my-images/12/dsc00813b.jpg/

wiem że prawie nic nie widać ale moze mi ktoś podpowie co to może być. Jak dla mnie to jest bardzo podobny komunikat jak w tym poście

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=58540.0;highlight=dziwny+komunikat

Opisze moze jak "do tego doszło"

wymieniłęm dziś zawór N75 przejechałem kilka km i wtedy właśnie wyswietlił się ten komunikat. Dojechałme na miejsce zgasiłem silnik i po jakichś 1,5 godziny odpaliłem ponownie komunikat ponownie się pojawił i dodatkowo zaczęła się świecić kontrolka świec żarowych. Wróciłem do domu wstawiłem ponownie stary zawór odpaliłem auto pogazowałem trochę i komunikaty nie było jak i kontrolka świeć też się nie paliła. Sprawdziłęm ten nowy zawór i okazało się że jest zapchany bo nie jestem w stanie ustami w nim zaciagnąć powietrza. W starym jestem w stanie to zrobić. Po przejechaniu kilku metrów i wciśnięciu hamulca znowy wyskoczył ten komunikat.

Grzebałem szukałem ale nie mogę nic znaleźć, moze ktoś wie co to jest?

Z góry dziękuję i pozdrawiam

Aktualizacja:

podpiąłem auto pod komputer wywaliło mi takie błędy;

00553 Przepływomierz powietrza G70 - zwarcie do plusa ( ten bład jest w kompie cały czas nie wiem o co chodzi bo jak patrzyliśmy przy kręceniu do ok 3400 RPM jednostki zwiększa do jakichś 700-800 czegoś, ile dokładnie nie pamiętam i nie wiem jakie powinny być przy takich obrotach

01441 Czujnik braku paliwa G210 - otwarty zwarty obwód do plusa

Jeśli chodzi o ten błąd czujnika G210 to po wstawieniu starego zaworku N75 i przestaniu nocy błąd już nie wyskoczył, a zrobiłem ze 20 kilometrów.

Jeszcze taka ciekawostka kiedy ściągam przewód od pompy vacum z zaworka z błędem przy zgaszonym silniku zasysa powietrze, natomiast przy starym zaworku tego nigdy nie było.

Czy możliwe że przez te 2 rzeczy jakikolwiek "ciąg" czuć przy ok 2400 RPM kiedy to wcześniej przy 2000 RPM kierownicę z ręki wyrywało - takie miało odejście :)

Walczę z tym już cholernie długo i nie mam już siły na ten samochód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BREMS LICHT to po niemiecku światła stop czyli w tłumaczeniu tzn, że w którejś lampie na stopie masz spaloną żarówkę.

Sprawdź wymień i już wszystko wiesz :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Pojawił mi siędzis dziwny komunikat na fisie

http://imageshack.us/photo/my-images/12/dsc00813b.jpg/

wiem że prawie nic nie widać ale moze mi ktoś podpowie co to może być. Jak dla mnie to jest bardzo podobny komunikat jak w tym poście

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=58540.0;highlight=dziwny+komunikat

Opisze moze jak "do tego doszło"

wymieniłęm dziś zawór N75 przejechałem kilka km i wtedy właśnie wyswietlił się ten komunikat. Dojechałme na miejsce zgasiłem silnik i po jakichś 1,5 godziny odpaliłem ponownie komunikat ponownie się pojawił i dodatkowo zaczęła się świecić kontrolka świec żarowych. Wróciłem do domu wstawiłem ponownie stary zawór odpaliłem auto pogazowałem trochę i komunikaty nie było jak i kontrolka świeć też się nie paliła. Sprawdziłęm ten nowy zawór i okazało się że jest zapchany bo nie jestem w stanie ustami w nim zaciagnąć powietrza. W starym jestem w stanie to zrobić. Po przejechaniu kilku metrów i wciśnięciu hamulca znowy wyskoczył ten komunikat.

Grzebałem szukałem ale nie mogę nic znaleźć, moze ktoś wie co to jest?

Z góry dziękuję i pozdrawiam

Aktualizacja:

podpiąłem auto pod komputer wywaliło mi takie błędy;

00553 Przepływomierz powietrza G70 - zwarcie do plusa ( ten bład jest w kompie cały czas nie wiem o co chodzi bo jak patrzyliśmy przy kręceniu do ok 3400 RPM jednostki zwiększa do jakichś 700-800 czegoś, ile dokładnie nie pamiętam i nie wiem jakie powinny być przy takich obrotach

01441 Czujnik braku paliwa G210 - otwarty zwarty obwód do plusa

Jeśli chodzi o ten błąd czujnika G210 to po wstawieniu starego zaworku N75 i przestaniu nocy błąd już nie wyskoczył, a zrobiłem ze 20 kilometrów.

Jeszcze taka ciekawostka kiedy ściągam przewód od pompy vacum z zaworka z błędem przy zgaszonym silniku zasysa powietrze, natomiast przy starym zaworku tego nigdy nie było.

Czy możliwe że przez te 2 rzeczy jakikolwiek "ciąg" czuć przy ok 2400 RPM kiedy to wcześniej przy 2000 RPM kierownicę z ręki wyrywało - takie miało odejście :)

Walczę z tym już cholernie długo i nie mam już siły na ten samochód.

Nikt się nie spotkał z takim problemem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...