pstan Opublikowano 24 Czerwca 2011 Opublikowano 24 Czerwca 2011 Wymieniłem kompresor klimatyzacji (auto miało nie sprawny zaraz po zakupie) na regenerowany i mam kilka pytań co do działania mojej klimatyzacji, w aucie po jeździe z dużą wydajnością klimatyzacji nie widać aby kapała woda suchutko pod samochodem, natomiast chyba gorszym problem jest to że po zgaszeniu silnika spod maski słychać syczenie i coś nad katalizatorem dość mocno paruje prosze o pomoc.
majkel_majki Opublikowano 24 Czerwca 2011 Opublikowano 24 Czerwca 2011 Woda z klimy leci na osłonę termiczną katalizatora, nie wprost na asfalt, poczekaj na duże upały i na pewno po postoju będzie widać tą wodę na asfalcie. Syczenie po zgaszeniu silnika- norma, wyrównują się ciśnienia po stronie wysokiej i niskiej układu, a to parujące coś to właśnie woda z tacki ociekowej parownika
ryszard1961 Opublikowano 24 Czerwca 2011 Opublikowano 24 Czerwca 2011 Dobrze wytłumaczone ale mimo to upewnij się czy nie masz mokro pod fotelem pasażera bo to świadczy o zapchanym odpływie klimy
pstan Opublikowano 1 Lipca 2011 Autor Opublikowano 1 Lipca 2011 Dzięki wielkie zauważyłem że kapie. Co do tej wody po stronie pasażera sprawdze przy jakiś upałach narazie temperatura 15'C. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się