Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Przy skręcaniu - stuki w kierownicy - czy to luz na maglownicy?


matrix_neo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Skręcając na zgaszonym silniku w prawo i w lewo coś mi stuka odgłosy dochodzą w miejscu jak deska rozdzielcza i jak krzyżak oraz jadąc po nierównościach takich jak kostka - trelinka stuki dochodzą z miejsca jak krzyżak (od strony kierowcy stuki), ale krzyżak wymieniłem :-(. Pojechałem na stację diagnostyczną i gość powiedział, że zawieszenie ok. mówi, że to mogą być stuki z maglownicy, ale z maglownicy nie wycieka żaden płyn. Pojechałem do mechanika stwierdził, że to w kolumnie kierownicy, pojechałem do następnego stwierdził, że to może luzy w maglownicy :-(. Pojechałem do następnego stwierdził, że to mogą być półośki. Sam już nie wiem od czego zacząć ? Co mechanik to inna diagnoza :-( . Pozdrawiam i proszę o radę

Audi A4 AVANT 1998r diesel 90 koni :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Skręcając na zgaszonym silniku w prawo i w lewo coś mi stuka odgłosy dochodzą w miejscu jak deska rozdzielcza i jak krzyżak oraz jadąc po nierównościach takich jak kostka - trelinka stuki dochodzą z miejsca jak krzyżak (od strony kierowcy stuki), ale krzyżak wymieniłem :-(. Pojechałem na stację diagnostyczną i gość powiedział, że zawieszenie ok. mówi, że to mogą być stuki z maglownicy, ale z maglownicy nie wycieka żaden płyn. Pojechałem do mechanika stwierdził, że to w kolumnie kierownicy, pojechałem do następnego stwierdził, że to może luzy w maglownicy :-(. Pojechałem do następnego stwierdził, że to mogą być półośki. Sam już nie wiem od czego zacząć ? Co mechanik to inna diagnoza :-( . Pozdrawiam i proszę o radę

Audi A4 AVANT 1998r diesel 90 koni :-)

Przyczyna stukania mogą być też drążki kierownicze lub końcówki. W zeszłym roku wymieniłem u siebie zawieszenie nie ruszając układu kierowniczego. Zaraz po wymianie pojawiło mi się delikatne pukanie na regularnych nierównościach które się ostatnio już nasilało. Ponadto w trakcie jazdy miałem uczucie jak by układ kierowniczy działał z opóźnieniem. Przyczyną były końcówki i drążki kierownicze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...