Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Przewód Ciśnieniowy Jaki ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam szanownych Panów, moim problemem jest pompa wspomagania borykam się z tym problemem od samego początku od kąt użytkuje ten samochód. Pompa wyje poprostu cały czas wyje , jak nie ruszam kierownicą ona troche ciszej wyje jak tylko ruszam ze skrzyzowań to tak jak bym miał na plecach traktor.

Wymieniłem płyn , 1 raz , 2 raz ( aby przepłukać przewody hydrauliczne )

Wymieniłem Pompe wspomagania ( nie na nową lecz na używaną ) przebieg około 150 tyś ale objaw jest identyczny.

Kolega z tego forum podpowiedział mi że to może byś wina węża więc już jakaś nadzieja jest, Panowie poradzcie jaki to wąż lub gdzie szukać tego błędu bo to wycie jest naprawde dokuczliwe. Z góry dziękuje i Pozdrawiam Wszystkich Odwiedzających Ten temat.

Opublikowano

wykrec zawor zwrotny z magla i zobacz czy jest drozny moze masz cos przytkane i pompa niedostaje dostatecznego smarowania

Opublikowano

Przyjacielu jak byś mógł to powiedz jeszcze który to zawór bo jak zaczne tam roskręcać to obawiam się że może mi kilka części zostać, a tego to bym nie chciał.

Opublikowano

na przewodzie od magla do pompy ,przy maglu masz taki zakrecony przewod 2 razy w ksztalcie slimaka przez niego przechodzi sruba ktora go dokreca do magla tj ten zawor.zwykla sroba z taka siateczka w srodku i dziurkami po bokach na klucz 20 lub 22 niepamietam dobrze.ten drugi waz od magla do zbiorniczka jest prosty napewno niepomylisz i on tam ma srube z 4 otworami tylko .tzw drozna sruba ,ale ona niepowinna sie zapchac bo ma dosc duze otwory sprawdz ten zawor czy niejest zapchany[br]Dopisany: 28 Styczeń 2008, 16:20 _________________________________________________jak to odkrecisz to plynu troche poleci na twoim miejscu spuscil bym plyn poodkrecal przewody pompa magiel ,a w szczegolnosci zbiorniczek pompa oraz magiel zbiorniczek bo skoro pompa piszczy tzn ze niema dost.ilosci plynu albo juz jest przytarta,i przedmuchal je powietrzem zobaczysz czy sa drozne i spr zbiorniczek czy otworki niesa przytkane moze komus syf wlecial kiedys do zbiorniczka[br]Dopisany: 28 Styczeń 2008, 16:28 _________________________________________________jeszcze jedno jak piszczy pompa to>

1 malo plynu

2 stary plyn

3 przytarta pompa lub za male cisnienie w ukladzie jak masz jakas nieszczelnosc wiec sprawdzaj tez pod tym katem,kontroluj czy nigdzie nieucieka...i niejezdzij autem jak mocno piszczy bo ja zajezdzisz

Opublikowano

Witam koledzy

Muszę się z wami podzielić moimi przejściami z wspomaganiem, bo może to komuś nie raz pomóc. Długa historia, którą przechodziłem z tym wspomaganiem, zaczęła się od tego, że jadąc autkiem słyszałem pompę. Czytając posty kolegów (was), i rady, stwierdziłem, że na początek muszę wymienić pompę wspomagania. I tak też uczyniłem. Ku mojemu zdziwieniu pompa jak wyła tak wyła dalej. Nie wspominając, że płynu do wspomagania zużyłem około 15 litrów a może i więcej, bo już myślałem, że jednak może to być wina zanieczyszczeń w przewodach lub też tego, że kiedyś miałem wlany inny płyn. Niestety i tak to nic nie pomogło. W 2 zakładach ( u mechaników) mówili mi, że tak powinno być i żebym się przyzwyczaił ( o tych zakładach nie będę się rozpisywał, bo aż mi wstyd, że tak owe istnieją w mojej mieścinie), lecz nie mogłem uwierzyć, że autko takiej klasy (dla mnie to dość wysoka klasa) ma tak głośno w środku. Już miałem wymieniać magiel, ale stwierdziłem ( z posta kolegi na tym forum ) że może to mieć coś wspólnego z przewodem łączącym pompę wspomagania z maglem lub też z zaworkami zwrotnymi. I skusiłem się na kupno oryginalnego przewodziku, pojechałem do innego mechanika niż u tych, co byłem by wymienił mi przewód, stwierdził, że magiel jest w dobrym stanie i że nie ma żadnych przecieków. Po wymianie przewodu EUREKA!!!!! Po tylu przejściach z WYJĄCĄ POMPĄ okazało się, że to właśnie ten PRZEWÓD jest winny. Pompa już nie WYJE i jeździ się dzięki temu o NIEBO LEPIEJ. Tak, że jestem kolegom bardzo wdzięczny za rady, i mam nadzieje, że w przyszłości będziecie równie celnie trafiać w 10-tkę. A wszystkich klubowiczów ostrzegam przed mechanikami, którzy uważają, że tak ma być, chodź w rzeczywistości powinno być inaczej!!.

A i jeszcze jedno, zanim zaczniesz wymieniać pompę lub coś od wspomagania, to najpierw sprawdź czy masz przewody oryginalne, bo jednak, co ORG to ORG. hehe

Pozdrawiam.

Opublikowano

gratulacje kolego,ciesze sie ze sie powiodlo,ciesz sie teraz cisza ukladu wspomagania i oby bezawaryjnie ci sie smigalo

Opublikowano

A dziękuje, kurcze teraz się bardzo przyjemnie prowadzi, dodam jeszcze ze na początku po wymianie wszystkiego co opisałem wyżej, to jak dojechałem do jakiegoś skrzyzowania to tak jak by wspomagania nie bylo, ale jak dodałem gazu to było, i tak przez pare razy było, ale na prostej przycisnołem sobie troszke i tak jak bym słyszał że jakie powietrze ucieka (takie bulgotanie) było i potem przestało i od tego momentu śmiga pięknie nie ważne czy jestem na skrzyżowaniu czy nie.

Tak że jest się czym cieszyć, a nie jak to niektórzy znachorzy mi mówili że tak ma być:-/

Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...