Skocz do zawartości

P3ch

Pasjonat
  • Postów

    45
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O P3ch

Osiągnięcia P3ch

0

Reputacja

  1. czyli tak jak mówiłem hehe
  2. Własnie że u mnie przejechałem 3 tysiące km i efekt jak był tak był dalej aż wymieniłem tarcze + kloski z przodu i z tyłu i jak ręką odjął.
  3. Może to opony... chyba że już wymieniałeś i to nic nie dało... a jeśli nie to sprawdz czy z 2 strony tarcz nie ma troche rdzy... bo wtedy przy delikatnym hamowaniu jest takie dziwne tarcie i dziwny oddzwiek.
  4. Podpinam sie pod temat. Panowie ja też to mam i powiem że dyfer już wymieniłem na (mozna powiedzieć nówke) dyfer na którym przejechano 10tyś. tak że to na pewno nie wina dyfra. Jeśli chodzi o wał... co łonczy skrzynie z dyfrem to zwróciłem uwagę na to połonczenie z dyfrem... w tym miejscu (na tym tz. przegubie) mam taki stuk (jak bym stuknął o jakąś blaszke). Mam zmienić te przeguby (jak by ktoś miał namiar na nie to prosze o informacie) i powiem czy to coś zmieniło. A jeśli chodzi o skrzynie to powiem że kręcąc wałem wyczówam delikatne luzy ale nie wydaje mi się żeby to miało aż tak odczówalne odczucie w środku auta. Tak że jak się czegoś dowiem to dam znać. a jak ktoś ma jakiś namiar na te przeguby ( o ile dobrze to nazywam, a chodzi mi o połonczenie np. wału z dyfrem) to proszę o podanie nr. seryjnego czy czegoś żebym wiedział jak to szukać. Dzięki i pozdrawiam.
  5. Nie wiem jak w twoim modelu auta. Ale dawniej w audi 80 miałem podobnie i okazało się, że w tym (tz) siłowniku jest taka sprężyna i ona popękała w kilku miejscach. Da się ją łatwo wymienić, (kup gdzieś na szrocie) i przy okazji wymień płyn bo to pewnie jego wina że za stary jest. A jeśli ci odbija do samej góry jak troszkę cofniesz... To to raczej sprężynka nie jest i musisz szukać innej przyczyny.
  6. Nie no panowie ściemy mówicie, jeśli chodzi o to że ten silnik tak ma. Ja mam 1.8 i wcale się z wami nie zgodze... od momentu 2.5... 3.0.... w góre to ta fura skrzydeł dostaje tak że ja nie wiem co wy tu mówicie. Jeśli po wyzej trzech tysiaczków fure muli zamiast jechać to znaczy że coś jest nie tak i musi być jakaś tego przyczyna, a nie iść na łatwizne i mówić że te fury tak mają. Przepraszam jeśli napisałem troszke za ostro tego posta, ale trosze mnie zbulwersowały wasze niektóre wypowiedzi. Pozdrawiam
  7. Co ty kolego opowiadasz jak mam Audi z Silnikiem ADR tą sama co kolega ma i jest w quattro , darta z włoch blee.e
  8. A powiedz kolego, ten przewod od magla do pompy to wymieniles na org? bo ja mialem podobnie, co fakt zgrzytow sie nie dosłyszalem ale wyla jak .....(nie bede sie wypowiadal). Po wymianie tego przewodu na org (dodam ze tez byl nie org) wszystko ladnie i pieknie dziala, a tym bardziej ze pompe wspomagania wymienilem nie potrzebnie bo na nowej tez tak wylo i dopiero jak wymienilem przewod to przestalo. Jak cos to mam do sprzedania pompe. Powinna byc sprawna bo to jednak byla wina tego przewodu, a na nowce pompie ktora zakupilem tez tak wylo, dopiero po wymienie przewodu na org przestalo. Pozdrawiam.
  9. No to mnie kolego pocieszyłeś bo mi się już włosy na głowie zjerzyły hehe. Dzięki i pozdrawiam.
  10. zapomniałem dodać że to na śniegu testowałem, a na suchym asfalcie też tak będzie? Bo jak nacisnołem pedał hamulcowy to aż się spociłem.
  11. Witam koledzy Ciężko mi jest określić czy zauważony przeze mnie problem jest na prawde problemem z abs-em, ponieważ wcześniej nie miałem abs-u i moge się mylić. Wiedziałem że, pedał ma pulsować gdy się włancza abs, bo to wyczytałem tu na forum, ale w momencie kiedy się włancza to słychać takie dziwne odgłosy (dżyt, dżyt, dżyt). Tak jak by coś o coś tarło. I nie wiem właśnie czy tak powinno być i czy to poprostu przez to że jestem przewrażliwiony, czy może tak nie powinno być i coś się gdzieś dzieje. Odrazu mówie, że posty czytałem i szukałem na forum coś na ten temat, ale nie znalazłem nic podobnego, a że jestem kompletnym laikiem w tej sprawie to wole zapytać profesionalistów. Bardzo proszę o jakieś konkretne wypowiedzi, bo kurcze zasmuciłem się troszke. Pozdrawiam i dziękuje.
  12. Nie wiem jak to u ciebie wygląda, ale ja bym sie starał ją wyjąc a nie jezdzić. Weź może jakiś magnez na dlugim pręcie i może uda ci się ją wyciągnąć. Lepiej być pewnym że wszystko gra niż być myśli że za chwilke może się coś stać jadąc autem.
  13. P3ch

    Wyje pompa wspomagania

    poszukaj na forum na ten temat, dużo osób sie wypowiadało o objawach czy przyczynach. Sprawdz zaworki, Czy nie ma przecieków, Czy wszystko dobrze dokręcone, U mnie jak wyło to była wina przewodu cieśnieniowego od pompy wspomagania (łonczący się z maglownica), co nie znaczy ze u ciebie też tak musi być, ale musisz postrawdzać i przede wszystkim musisz dobrze odpowietrzyć, bo wiesz tak nikt ci w ślepo nie powie, może zapodaj jakieś nagrania (filmiki, lub dzwięki) żeby było słychać przynajmniej co to się dzieje. Bo wiesz tak metodą prób i błędów to szkoda robić bo to dość spory koszt, a chyba nie chcesz wymieniać wszystkiego co ci ktoś powie. Oczywiście to moje zdanie, jeśli by cie w jakiś sposób uraziło to zignoruj tego posta. Pozdrawiam.
  14. Tam wystarczy zdjąć koło i tam gdzie masz klocki to z tyłu (prawdopodobnie) masz 2 śruby, je odkręcasz i powinna ci zejść cała tarcza z klockami, potem ładnie czyścisz i spowrotem przkręcasz, w sumie nie wiele roboty przy tym, więcej do czyszczenia miałem hehe
  15. Przyjacielu ja tak miałem jak mi wymienili dolny wachacz. Przy wymianie musieli odkręcić koła i potem jak wszystko poskładali to przestawili tarcze hamulcową i dlatego podobnie mi się działo, mam nawet nagranie na komórce hehe. Okazało się że pomiędzy tarczą a piastą (nie wiem jak to dokładnie opisać) ale tam gdzie się mocuje tarcze, nazbierała się rdza (dość spora ilość) i jak zakładali koła, nie patrząc na ułożenie tarczy to ona była krzywo ułożona i dlatego taki objaw. Wystarczyło wszystko ładnie oczyścić z rdzy i teraz bez problemu wszystko działa MALINA hehe.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...