Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Wskazania Paliwomierza


avionik

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , Opiszę dzisiaj wam przypadek jak zwariował mój paliwomierz i doprowadza mnie do pasji , Przewaliłem całe FAQ i znalazłem kilka podobnych wątków , ale żaden nie dał mi odpowiedzi na moje pytanie . Jeżeli jest gdzies odpowiedz na moje pytanie to proszę o przeniesienie tematu lub zamknięcie go .

kupiłem moje audi jakiś czas temu i wszystko było ok aż do momentu kiedy wybrałem się w pierwszą podróż dalej niż granice miasta ,

Wyjeżdżając z domu miałem ok pół zbiornika paliwa i zasięg 500 km . Niby wszystko ok ale uwaga teraz , Po przejechaniu 50 km paliwomierz i zasięg zaczął topnieć jak śnieg w maju , i nagle po 80 km od ruszenia mam już zasięg 90 km , ikonke rezerwy i wskazówke na czerwonym polu . Tankuję więc za kolejne 100 zł zeby dojechać do celu i wlaniu 20 litrów okazuje sie że mam prawie pełno i zasięg 800 więc siadam i jadę , i wszystko od nowa zasięg maleje po 10 km ca pare sekund . na 100 km ginie jakieś połowa zbiornika i zasięgo ok 350 -500 km . Co ciekawe średnie zużycie średnia za ostatnie 1000 km to 5,9 l/100 km . średnia prędkość 43 km/h . Wróciłem do domu na rezerwie i do garażu następnie piwkiem zalałem smutek że mi sie skopsało OUDI.Rano wsiadam kluczyk do stacyjki i co widzę ? pół kotła diesla i zasięg 460 km . Myśle przeszło i bedzię dobrze, więc wsiadam i jadę i jak ostatnio wskazówka w dól i po 30 km mam już zasięg 150 km i wskazówka dochodzi do czerwonego pola .Na początku myślałem że może gubie paliwo ale nie , auto suche , nie śmierdzi .

Wkurzam się bo teraz to już nie wiem ile mam paliwa . Macie jakiś pomysł ?

A może ktoś z rejonu Kalisza podłączy VAGa? jestem świeży w tych tematach więc wole nie ryzykować .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odswierze troszke kotleta, mialem ten sam problem ale znalazlem na forum mala podpowiedz, wyjelem z baku cała pompke paliwa razem z nia jest potencjometr i pływak, przeczysciłem potencjometr papierem wodnym i pomoglo :naughty: mialem gorszy przypadek niz ty pojechałem w trase na blacie pol zbiornika paliwa a tu zonk silnik zgasl i d*pa..... wezwałem lawete odwiezli mnie do mechanika a okazalo sie ze zabrakło gnojowki :wallbash: mechanik chcial wsadzic cala nowa papke razem z czujnikiem paliwa za 700zl ......... cale szczescie ze mamy forum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy podepnę się do tematu.Jak zatankuję do pełna-pistolet odbije to jest ok, wskazuje pełny stan,gdy po odbiciu pistoletu trzochę więcej doleję to wskazówka pokazuje 1/3 stanu i w miarę jak przejadę to stan paliwa rośnie do max, potem już spada prawidłowo.Czy mam uszkodzony pływak czy coś innego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli jest max paliwa to nie ma roznicy ile razy odbije ci pistolet, zrob to co opisałem wyżej przeczysc potencjometr pływaka papierem wodnym i bedzie chodzic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...